LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ////
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 mar 2011 12:47
Re: ////
Is nog nooit anders geweest daar. Is een prijsvechter, maar kwaliteit staat niet echt hoog in het vaandel. Vergelijken van een meting van een oogarts en een opticien is een vergelijking van niets, zit even een behoorlijk aantal jaren studie verschil tussen. Dat een andere opticien een betere meting doet dan Hans anders verbaasd Mook niet echt.
-
- Berichten: 32787
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ////
Joh, de hans anders hier (akkoord, het volgende dorp dan) is niet eens in staat een bril fatsoenlijk recht op mijn neus te krijgen. Zo scheef als wat, dat hoort zo, wordt er dan gezegd...
Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Titanium, zou toch drie jaar mee moeten gaan, maar de kleur laat met 8 maanden al los.
Eventjes door sparen dus, en dan naar een echte opticien.
Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Titanium, zou toch drie jaar mee moeten gaan, maar de kleur laat met 8 maanden al los.
Eventjes door sparen dus, en dan naar een echte opticien.
Re: ////
Heb jij een werkloze op je conto ?witte angora schreef: Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: ////
Lijkt me een vrij sterk verhaal hoor, ze ontslaan echt niet zomaar iemand omdat hij of zij de bril niet helemaal recht heeft gezet.crazyme schreef:Heb jij een werkloze op je conto ?witte angora schreef: Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Re: ////
er zal dan inderdaad best veel meer geweest zijn en dat dit de spreekwoordelijke druppel was.Fleurtjuh666 schreef:Lijkt me een vrij sterk verhaal hoor, ze ontslaan echt niet zomaar iemand omdat hij of zij de bril niet helemaal recht heeft gezet.crazyme schreef:Heb jij een werkloze op je conto ?witte angora schreef: Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
-
- Berichten: 32787
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ////
Nope, dat deed ze toch echt zelf. Als je tot twee keer toe een bril niet recht kunt krijgen, en dan maar blijft beweren dat het zo hoort, terwijl die klant echt voor schut loopt op dat moment, sja...crazyme schreef:Heb jij een werkloze op je conto ?witte angora schreef: Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
En het was niet een klein beetje scheef, het was schots en scheef. Maar aangezien mevrouw op dat moment als enige in de winkel stond, kon ik niets anders dan onverrichter zake naar huis gaan.
De derde keer heb ik dus mijn beklag gedaan, bij een collega die het wel recht kreeg. Een week later, toen ik er weer was, was die eerste mevrouw vertrokken, en stond er een ander, van het hoofdkantoor.
Uit de vragen die er aan die mevrouw van het hoofdkantoor gesteld werden kan ik niet anders dan opmaken dat zij een en ander recht moest breien in dat filiaal. Dat ging onder andere over het bepalen van het middelpunt van mijn glazen, of de manier waarop ze dat deden wel goed was.
Ik vermoed zo dat er wel meer klachten over die eerste mevrouw geweest waren, want van een eenmalig iets ontslagen worden is inderdaad wel erg sterk.
Re: ////
Bij een dergelijke winkel is het personeel van belang.
Ik ben ooit bij een vader geweest die er een puinhoop van maakte, koop nu bij de dochter die elders een winkel heeft.
Niet Hans Anders maar het personeel bepaalde of U de juiste bril kreeg.
De producten voldoen maar goed meten en inzetten glazen is een vak en daar gaat helaas bij vele winkels iets mis.
Ze zouden er goed aan doen een aantal winkels te royeren, en net als Kwik Fit verpesten de slechte het voor de goede want voordelig een goede bril kan, mits je je werk goed uitvoerde.
Ik ben ooit bij een vader geweest die er een puinhoop van maakte, koop nu bij de dochter die elders een winkel heeft.
Niet Hans Anders maar het personeel bepaalde of U de juiste bril kreeg.
De producten voldoen maar goed meten en inzetten glazen is een vak en daar gaat helaas bij vele winkels iets mis.
Ze zouden er goed aan doen een aantal winkels te royeren, en net als Kwik Fit verpesten de slechte het voor de goede want voordelig een goede bril kan, mits je je werk goed uitvoerde.
Re: ////
Titanium zou 3 jaar mee moeten gaan. Wel, dan heb ik een super de luxe: al meer dan 10 jaar heb ik dat frame (zit zo lekker maar wel andere glazen in de tussentijd) en ziet er gloednieuw uit en nog steeds dezelfde kleur. Maar moet toegeven, niet bij Hans=Anderswitte angora schreef:Joh, de hans anders hier (akkoord, het volgende dorp dan) is niet eens in staat een bril fatsoenlijk recht op mijn neus te krijgen. Zo scheef als wat, dat hoort zo, wordt er dan gezegd...
Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Titanium, zou toch drie jaar mee moeten gaan, maar de kleur laat met 8 maanden al los.
Eventjes door sparen dus, en dan naar een echte opticien.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Re: ////
vogels schreef:Mij ook, ja! Maar waarom schrijf je dan:want van een eenmalig iets ontslagen worden is inderdaad wel erg sterk.
Slaat nergens op.De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Dan zouden er veel mensen de laan uitgestuurd worden zijn, als ik ergens niet met de service akkoord was.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Berichten: 32787
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ////
Ik schreef daarna, wat Emmy ook al aangaf, dat er wel meer gespeeld zal hebben, maar dat dit de bekende druppel was.vogels schreef:Mij ook, ja! Maar waarom schrijf je dan:want van een eenmalig iets ontslagen worden is inderdaad wel erg sterk.
Slaat nergens op.De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
Laatst gewijzigd door witte angora op 12 jul 2012 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ////
Dat kwam natuurlijk omdat ze haar bril niet op had.witte angora schreef:Nope, dat deed ze toch echt zelf. Als je tot twee keer toe een bril niet recht kunt krijgen, en dan maar blijft beweren dat het zo hoort, terwijl die klant echt voor schut loopt op dat moment, sja...crazyme schreef:Heb jij een werkloze op je conto ?witte angora schreef: Ben er drie keer voor terug geweest voor een ander het goed deed. De vrouw die dat deed is dan ook de laan uitgeschopt, toen ik een collega van haar het verhaal vertelde.
En het was niet een klein beetje scheef, het was schots en scheef. Maar aangezien mevrouw op dat moment als enige in de winkel stond, kon ik niets anders dan onverrichter zake naar huis gaan.
De derde keer heb ik dus mijn beklag gedaan, bij een collega die het wel recht kreeg. Een week later, toen ik er weer was, was die eerste mevrouw vertrokken, en stond er een ander, van het hoofdkantoor.
Uit de vragen die er aan die mevrouw van het hoofdkantoor gesteld werden kan ik niet anders dan opmaken dat zij een en ander recht moest breien in dat filiaal. Dat ging onder andere over het bepalen van het middelpunt van mijn glazen, of de manier waarop ze dat deden wel goed was.
Ik vermoed zo dat er wel meer klachten over die eerste mevrouw geweest waren, want van een eenmalig iets ontslagen worden is inderdaad wel erg sterk.
Kan mij anders niet voorstellen dat Hans Anders zo goedkoop brillen kan leveren.Die van mij koste al 1200€ waarvan 200€ voor het montuur.
De rest was voor extra dun-ontspiegelen-met het licht meekleuren etc etc.Zal Hans Anders ook wel doen alleen niet voor die prijs waarmee ze adverteren.
-
- Berichten: 32787
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ////
Dat klopt, alle extra's kosten ook extra bij HA. Een aantal dingen zijn standaard, maar extra dunne glazen bijvoorbeeld moet je bijbetalen. Vaak kom je dan inderdaad boven dat reclame bedrag uit.
Ze hebben nog wel meer trucjes. De titanium brillen (die qua materiaal duurder zijn) liggen voor het grootste deel in een la. Tenminste, in het filiaal waar ik kwam. En wat mensen niet zien, dat kunnen ze niet kopen, ja toch?
Ik heb, omdat ik geen stalen of plastic brillen kan hebben, daar specifiek naar moeten vragen, heb dan ook een exemplaar uit de la kunnen uitzoeken.
Ze hebben nog wel meer trucjes. De titanium brillen (die qua materiaal duurder zijn) liggen voor het grootste deel in een la. Tenminste, in het filiaal waar ik kwam. En wat mensen niet zien, dat kunnen ze niet kopen, ja toch?
Ik heb, omdat ik geen stalen of plastic brillen kan hebben, daar specifiek naar moeten vragen, heb dan ook een exemplaar uit de la kunnen uitzoeken.