LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Juist, punt.
-
- Berichten: 32329
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Het enige punt dat jij hebt is die aan het eind van de zin...ron1 schreef:Juist, punt.
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Overigens blijft het uiteraard goedkoper om warm in te slaan en zelf te koelen,afhankelijk van welke energieleverancier U weer heeft,en zo is de kring weer rond....
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
waardoor er stelselmatig de voorgekoelde frisdrank in de normale schappen worden gezet!
@ron1, begrijp je eigenlijk wel waar de TS over klaagt?Overigens blijft het uiteraard goedkoper om warm in te slaan en zelf te koelen
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
@Frans75
Ron1 begrijpt nergens iets van. Helaas snapt ie wel hoe je moet posten.
Die man moet je niet veel aandacht geven, da's verspilde moeite. Het enige wat ie dan doen is roepen: ONTOPIC en je naam verkeerd spellen.
Ron1 begrijpt nergens iets van. Helaas snapt ie wel hoe je moet posten.
Die man moet je niet veel aandacht geven, da's verspilde moeite. Het enige wat ie dan doen is roepen: ONTOPIC en je naam verkeerd spellen.
-
- Berichten: 32329
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Aangezien Ron geen enkele zinnige inhoudelijke bijdrage levert aan welk topic dat ook lijkt het mij het beste deze knaap voortaan geheel te negeren en geen enkel antwoord meer te geven op welke post dan ook.ron1 schreef:Overigens blijft het uiteraard goedkoper om warm in te slaan en zelf te koelen,afhankelijk van welke energieleverancier U weer heeft,en zo is de kring weer rond....
Je kunt nog beter water naar de zee dragen, dat draagt dan nog bij aan een betere lichamelijke conditie, reageren op Ron heeft geen enkel positief effect.
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Bij mij valt niets meer positiefs toe te voegen,ik ben 1 en al positiviteit.Helaas voor vele crossposters. In ieder geval zijn de voorverpakte sappen uitstekend van smaak,ondanks dat ze niet direct gekoeld zijn.
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
@Ron1
Ben je nu al eens een rechtzaak gestart tegen die supermarkt die om 10.00 uur s'morgens nog geen kip aan je kon leveren, je kon hier op de site je ei erover kwijt maar ik zie dat geen haan er meer naar kraait, het topic is verdwenen, jammer want iedereen was er als de kippen bij om je te overtuigen dat dit kansloos was. Zal de redactie dus ook wel hebben gedacht want een heel topic verdwijnt niet zomaar.
Ben je nu al eens een rechtzaak gestart tegen die supermarkt die om 10.00 uur s'morgens nog geen kip aan je kon leveren, je kon hier op de site je ei erover kwijt maar ik zie dat geen haan er meer naar kraait, het topic is verdwenen, jammer want iedereen was er als de kippen bij om je te overtuigen dat dit kansloos was. Zal de redactie dus ook wel hebben gedacht want een heel topic verdwijnt niet zomaar.
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Groot gelijk,want jouw redactie heb ik zelf gemaild om het topic te verwijderen, bij nader inzien was het te gek voor woorden om te klagen over het ontbreken van overleden kip, aangezien de meesten hier humorloos zijn heb ik het zelf maar aangepast...het hele topic was namelijk zwaar sarcastisch bedoeld.....en dit is geen grap.Zo, nu snel weer ontopic over de lekker gekoelde redd bulls ricky....
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
@Menasor2002
Natuurlijk is het je eigen verantwoording dat je oplet als je iets koopt. Maar het vervelende is dat je nu echt overal op moet gaan letten. Dingen die overdatum zijn (ook vlees!), of alle prijzen wel goed zijn doorgevoerd, of alle aanbiedingen wel al in de kassa staan etc. (en dan heb ik het nog niet over de lege schappen). Eigenlijk zou je inderdaad alles na moeten kijken. Ik kijk de bonnen altijd na, of er geen dubbele dingen zijn afgerekend of hoeveel er voor het gerekend is, globaal dan. Zou je het goed willen doen, zou je eigenlijk alle prijzen van de producten op moeten gaan schrijven op een papiertje om na te kijken of het wel goed is gegaan. Dat is toch ook geen doen.
Waar het mij om gaat is dat het zo vaak gebeurt (na herhaaldelijk iets over te zeggen) en meer als in hoevaak is het gebeurd zonder dat ik het in de gaten heb gehad? Want weet ik veel (dat is dan een paar jaar geleden) dat voorgekoelde duurder is. Dat was in mijn tijd nog niet toen ik nog achter de kassa stond
En natuurlijk, ik kan naar de meestal ongeïnteresseerde chagrijnige baliemedewerkster (in deze winkel het geval, maar wel dichtbij huis) gaan en vragen om mijn geld. Moet ik wel weer in de rij staan te wachten op de mensen die staatsloten hebben ingeleverd of ook met een verkeerd geprijsde boodschappen voor mij staan.
O, en ik spreek absoluut niet de vakkenvullers er over aan, maar de verantwoordelijke ervoor, de bedrijfsleider! Dat het één keer gebeurt, ok, maar stelselmatig...
Ach, zeuren, het is een ergenis. Die al jaren meesleept en ik eens op papier wilde zetten. Als je het echt zo erg vindt, dan sla je dit topic toch gewoon over. Even goede vriend
@Kweenie
Ik kan je wel uitleggen hoor waarom ik kleine flesjes haal. Dat komt omdat de prik van een grote cola er heel snel af is en ik 1/3 van de fles dan laat staan. Daarbij vind ik het lekkerder om uit een flesje te drinken dan uit een glas. Zo'n zware anderhalf liter fles ligt nu eenmaal niet lekker in de mond. Mijn excuses dat ik kleine flesjes koop.
Ah, dus ik moet dus nu een grote fles cola halen omdat ze de vakken niet goed vullen? Dat is een beetje krom vind je niet? Is het zo raar dat je verwacht dat je betaalt wat er op het kaartje staat en niet 40 cent meer? Of ben ik nou gek?
@Guardian72
Dank. Dat is het dus. Het controleren, je weet de vinger op de zere plek te leggen. Natuurlijk weet ik dat er fouten worden gemaakt. Wat ik zeg, heb ook in een winkel gewerkt (alleen lette ik wel op dit soort dingen, ook of er bv rotte sinasappels in een netje zaten en dat soort dingen), alleen van die cola was het een druppel omdat het er niet duidelijk op staat en in het gewone schap stond. Ook weer iets om te controleren op de bon.
@Witte Angora
Kip 2 dagen overtijd. 's Ochtends voor je werk geen brood en beleg in de schappen. Veel lege schappen, net wat je nodig hebt (onder andere babyvoeding)allemaal omdat ze een systeem hebben die zich niet aanpast aan drukke feestdagen of diefstal. Geen prijsjes bij de schappen. Rotte groente en fruit. 2 cassieres achter de kassa, eentje rond aan het huppelen en flirten met de groenteboer terwijl er 6 mensen voor je staan te wachten. Producten die niet goed zijn waar je pas achter komt nadat je het pak het open gedaan en dus al thuis bent. En zo heb ik nog veeeeeeeel meer. Maar laten we het houden bij de voorgekoelde flesjes Anders zeggen ze dat ik een muggezifter ben
Enne, juist, lekker makkelijk om alles om te draaien, de klant moet maar lezen, rekenen en puzzelen. Lekkere service. Zeg witte angora, woon jij toevallig in dezelfde stad als ik, of kunnen we stellen dat het een landelijk probleem is
@Ron1
Echt niet. Koelapparatuur krijgen ze waarschijnlijk gratis omdat er reclame op staat. Daar betalen ze echt niets voor hoor. Hoogstens iets meer op de energierekening. Je betaalt alleen voor de service, die ik als klant niet waardeer want ik kan mijn flesje gewoon in de koelkast zetten. Wordt ie vanzelf koud.
Zo, beetje een late reactie, maar hier is ie dan
Natuurlijk is het je eigen verantwoording dat je oplet als je iets koopt. Maar het vervelende is dat je nu echt overal op moet gaan letten. Dingen die overdatum zijn (ook vlees!), of alle prijzen wel goed zijn doorgevoerd, of alle aanbiedingen wel al in de kassa staan etc. (en dan heb ik het nog niet over de lege schappen). Eigenlijk zou je inderdaad alles na moeten kijken. Ik kijk de bonnen altijd na, of er geen dubbele dingen zijn afgerekend of hoeveel er voor het gerekend is, globaal dan. Zou je het goed willen doen, zou je eigenlijk alle prijzen van de producten op moeten gaan schrijven op een papiertje om na te kijken of het wel goed is gegaan. Dat is toch ook geen doen.
Waar het mij om gaat is dat het zo vaak gebeurt (na herhaaldelijk iets over te zeggen) en meer als in hoevaak is het gebeurd zonder dat ik het in de gaten heb gehad? Want weet ik veel (dat is dan een paar jaar geleden) dat voorgekoelde duurder is. Dat was in mijn tijd nog niet toen ik nog achter de kassa stond
En natuurlijk, ik kan naar de meestal ongeïnteresseerde chagrijnige baliemedewerkster (in deze winkel het geval, maar wel dichtbij huis) gaan en vragen om mijn geld. Moet ik wel weer in de rij staan te wachten op de mensen die staatsloten hebben ingeleverd of ook met een verkeerd geprijsde boodschappen voor mij staan.
O, en ik spreek absoluut niet de vakkenvullers er over aan, maar de verantwoordelijke ervoor, de bedrijfsleider! Dat het één keer gebeurt, ok, maar stelselmatig...
Ach, zeuren, het is een ergenis. Die al jaren meesleept en ik eens op papier wilde zetten. Als je het echt zo erg vindt, dan sla je dit topic toch gewoon over. Even goede vriend
@Kweenie
Ik kan je wel uitleggen hoor waarom ik kleine flesjes haal. Dat komt omdat de prik van een grote cola er heel snel af is en ik 1/3 van de fles dan laat staan. Daarbij vind ik het lekkerder om uit een flesje te drinken dan uit een glas. Zo'n zware anderhalf liter fles ligt nu eenmaal niet lekker in de mond. Mijn excuses dat ik kleine flesjes koop.
Ah, dus ik moet dus nu een grote fles cola halen omdat ze de vakken niet goed vullen? Dat is een beetje krom vind je niet? Is het zo raar dat je verwacht dat je betaalt wat er op het kaartje staat en niet 40 cent meer? Of ben ik nou gek?
@Guardian72
Dank. Dat is het dus. Het controleren, je weet de vinger op de zere plek te leggen. Natuurlijk weet ik dat er fouten worden gemaakt. Wat ik zeg, heb ook in een winkel gewerkt (alleen lette ik wel op dit soort dingen, ook of er bv rotte sinasappels in een netje zaten en dat soort dingen), alleen van die cola was het een druppel omdat het er niet duidelijk op staat en in het gewone schap stond. Ook weer iets om te controleren op de bon.
@Witte Angora
Kip 2 dagen overtijd. 's Ochtends voor je werk geen brood en beleg in de schappen. Veel lege schappen, net wat je nodig hebt (onder andere babyvoeding)allemaal omdat ze een systeem hebben die zich niet aanpast aan drukke feestdagen of diefstal. Geen prijsjes bij de schappen. Rotte groente en fruit. 2 cassieres achter de kassa, eentje rond aan het huppelen en flirten met de groenteboer terwijl er 6 mensen voor je staan te wachten. Producten die niet goed zijn waar je pas achter komt nadat je het pak het open gedaan en dus al thuis bent. En zo heb ik nog veeeeeeeel meer. Maar laten we het houden bij de voorgekoelde flesjes Anders zeggen ze dat ik een muggezifter ben
Enne, juist, lekker makkelijk om alles om te draaien, de klant moet maar lezen, rekenen en puzzelen. Lekkere service. Zeg witte angora, woon jij toevallig in dezelfde stad als ik, of kunnen we stellen dat het een landelijk probleem is
@Ron1
Echt niet. Koelapparatuur krijgen ze waarschijnlijk gratis omdat er reclame op staat. Daar betalen ze echt niets voor hoor. Hoogstens iets meer op de energierekening. Je betaalt alleen voor de service, die ik als klant niet waardeer want ik kan mijn flesje gewoon in de koelkast zetten. Wordt ie vanzelf koud.
Zo, beetje een late reactie, maar hier is ie dan
-
- Berichten: 32329
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Nee hoor, er wordt hooguit gezegd dat je off-topic post, met name door de grootste off-topicposter die hier rondloopt. Maar dat is andere koek.... eeeuh cola dan, on-topic blijven.Maar laten we het houden bij de voorgekoelde flesjes Anders zeggen ze dat ik een muggezifter ben
Enne, juist, lekker makkelijk om alles om te draaien, de klant moet maar lezen, rekenen en puzzelen. Lekkere service. Zeg witte angora, woon jij toevallig in dezelfde stad als ik, of kunnen we stellen dat het een landelijk probleem is
Ik woon niet in een stad, maar in een dorp in het westen van het land, maar voorheen in Wijchen en Nijmegen gebeurde exact hetzelfde hoor. Kom je woensdagmiddag bij Appie, zit de reclameprijs van de gevulde koek nog steeds niet in de computer, en je kunt beter maar niet vragen waarom ze daar bijna drie dagen voor nodig hebben.
Zal dus wel landelijk zijn.
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Nu begrijp ik het.Dank.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
owow wat zullen sommige mensen hier een moeilijk leven hebben zeg , vooral met boodschappen doen of kleding kopen of wat dan ook kopen ppfff
Maar ontopic kleine flesjes zijn makkelijk maar duur koop 1 kleine en de rest groot en vul dat kleintje dan eyyyy niemand over nagedacht nog natuurlijk alleen maar zei ehh plassen op AH als er maar wat te plassen valt kom dan lekker niet Is jullie volgende topic over de plus of weet ikveel welke drama toko
De hele post is overigens erg kansloos want het flesje is nu ondertussen wel op denk ik
Maar ontopic kleine flesjes zijn makkelijk maar duur koop 1 kleine en de rest groot en vul dat kleintje dan eyyyy niemand over nagedacht nog natuurlijk alleen maar zei ehh plassen op AH als er maar wat te plassen valt kom dan lekker niet Is jullie volgende topic over de plus of weet ikveel welke drama toko
De hele post is overigens erg kansloos want het flesje is nu ondertussen wel op denk ik
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Ik denk dat persoonlijk op elkaar ingaan geen zin heeft, maar de bron van het bericht.
En wanneer inderdaad AH een product aanbied dat gekoeld dient te zijn, dat AH er dan ook zorg voor draagt dat dit gebeurd.
Voorstel is dan ook naar de bedrijfsmanager te vragen, en hem/haar om text en uitleg te vragen, en erop aan te merken dat je je hieraan stoort.
Echter het is nu eenmaal zo dat wanneer je iets koopt, hoe groot of klein ook, dat je het product controleerd, dit voorkomt veel ergernissen.
veel succes
En wanneer inderdaad AH een product aanbied dat gekoeld dient te zijn, dat AH er dan ook zorg voor draagt dat dit gebeurd.
Voorstel is dan ook naar de bedrijfsmanager te vragen, en hem/haar om text en uitleg te vragen, en erop aan te merken dat je je hieraan stoort.
Echter het is nu eenmaal zo dat wanneer je iets koopt, hoe groot of klein ook, dat je het product controleerd, dit voorkomt veel ergernissen.
veel succes
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Eagleone mee eens dat het weleens fout gaat ja dat kan dat heb je met 800 filialen , maar het is ook je eigen verantwoording om je bon na te kijken dat werd je vroeger namelijk geleerd
Als er dan iets niet klopt vervelend dan haal jeje geld terug en vertel je het de bedrijfsleider of diens vervanger MAARJA daar zit het hem de mensen hebben liever op een forum als hier een grote m..l met al dat geklaag maar in de winkel hoor of zie je ze niet dus schiet dat niet op maarja is ook eng natuurlijk wat zeggen is veiliger achter je pc schermpje blijf je toch houden
Als er dan iets niet klopt vervelend dan haal jeje geld terug en vertel je het de bedrijfsleider of diens vervanger MAARJA daar zit het hem de mensen hebben liever op een forum als hier een grote m..l met al dat geklaag maar in de winkel hoor of zie je ze niet dus schiet dat niet op maarja is ook eng natuurlijk wat zeggen is veiliger achter je pc schermpje blijf je toch houden
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Denk dat je je dan ook kunt voorstellen als mensen zijn die iedere keer, als zij hun kassabon nakijken.
En tot de conclusie komen dat er verkeerde dingen worden aangeslagen dan er staat bij het product in het schap, dat je daar dan een beetje simpel van word.
En zou voor de winkel een aanleiding moeten zijn om daar in het vervolg beter op te letten, en deze fouten niet meer worden gemaakt.
En niet af te schuiven op de klanten, met de bewoording dan moet je maar beter opletten etc.
Ik kocht met kerst tomaten bij AH, op het bord boven de tomaten stond. 1 kilo tomaten €0,99, ik had nog geen kilo iets van 800 gram, en werd bij de kassa berekend € 1,86.
Hierop zij ik tegen de cassiere dat dit niet klopte en vertelde van het bord boven de tomaten. Zij belde hierop met de groenteafdeling, en klopte het dat de prjs in de kassa niet goed was.
De cassiere moest nu dus zelf gaan uitrekenen wat het dan wel moest zijn, en heeft mij een klein beetje gematst, terwijl ik zelf zij dat dat niet hoefde.
Dus zeer goed afgehandeld van de cassiere, en waarvoor mijn complimenten aan haar zijde.
En dat zou dus dan een signaal moeten zijn voor AH om de prijs in de kassa aan te passen. En dat is iets wat zelden direct word gedaan, en er op die manier dus heel wat mensen teveel hebben betaald die daar niet op letten.
En dat zouden alle supermarkten dan eens direct moeten aanpassen, en niet de klant hiermee opzadelen.
En tot de conclusie komen dat er verkeerde dingen worden aangeslagen dan er staat bij het product in het schap, dat je daar dan een beetje simpel van word.
En zou voor de winkel een aanleiding moeten zijn om daar in het vervolg beter op te letten, en deze fouten niet meer worden gemaakt.
En niet af te schuiven op de klanten, met de bewoording dan moet je maar beter opletten etc.
Ik kocht met kerst tomaten bij AH, op het bord boven de tomaten stond. 1 kilo tomaten €0,99, ik had nog geen kilo iets van 800 gram, en werd bij de kassa berekend € 1,86.
Hierop zij ik tegen de cassiere dat dit niet klopte en vertelde van het bord boven de tomaten. Zij belde hierop met de groenteafdeling, en klopte het dat de prjs in de kassa niet goed was.
De cassiere moest nu dus zelf gaan uitrekenen wat het dan wel moest zijn, en heeft mij een klein beetje gematst, terwijl ik zelf zij dat dat niet hoefde.
Dus zeer goed afgehandeld van de cassiere, en waarvoor mijn complimenten aan haar zijde.
En dat zou dus dan een signaal moeten zijn voor AH om de prijs in de kassa aan te passen. En dat is iets wat zelden direct word gedaan, en er op die manier dus heel wat mensen teveel hebben betaald die daar niet op letten.
En dat zouden alle supermarkten dan eens direct moeten aanpassen, en niet de klant hiermee opzadelen.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Dan hebben ze dat daar fout gedaan idd prijs in systeem klopte wel want het zijn pondsprijzen zo goed als alles zijn pondsprijzen op de borden dus fout van de agf man daar ,op de weegschaal zie je overigens ook de kiloprijs dus je had het kenne checken als je het niet vertrouwde
en met gemiddelt 17500 artikelen in een winkel is het onmogelijk om niks fout te doen dat is gewoon een simpele redenering van de klant.
Wel moet het bij constatering verholpen worden mee eens en dat gebeurd dus ook iig hier.
Maar je kan er natuurlijk ook een groot probleem van blijven maken maargoed die hou je toch
en met gemiddelt 17500 artikelen in een winkel is het onmogelijk om niks fout te doen dat is gewoon een simpele redenering van de klant.
Wel moet het bij constatering verholpen worden mee eens en dat gebeurd dus ook iig hier.
Maar je kan er natuurlijk ook een groot probleem van blijven maken maargoed die hou je toch
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Ik maak er geen probleem van, want cassiere heeft het correct gecorrigeerd.
En ik zeg ook niet dat dit alleen een probleem is van AH.
Er gebeurt bij iedere supermarkt wel iets, alleen ik denk dan als iemand dit meld pas dan direct de prijs in de kassa aan.
En bedenk ook dat het alleen fijn is als een klant dit meld zonder dat er eerst een hoop blablabla gezegd word, met de volgende klant krijg je wellicht meer problemen daardoor.
En dat is alleen maar een tip voor jullie. Niet alle klanten die een fout constateren zijn per definitie zeurkousen of zeikerds. Ik ga geen stennis daarover maken, maar constateer op een correcte manier, en zo word het ook op een correcte manier opgelost. En neem dan juist van die klanten "de fout" aan en doe erwat mee.
En ik zeg ook niet dat dit alleen een probleem is van AH.
Er gebeurt bij iedere supermarkt wel iets, alleen ik denk dan als iemand dit meld pas dan direct de prijs in de kassa aan.
En bedenk ook dat het alleen fijn is als een klant dit meld zonder dat er eerst een hoop blablabla gezegd word, met de volgende klant krijg je wellicht meer problemen daardoor.
En dat is alleen maar een tip voor jullie. Niet alle klanten die een fout constateren zijn per definitie zeurkousen of zeikerds. Ik ga geen stennis daarover maken, maar constateer op een correcte manier, en zo word het ook op een correcte manier opgelost. En neem dan juist van die klanten "de fout" aan en doe erwat mee.
-
- Berichten: 32329
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Klopt, toen ik in Wijchen woonde, deed ik bij de Super de Boer op maandagochtend de boodschappen, standaard kon ik iedere week wel even naar de info-balie omdat niet alle actieprijzen correct in de computer stonden. Was nooit een probleem, de actieprijs werd direct in de computer gezet.
Zo kan het dus ook.
Zo kan het dus ook.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: Voorgekoelde Verkoop Frisdrank
Elmo
even ter aanvulling de winkel zelf kan GEEN prijzen aanpassen dit word centraal gedaan voor alle 800 winkels...
Enige wat wij aan prijs kunnen aanpassen is bv een prijsje maken voor een restand van produkt x waar je vanaf moet ivm opslagruimte bv..
maar actieprijzen ed zijn NIET aanpasbaar door de winkel zelf..
even ter aanvulling de winkel zelf kan GEEN prijzen aanpassen dit word centraal gedaan voor alle 800 winkels...
Enige wat wij aan prijs kunnen aanpassen is bv een prijsje maken voor een restand van produkt x waar je vanaf moet ivm opslagruimte bv..
maar actieprijzen ed zijn NIET aanpasbaar door de winkel zelf..