Wie kan dat;
Beste klant
Wat jammer dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bericht
Graag ontvang ik van u uw bestel nummer en uw klacht door om u zo snel mogelijk te kunnen helpen
Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl
Beste klant,
En deze;
Hartelijk dank voor uw email .
Onze collega's zullen uw email zo snel mogelijk uiterlijk binnen 24 uur beantwoorden .
Dit is mijn klachten
Geachte Heer/mevr.
Aller eerst wil ik u bedanken voor de snelle levering van de 1080 P Dashcam
Maar helaas moet ik toch een aantal klachten melden
Ten eerste zat er geen usb kabel bij
Ten tweede is het niet de juiste dashcam die ik had besteld
Ik had een K6000 besteld en kreeg een 1080 gestuurd .
Het verschil is dat er geen HDMI aansluiting op zit.
Ten slot is het een gebruikte dashcam omdat de intern geheugen niet leeg was en gebruik sporen heeft .
Ik hoop dat u snel een oplossing voor deze klachten heeft
Na 14 dagen nog steeds geen antwoord
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaringen met outlet-aankoop
Re: Slechte ervaringen met outlet-aankoop
Waarom wordt in de advertentie dan niet vermeld dat de koper het risico kan lopen een gebruikt artikel koopt.
Dan kan de koper afdingen .
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam auto camera 2.4 inch LCD Full HD beeldkwaliteit en geen gebruikte besteld die is geen 24.95 euro waard
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam 1920x1080 besteld met een HDMI aansluiting en die zit er niet op en dat staat wel in de specificaties:
En het is de bedoeling dat de bestelling compleet is en dat is het niet in dit geval ( geen usb kabel )
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam auto camera 2.4 inch LCD Full HD beeldkwaliteit en geen gebruikte besteld die is geen 24.95 euro waard
Ik heb een Full HD K6000 Dash Cam 1920x1080 besteld met een HDMI aansluiting en die zit er niet op en dat staat wel in de specificaties:
En het is de bedoeling dat de bestelling compleet is en dat is het niet in dit geval ( geen usb kabel )
Hem je ze inmiddels al wel het bestelnummer doorgegeven?Na 14 dagen nog steeds geen antwoord
Hallo,janalie schreef:Waarom wordt in de advertentie dan niet vermeld dat de koper het risico kan lopen een gebruikt artikel koopt.
U uw bestelling moet gewoon krijgen zoals vermeld op de pagina waar het artikel beschreven staat/stond. U kunt altijd de koop binnen 14 dagen herroepen. Ik zou als ik u was nogmaals een mail sturen maar nu met een termijn erin waarop u uiterlijk antwoord wilt hebben. Daarna kunt u ze in gebreke gaan stellen en alsnog de koop ongedaan maken.
Als ze helemaal niet reageren (al eens proberen te bellen?) kunt u overwegen verdere juridische stappen (rechtsbijstandverzekering?) te gaan nemen...
Ze zijn ook aangesloten bij een "keurmerk". U zou daar een klacht kunnen indienen misschien komt u zo verder.. http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/
Een z.g. rechtsbijstandverzekering is hetzelfde als een z.g. Automakelaar aan huis, maar dan met rechtsbijstand; zie hier en de meer dan 3500 gevallen, waarin z.g. rbv-en op dit forum langskomen; voornamelijk met klachten.Boesta schreef:Als ze helemaal niet reageren (al eens proberen te bellen?) kunt u overwegen verdere juridische stappen (rechtsbijstandverzekering?) te gaan nemen...
-
Dit is inderdaad een keurmerk met aanhalingstekens, de vraag is wat de waarde ervan is. Niet voor niets proberen ze waarschijnlijk te lijken op https://www.thuiswinkel.orgBoesta schreef:Ze zijn ook aangesloten bij een "keurmerk". U zou daar een klacht kunnen indienen misschien komt u zo verder.. http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/
Maakt waarschijnlijk niet uit want ik zie vanoutlet.nl niet op hun ledenlijst staan.
bestelling gedaan ,maar
idem hier ; bestelling gedaan ,maar
de dag nadien creditnota dat zij gaan terugbetalen ( niet leverbaar)
na 10 tallen e-mails betalen zij gewoon niks terug,( nu al meer dan 5 weken !)
maar zij blijven beweren dat ze wel terugbetaald hebben en bewijzen gaan doorsturen dat ze hebben terugbetaald, want ze ook niet doen,
deze mensen houden gewoon je geld achter
en dit voor amper 30 euro
triestig !
idem hier ; bestelling gedaan ,maar
de dag nadien creditnota dat zij gaan terugbetalen ( niet leverbaar)
na 10 tallen e-mails betalen zij gewoon niks terug,( nu al meer dan 5 weken !)
maar zij blijven beweren dat ze wel terugbetaald hebben en bewijzen gaan doorsturen dat ze hebben terugbetaald, want ze ook niet doen,
deze mensen houden gewoon je geld achter
en dit voor amper 30 euro
triestig !