LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supertrash jasje gekrompen door reiniging Stomerij

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
doortje16

Supertrash jasje gekrompen door reiniging Stomerij

Ongelezen bericht door doortje16 »

Ik heb via de plaatselijke supermarkt het Supertrash (vrij vertaald: super rotzooi?) jasje van mijn dochter laten stomen. Een week later opgehaald, en het jasje is zo gekrompen dat mijn dochter het niet meer kan dragen, ook de glanslaag (soort glitters) die op het jasje zaten waren verdwenen. Dus terug met het jasje. Na weken, zelfs maanden eindelijk een advies van de OKB (onafhankelijke klachtencommissie), dat het jasje door een verkeerde weving niet gereinigd had mogen worden, maar er zat wel een p-etikettering in... Dus ik zou de fabrikant aansprakelijk moeten stellen. Ik ben met deze bevindingen teruggegaan naar Scene in Den Bosch. Deze kwamen met de mededeling dat zij niets voor mij konden doen, en dat ik een Goodiebag (hoera!!! mijn jasje was maar 149,95, maar nu krijg ik misschien wel een leuke goodiebag...) opgestuurd zou krijgen, nou die moet nog komen, is inmiddels ook al weer 3 weken geleden... Intussen wijst iedereen naar iedereen en hebben wij een jasje van 149,95 wat in de prullenbak kan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, of hoe ik nog verder kan???

VioletPrue

Re: Supertrash jasje gekrompen door reiniging Stomerij

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Al contact opgenomen met Supertrash zelf?
Lijkt mij dat zij hier zelf ook niet blij mee zullen zijn.
Dit zal niet het enige jasje met verkeerd etiket zijn.
Ik zou even contact opnemen met het hoofdkantoor.
Vertel hen gelijk over de reactie van de winkel.
En dat zo'n 'leuke goodybag' inderdaad niet in verhouding staat tot een jasje van € 150,-.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

De winkelier heeft je een voorstel tot compensatie gedaan (een goodiebag). Als je dat voorstel accepteert is volgens mij het boek gesloten...

doortje16

al contact opgenomen met Supertrash zelf?
Ja, dat heb ik gedaan, en een vertegenwoordiger zei dat ze niets voor mij kunnen betekenen omdat het een jasje is wat al meer dan 6 maanden (de tijd dat een winkelier kan claimen) in de winkel aanwezig was dus hun kunnen niets voor mij doen, ik moet bij de winkelier zijn, die zou eventueel een tegoedbon kunnen geven. Wij hebben het jasje in maart gekocht, en in augustus voor de eerste maal laten reinigen.. Ben een hele tijd bezig geweest, omdat ik het een fout vond van de stomerij. Maar de OKB besliste dat het een weeffout (te strak geweven) was van de stof van het jasje en dat het jasje geen P-etikettering mocht hebben....

Natuurlijk staat zo'n goodiebag niet in verhouding, maar meer wil Supertrash (super rotzooi) Nederland niet doen..... Ze doen dit zelfs uit 'coulance' omdat ze het heeeeel erg vervelend vinden voor ons, en ze hoeven het niet te doen..... Ze onderhandelen met winkeliers en niet met particulieren....

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Heeft u een rechtsbijstandsverzekering?
Die zou ik even bellen en de zaak aan hen voorleggen.
Supertrash naait een verkeerd etiket in een jasje en nu zit u met de gebakken peren.
Ik zou de goodybag niet accepteren!

doortje16

Uiteindelijk is het toch opgelost. Nadat ik een mail heb verstuurd naar Olcay Gulsen kreeg ik van de customerservice van supertrash de volgende boodschap per mail:
Naar aanleiding van uw email d.d. 23 december j.l. aan mevrouw Gulsen, hebben wij bij hoge uitzondering besloten om u tegemoet te komen. In onze ogen is het daarmee echter nog steeds geen terechte klacht! Wij willen dus benadrukken dat dit geenszins de normale gang van zaken is om artikelen te crediteren die een jaar geleden zijn aangeschaft.
Dat wij het jasje in maart jl. kochten (waarvan een aankoopbon meegestuurd) en eind augustus al naar de stomerij (die er ruim 2 maanden over deden om het door de OKB te laten beoordelen) brachten is in mijn ogen geen jaar... maar goed het is nu uiteindelijk toch opgelost, en wij zijn er super blij mee!!!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zo zie je maar dat ook een duur merk geen goede service geeft :roll:

Gesloten