LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
janalie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2017 01:00

Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door janalie »

Wie kan dat;
Beste klant

Wat jammer dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bericht
Graag ontvang ik van u uw bestel nummer en uw klacht door om u zo snel mogelijk te kunnen helpen

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl
Beste klant,

En deze;

Hartelijk dank voor uw email .

Onze collega's zullen uw email zo snel mogelijk uiterlijk binnen 24 uur beantwoorden .

Dit is mijn klachten
Geachte Heer/mevr.
Aller eerst wil ik u bedanken voor de snelle levering van de 1080 P Dashcam
Maar helaas moet ik toch een aantal klachten melden
Ten eerste zat er geen usb kabel bij
Ten tweede is het niet de juiste dashcam die ik had besteld
Ik had een K6000 besteld en kreeg een 1080 gestuurd .
Het verschil is dat er geen HDMI aansluiting op zit.
Ten slot is het een gebruikte dashcam omdat de intern geheugen niet leeg was en gebruik sporen heeft .
Ik hoop dat u snel een oplossing voor deze klachten heeft

Na 14 dagen nog steeds geen antwoord

janalie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2017 01:00

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door janalie »

Waarom wordt in de advertentie dan niet vermeld dat de koper het risico kan lopen een gebruikt artikel koopt.
Dan kan de koper afdingen .
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam auto camera 2.4 inch LCD Full HD beeldkwaliteit en geen gebruikte besteld die is geen 24.95 euro waard
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam 1920x1080 besteld met een HDMI aansluiting en die zit er niet op en dat staat wel in de specificaties:
En het is de bedoeling dat de bestelling compleet is en dat is het niet in dit geval ( geen usb kabel )

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door kweenie »

Na 14 dagen nog steeds geen antwoord
Hem je ze inmiddels al wel het bestelnummer doorgegeven?

Boesta
Berichten: 257
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door Boesta »

janalie schreef:Waarom wordt in de advertentie dan niet vermeld dat de koper het risico kan lopen een gebruikt artikel koopt.
Dan kan de koper afdingen .
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam auto camera 2.4 inch LCD Full HD beeldkwaliteit en geen gebruikte besteld die is geen 24.95 euro waard
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam 1920x1080 besteld met een HDMI aansluiting en die zit er niet op en dat staat wel in de specificaties:
En het is de bedoeling dat de bestelling compleet is en dat is het niet in dit geval ( geen usb kabel )
Hallo,

U uw bestelling moet gewoon krijgen zoals vermeld op de pagina waar het artikel beschreven staat/stond. U kunt altijd de koop binnen 14 dagen herroepen. Ik zou als ik u was nogmaals een mail sturen maar nu met een termijn erin waarop u uiterlijk antwoord wilt hebben. Daarna kunt u ze in gebreke gaan stellen en alsnog de koop ongedaan maken.

Als ze helemaal niet reageren (al eens proberen te bellen?) kunt u overwegen verdere juridische stappen (rechtsbijstandverzekering?) te gaan nemen...

Boesta
Berichten: 257
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door Boesta »

Ze zijn ook aangesloten bij een "keurmerk". U zou daar een klacht kunnen indienen misschien komt u zo verder.. http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Boesta schreef:Als ze helemaal niet reageren (al eens proberen te bellen?) kunt u overwegen verdere juridische stappen (rechtsbijstandverzekering?) te gaan nemen...
Een z.g. rechtsbijstandverzekering is hetzelfde als een z.g. Automakelaar aan huis, maar dan met rechtsbijstand; zie hier en de meer dan 3500 gevallen, waarin z.g. rbv-en op dit forum langskomen; voornamelijk met klachten.

michieldejong
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:04

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door michieldejong »

Boesta schreef:Ze zijn ook aangesloten bij een "keurmerk". U zou daar een klacht kunnen indienen misschien komt u zo verder.. http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/
Dit is inderdaad een keurmerk met aanhalingstekens, de vraag is wat de waarde ervan is. Niet voor niets proberen ze waarschijnlijk te lijken op https://www.thuiswinkel.org
Maakt waarschijnlijk niet uit want ik zie vanoutlet.nl niet op hun ledenlijst staan.

tommy293
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2017 17:43

Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door tommy293 »

bestelling gedaan ,maar

idem hier ; bestelling gedaan ,maar
de dag nadien creditnota dat zij gaan terugbetalen ( niet leverbaar)
na 10 tallen e-mails betalen zij gewoon niks terug,( nu al meer dan 5 weken !)
maar zij blijven beweren dat ze wel terugbetaald hebben en bewijzen gaan doorsturen dat ze hebben terugbetaald, want ze ook niet doen,
deze mensen houden gewoon je geld achter
en dit voor amper 30 euro
triestig !

Gesloten