LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Kwantum Arnhem Zuid.
Slechte service Kwantum Arnhem Zuid.
Opgelost door een keurige medewerker van Kwantum.
Laatst gewijzigd door Richard_k op 20 sep 2011 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Slechte service Kwantum Arnhem Zuid.
ik had even een praktijkdemonstratie vloerlakken gegeven.
Is het gelijk duidelijk ..
Is het gelijk duidelijk ..
Er geld een wettelijk vermoeden dat die klonten er al inzaten op het moment dat jij de verf daar mee kreeg.Richard_k schreef:Toen ik zei dat er enorme klonten in zaten en de verf dus onbruikbaar was werd mijn verhaal gelijk in twijfel getrokken aangezien er nog nooit een klant was geweest die dit ook heeft gehad.
Je hebt recht op de vergoeding van de benzine voor de twee ritjes.Richard_k schreef:Dit vind ik belachelijk want dat kost me weer benzine en tijd, dit hoort gewoon ook zonder vestigingsmanager te worden afgehandeld.
Misschien bedoelde hij rechtsbijstand.Richard_k schreef:Toen ik de winkel uitliep, kreeg ik nog even een opmerking naar mijn hoofd of ik misschien bijstand nodig had????!!!!
Dit is inderdaad hele slechte service van Kwantum. Ik snap de redenatie wel, voor hetzelfde geld had je de bus niet goed afgesloten en zijn daarom de klonten ontstaan (kan dit?) maar om nou moeilijk te gaan voor een bus verf
Ik had je gewoon een nieuwe bus gegeven, tevreden klant en klaar is kees
Ik had je gewoon een nieuwe bus gegeven, tevreden klant en klaar is kees
-
En wat zou je doen met de ingeleverde bus verf ?Ik had je gewoon een nieuwe bus gegeven, tevreden klant en klaar is kee
Laatst gewijzigd door Richard_k op 20 sep 2011 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Richard_k op 20 sep 2011 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat was niet de intentie van mijn bijdrage.
Veel bedrijven zetten namelijk het betreffende product weer in de gewone voorraad, klaar voor een volgende geluksvogel
Veel bedrijven zetten namelijk het betreffende product weer in de gewone voorraad, klaar voor een volgende geluksvogel
Leo, de bus moet dan gewoon terug naar de fabrikant. Of Kwantum neemt zijn verlies.