Om te checken of personeel nu wel klantvriendelijker is, kun je de bon om 16:59 proberen in te leverensubwayfriesland schreef: Zoals u terecht aangeeft mag dit inderdaad niet voorkomen.
Wij zijn blij dat u ons erop gewezen heeft .
En zal het door nemen met het desbetreffende personeel
Maar dat u toch de moeite heeft genomen zal ik u een bon voor een broodje sturen .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Subway stuurt wachtende klanten weg: 17:00 sluitingstijd
Re: Subway stuurt wachtende klanten weg: 17:00 sluitingstijd
-
DIt zegt het CNV over het afhelpkwartiertje :
https://www.cnvdienstenbond.nl/nieuwsbe ... t-betaald/
Dus als de baas wil dat je een kwartiertje langer doorwerkt zal ie ook moeten betalen voor dat kwartiertje.
Maar ik vraag me ernstig af of dat ook wel altijd gedaan wordt Als dat bij Subway niet het geval is (dat weet ik niet) , en het komt regelmatig voor , dan geef ik die medewerkers nog gelijk ook dat ze (hoe klantonvriendelijk ook) de tent sluiten stipt op tijd.
Maar inderdaad had het dan netjes geweest als ze dan ook geen mensen meer toelieten.....
https://www.cnvdienstenbond.nl/nieuwsbe ... t-betaald/
Dus als de baas wil dat je een kwartiertje langer doorwerkt zal ie ook moeten betalen voor dat kwartiertje.
Maar ik vraag me ernstig af of dat ook wel altijd gedaan wordt Als dat bij Subway niet het geval is (dat weet ik niet) , en het komt regelmatig voor , dan geef ik die medewerkers nog gelijk ook dat ze (hoe klantonvriendelijk ook) de tent sluiten stipt op tijd.
Maar inderdaad had het dan netjes geweest als ze dan ook geen mensen meer toelieten.....
[/quote]Dus als er om 16.59 10 mensen binnenstappen dan moet het personeel maar doorgaan. Ik benieuwd wat jouw reactie hier is als iemand komt klagen dat ie een half uur langer moet doorwerken dan afgesproken. Dat ie niet zo moet zeuren? Of dat "de baas" maar iets moet regelen?[/quote]
dan moeten ze de tijden maar aanpassen, van het naar binnen laten van mensen.
zolang de deur open is tot 5 uur, kunnen er mensen binnen komen.
moeten ze maar eerder de deuren sluiten en dan alleen de mensen die dan nog binnen
zijn helpen
dan moeten ze de tijden maar aanpassen, van het naar binnen laten van mensen.
zolang de deur open is tot 5 uur, kunnen er mensen binnen komen.
moeten ze maar eerder de deuren sluiten en dan alleen de mensen die dan nog binnen
zijn helpen
-
Helaas nog geen bon gekregen.
-
Stuur een aangetekende brief waarin je genoegdoening eist.gezondheid schreef:Helaas nog geen bon gekregen.
Die komt pas tegen sluitingstijd, denk ik.gezondheid schreef:Helaas nog geen bon gekregen.
-
Bon ontvangen maar helaas niet de locatie waar wij wonen.
-
Ze sturen je nu wel naar een filiaal waar goede service verleent wordtgezondheid schreef:Bon ontvangen maar helaas niet de locatie waar wij wonen.
-
Een reden om een dagje uit te gaan naar een andere 'locatie'? Het verruimt misschien je blik en je horizon.gezondheid schreef:Bon ontvangen maar helaas niet de locatie waar wij wonen.
Die bon mogen ze van mij houden. Ik loop het liefst met een grote boog op subway heen. Om een simpele reden, er hangt daar altijd een hele vieze plakkerige baklucht die ik al om de hoek kan ruiken. Dan heb ik geen trek meer. Dan loop ik wel naar de bakker verderop.