Bij de V&D prijsencircus van september 2012 staat een Apple Macbook Pro 13" aangeprijst. Deze is voor de de prijs van 1049 euro tekoop (anders 1299 euro), een goede aanbieding dus. Deze is alleen van 4 tot en met 7 Oktober tekoop via de webshop. ik probeer deze te bestellen om 8 s'morgens op 4 Oktober. Dan staat deze voor 1099 euro te koop en is niet voorradig. Ik voel me als klant met een VIP kaart wel erg voor de gek gehouden. Ik snap niet dat de V&D zo met hun klanten omgaat in deze tijd.
Het is inmiddels gelukt tegen 10 uur.
In de prijs had ik mij vergist. deze is dus toch 1099 euro.
De zaak is op gelost. Voortaan moeten ze er maar bij vermelden ("vanaf ....openings tijden" o.i.d)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] V&D Apple macbook
V&D Apple macbook
Laatst gewijzigd door Daniel72 op 04 okt 2012 10:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: V&D Apple macbook
En nu kun je hem niet bestellen ofzo? Of kan je wel bestellen, maar wordt die gewoon later geleverd?
Bedoel je deze?
Apple
13" MacBook Pro-3rd i5-2.5GHz
1249.- NU 1099.-
De door ons gecommuniceerde prijs van € 1099,- is geldig van 4 t/m 7 oktober 2012. MacBook Pro is voorzien van de nieuwe Intel Core-architectuur van de derde generatie, die... meer
Artikel nr. GDI633537
Levertijd : Op werkdagen vóór 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis
AantalVoeg toe aan wensenlijst
Laatst gewijzigd door berndv op 04 okt 2012 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze actie duurt nog 3 dagen en is pas vanochtend gestart!
De betreffende Apple Macbook staat alweer op voorraad.
Trouwens;
Ook in de betreffende folder, staat hij voor 1099 en niet (zoals u zegt) voor 1049.
De betreffende Apple Macbook staat alweer op voorraad.
Trouwens;
Ook in de betreffende folder, staat hij voor 1099 en niet (zoals u zegt) voor 1049.