LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweedehands.net en partners belazeren hun klanten.
-
Tweedehands.net en partners belazeren hun klanten.
Ja gratis adverteren en een gratis link plaatsen. Te mooi om waar te zijn. Ja dat is het ook. Deze site laat je een link plaatsen maar als er op geklikt wordt gaat het naar een site waar ze dik geld aan verdienen. Rechtstreeks naar een concurrent van het product/site dat jij probeert te verkopen. Ze zijn ook erg slim, je ziet het namelijk niet als je in je eigen account zit dan gaan je naar je eigen site toe. Maar als je niet in je account zit dan wordt je naar hun site door gelinkt. Is dit iemand al eerder opgevallen of heb ik dit bij toeval ontdekt en wat zou ik hier aan kunnen doen?
-
Re: Tweedehands.net en partners belazeren hun klanten.
Heb net een advertentie geplaatst en ik wordt gewoon naar de vermelde link doorgestuurd, ook als ik anoniem inlog via mijn browser. Lijkt er meer op dat jezelf een foutje hebt gemaakt. En al zou het zo zijn, zij zijn natuurlijk vrij om bij jouw advertentie een andere link te vermelden, je betaald immers niets.Amanda Peet schreef:Ja gratis adverteren en een gratis link plaatsen. Te mooi om waar te zijn. Ja dat is het ook. Deze site laat je een link plaatsen maar als er op geklikt wordt gaat het naar een site waar ze dik geld aan verdienen. Rechtstreeks naar een concurrent van het product/site dat jij probeert te verkopen. Ze zijn ook erg slim, je ziet het namelijk niet als je in je eigen account zit dan gaan je naar je eigen site toe. Maar als je niet in je account zit dan wordt je naar hun site door gelinkt. Is dit iemand al eerder opgevallen of heb ik dit bij toeval ontdekt en wat zou ik hier aan kunnen doen?