Of deze voorwaarde in overeenstemming is met het consumentenrecht, wat wettelijk geregeld is, dat weet ik niet.
Nee, natuurlijk niet. Stel je eens voor: je bestelt appels terwijl je krijgt peren krijgt en dat de verkoper dan zegt "Ja, maar in onze voorwaarden staat...". Deze voorwaarden zijn geschreven vanuit het oogpunt van het herroepingsrecht.
Het blijft lastig om het herroepingsrecht en nonconformiteit uit elkaar te houden. Inderdaad kunnen de spelregels van het herroepingsrecht natuurlijk nooit je rechten op basis van nonconformiteit beperken.
Ik snap de voorwaarden heel goed en ben het hier ook mee eens. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik dan maar tevreden moet zijn met iets wat ik NIET besteld heb?
Zo van, we hebben deze nog over dus deze sturen we haar toe, kan ze toch niet retourneren?
Ik bestel echt nooit meer iets bij Koopjedeal!
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de nieuwsbrief stopt? Deze blijven ze me ook toesturen terwijl ik me steeds weer uitschrijft?!
Als de nieuwsbrief NIET van een noreply@ adres afkomstig is telkens de knop [Beantwoorden] indrukken. U zou nog 'Afgemeld voor nieuwsbrief' kunnen invullen. Eventueel doet u dat meerdere keren per ontvangen nieuwsbrief.
Komt die nieuwsbrief wel van een noreply@ emailadres, stuur dat antwoord, eventueel meerdere malen per nieuwsbrief, dan telkens aan: [email protected]. Tegen de tijd dat ze 'gek' worden van uw korte toch duidelijke antwoorden stopt die nieuwsbrief echt wel.
Ik heb nu in plaats van afmelden beneden in de nieuwsbrief de mail beantwoord en een aantal keren gemaild dat ik geen nieuwsbrief meer wil ontvangen.
Word vervolgd...
Een nieuwsbrief is meestal eenrichting verkeer met een noreply adres. Die kun je rustig blokkeren, en dan kun je nog steeds email van de klantenservice ontvangen. Zolang je maar geen domain (het gedeelte achter het apestaartje @) blokkeert, daarmee blokkeer je alle mail van dat domain. Dus [email protected] kan wel geblokkeerd worden, maar @koopjedeal.nl alleen niet.
Dat hangt natuurlijk allemaal van de winkel af. Je hebt er ook bedrijven bij zitten die een no-reply adres gebruiken om te communiceren, dan kun jij de hele tijd naar de website toe. Ziggo is daar een voorbeeld van.
Ik heb 15 x een mail terug gestuurd en wel 20x uitgeschreven....dacht dat t klaar zo zijn met de nieuwsbrief maar nee hoor, ik kreeg er net weer een. . zucht....ik weet niet hoe blokkeren werkt. Ik heb Outlook maar kan blokkeren niet vinden. Heb er spam van gemaakt maar vind t toch irritant dat ze blijven sturen! Voor de boxers kom ik zaterdag om 15.30 op de radio bij t programma van Radar NPO 1