Ik was op zoek naar een specifiek gereedschap (onderdeel) en kwam op de website van Toolware terecht. Dit is een bijna perfect opgezette website waar je gereedschap van de bekende merken kunt bestellen. E.e.a. geeft een zeer vertrouwd gevoel en deed mij besluiten tot aanschaf over te gaan.
Helaas!!!
Ik heb een onderbouwlade voor een Gedore gereedsschapswagen besteld. Nu (24/3/2018) +/- 3 weken geleden. Onderdeel was volgens de website direct leverbaar en zou binnen een week worden geleverd. Helaas niets is minder waar.
Via de contact optie heb ik gereclameerd maar geen enkele reactie hierop.
Deze week 6 x gebeld met de "service medewerkers" (telefoonnummer van de site) en elke keer weer " Oh wat vervelend voor U, ik ben slechts de telefoniste en ik ga direct een terugbel verzoek indienen, U wordt vandaag nog terug gebeld". U raad het al. Geen enkele reactie.
Via Google een 06 nummer achterhaald, bericht ingesproken en ook hier geen enkele reactie.
Het lijkt erop dat ik bij een call center aankom die de opdracht hebben gekregen om vriendelijk te blijven, veel beloven maar vooral geen enkele aktie uit te zetten.
Inmiddels heb ik bv via Trustpilot (een site om aankoop ervaringen te delen) kinnen constateren dat ik niet de enige ben.
Ik probeer nu om via zoveel mogelijk media dit bekend te stellen zodat er een halt wordt toegeroepen aan deze praktijken van Toolware of dat Toolware zijn verantwoordelijkheden gaat oppakken.
Met vriendelijke groet
Milco Hendrix
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toolware levert bestelling niet
-
-
Re: Toolware levert bestelling niet
Geen idee waar u woont, maar ga des noods even langs bij ze. Ze zitten in Papendrecht en Groot Ammers. Het vreemde is dan weer wel dat de klantenservice in regio Arnhem zit.
In principe gaat de wet uit van een maximale levertermijn van 30 dagen. Daar moet u dus nog op wachten voordat u verdere stappen kan ondernemen.
Hun algemene voorwaarden zijn behoorlijk achterhaald. Er wordt gesproken over 7 dagen herroepingstijd, dit klopt niet. Daarbij staat er een hoop spelfouten in, niets iets wat je zou verwachten bij een nette shop.
Wacht de 30 dagen af, stel ze dan schriftelijk in gebreke en vraag dan uw geld terug.
In principe gaat de wet uit van een maximale levertermijn van 30 dagen. Daar moet u dus nog op wachten voordat u verdere stappen kan ondernemen.
Hun algemene voorwaarden zijn behoorlijk achterhaald. Er wordt gesproken over 7 dagen herroepingstijd, dit klopt niet. Daarbij staat er een hoop spelfouten in, niets iets wat je zou verwachten bij een nette shop.
Wacht de 30 dagen af, stel ze dan schriftelijk in gebreke en vraag dan uw geld terug.
Geen Thuiswinkel Waarborg, geen bezoekadres, geen contactgegevens (behalve telefoon), geen KvK-nummer... dat geeft mij helemaal geen vertrouwd gevoel. Dat roept mij toe: "Wegwezen hier!"Milco Hendrix schreef:... en kwam op de website van Toolware terecht. Dit is een bijna perfect opgezette website waar je gereedschap van de bekende merken kunt bestellen. E.e.a. geeft een zeer vertrouwd gevoel en deed mij besluiten tot aanschaf over te gaan.
Edit: De adresgegevens staan wel degelijk op de website; ik had niet goed gekeken.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 25 mar 2018 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Voordat je wegrent....Erthanax schreef:Geen Thuiswinkel Waarborg, geen bezoekadres, geen contactgegevens (behalve telefoon), geen KvK-nummer... dat geeft mij helemaal geen vertrouwd gevoel. Dat roept mij toe: "Wegwezen hier!"Milco Hendrix schreef:... en kwam op de website van Toolware terecht. Dit is een bijna perfect opgezette website waar je gereedschap van de bekende merken kunt bestellen. E.e.a. geeft een zeer vertrouwd gevoel en deed mij besluiten tot aanschaf over te gaan.
Eerst even langs bij hans.
Alle gegevens staan gewoon op de website. Wanneer je naar de bron gaat kom je bij your added value.
Daar vindt je ook een woon/vestigingsadres bij.
Inderdaad, je hebt gelijk en mijn opmerking was wat overhaast.
-
Nieuwe ontwikkeling, na 9 x met de telefonistes van Toolware te heen gebeld en 2x een contact formulier te hebben ingediend, werd ik terug gebeld, excuses en bestelling wordt direct doorgezet. Er was ergens iets misgegaan en de terugbeller was in het buitenland geweest en kon zijn administratie niet afhandelen. Bestelling Wordt binnen een week geleverd. Ik wacht ‘t even af.
-
Laatste update; onderdeel ontvangen. Jammer dat het allemaal zo moeilijk moest gaan