LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppunt van Low Service van BCC

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Richard_1976

Toppunt van Low Service van BCC

Ongelezen bericht door Richard_1976 »

Heb een Samsung 32" lcd tv gekocht bij BCC. Tijdens de installatie van de tv bleek dat het apparaat niet werkte i.c.m. de ci+ module en smartcard. De smartcard bleek niet defect te zijn, dus ben ik met de ci+ module terug gegaan naar de BCC. Ook deze bleek niet te werken. Bleef dus alleen een probleem aan de tv over.

Ik heb deze storing aangemeld bij de "service" van BCC via het 0900 nummer à € 0,10 per minuut. Hier bleek dat men alleen op donderdag en zaterdag een product kan komen ophalen. Het is uiteindelijk een zaterdag geworden (1,5 week later). In het gesprek heb ik gevraagd of het mogelijk is om een leentoestel te krijgen. Dit was geen probleem.

Bij het ophalen van het toestel bleek dat men geen leentoestel had. Ze hebben wel mijn tv meegenomen. ’s Maandags ben ik naar de vestiging gegaan om het probleem uit te leggen. Ik heb direct een leentoestel meegekregen, maar die moest ik zelf terugbrengen op het moment dat men van de servicedienst een leentoestel zou komen brengen.

Dus een week later weer naar de vestiging om het leentoestel terug te brengen. Direct ook maar even gevraagd wanneer ik iets zou gaan horen van mijn gemelde storing. Ik kreeg te horen dat men hier 21 dagen over mocht doen en dat men anders het probleem in de winkel op ging lossen.

Op dag 21 (vandaag) nog steeds niets van de BCC vernomen, dus ik wéér naar de winkel.

Wat blijkt….: de tv is weg/kwijt/zoek…. Dus sta ik met lege handen….

Men wilde mij tegemoet komen.. de beste vervanging van het toestel was een andere 32” Samsung, maar deze was ruim € 100,00 duurder.. Dat verschil moest ik maar bijbetalen. Nou… dacht het toch niet. Heb hen aangeboden om mij de (op dat moment) goedkoopste lcd 32” te leveren. Die was nog € 50 euro duurder dan mijn Samsung, maar hetzelfde toestel is niet meer leverbaar.

Dat was wel mogelijk, maar dan moest ik nog 30 euro bijbetalen… Dit terwijl zij mijn toestel hebben laten verdwijnen….

Uiteindelijk is het er op neergekomen dat ze mij mijn geld maar teruggegeven hebben… Men wil niet meewerken en is dus bereid om voor 30 euro een klant te laten gaan en daarbij de negatieve reclame te incasseren.

Kortom: Die high service waarover BCC zo opschept… NIETS VAN WAAR!!!!!!!
Als ze het geld maar eenmaal ontvangen hebben… dan kan de rest niets meer schelen!!

bprosman

Re: Toppunt van Low Service van BCC

Ongelezen bericht door bprosman »

Was het type TV wel gecertificeerd voor je provider (UPC/Ziggo) ?.
Zo ja een software update geprobeerd ?

Richard_1976

Yep, Ziggo gecertificeerd toestel en update en alles uitgevoerd.

Maar dit is nu niet meer van toepassing, want per saldo heb ik nu geen tv.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

deze bleek niet te werken
Dan ligt het probleem toch aan de Ci+ module ..

Richard_1976

2 ci+ modules achterelkaar? De tuner in de tv was gewoon niet goed.

Maar dit is niet de reden dat ik dit op het forum gezet heb.

Het gaat mij om de manier van handelen van de BCC.

Pirreke

Ongelezen bericht door Pirreke »

Richard_1976 schreef:2 ci+ modules achterelkaar? De tuner in de tv was gewoon niet goed.

Maar dit is niet de reden dat ik dit op het forum gezet heb.

Het gaat mij om de manier van handelen van de BCC.
Juist, omdat ze verschillende oplossingen hebben aangeboden en uiteindelijk netjes het aankoopbedrag hebben terug gegeven.

-Peer

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Een beetje gezeur om niets als ik eerlijk ben.

Je hebt je geld terug. Nu snel naar mediamarkt en een nieuwe kopen. Misschien is de service daar beter .......

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Richard_1976

Eigenlijk (na wat gezeur hunnerzijds) heeft deze ****firma dit probleem wel netjes opgelost!

Maxiem.

Gesloten