LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Supermarkt onderzoek
Supermarkt onderzoek
Beste forumleden,
Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar het beeld van de klant op supermarkten en lokale initiatieven. Nu zou het fijn zijn als een aantal mensen deze enquête zouden willen invullen voor mij.
Je kan er ook een waardebon van 20 euro mee winnen.
De enquête is hier te vinden: http://bit.ly/1wM3b1C
Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar het beeld van de klant op supermarkten en lokale initiatieven. Nu zou het fijn zijn als een aantal mensen deze enquête zouden willen invullen voor mij.
Re: Supermarkt onderzoek
Ingevuld.
Wel een klein commentaar: bij de vraag van link eigenschappen aan supermarkten wist ik bij sommigen echt even niet wat ik moest kiezen. Just FYI.
Wel een klein commentaar: bij de vraag van link eigenschappen aan supermarkten wist ik bij sommigen echt even niet wat ik moest kiezen. Just FYI.
Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
-
Ook ingevuld.
Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert.Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Inspireren kan natuurlijk op veel manieren, als je niet geïnspireerd worden is dat ook zeker nuttige informatie voor mij om aan te bevelen aan een supermarkt!Julie4444 schreef:Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert.Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Ben ik nou gek of stond deze "enquête" een tijdje geleden ook al hier?
Vooral die zinsnede over " lokale initiatieven" triggert...
Vooral die zinsnede over " lokale initiatieven" triggert...
Haha, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Omdat er geen optie was om aan te geven dat het bij geen enkele super paste heb ik volgens mij maar C1000 ingevuld ofzo. Ik vond hun vleesaanbiedingen wel tof, dus kregen zij die pluim maar.Arjan901 schreef:Inspireren kan natuurlijk op veel manieren, als je niet geïnspireerd worden is dat ook zeker nuttige informatie voor mij om aan te bevelen aan een supermarkt!Julie4444 schreef:Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert.Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Ingevuld,
Ik heb nog wel een vraag, zou je de resultaten van dit onderzoek kunnen delen?
Ik zou deze zeer goed kunnen gebruiken bij mijn onderzoek.
Ik heb nog wel een vraag, zou je de resultaten van dit onderzoek kunnen delen?
Ik zou deze zeer goed kunnen gebruiken bij mijn onderzoek.
Hmmm een zinnetje onder het formulier 'Dit formulier is gemaakt in Ahold' doet mij toch vermoeden, dat de adresgegevens richting één bepaalde supermarkt op zullen gaan voor eigen marketingdoeleinden.Arjan901 schreef:Beste forumleden,
Sneaky, sneaky...