Ik twijfel of het bij winkel of bij webwinkel moet, maar beiden zijn hierin één.
25 Oktober een Pax kast samengesteld en besteld om te laten bezorgen, gemak dient de mens en hiervoor betalen we €60,- verzendkosten. Bezorgtijd is vrij lang maar vandaag 5 November wordt de kast (bestaande uit 21 verschillende paketten) dan geleverd. Echter blijkt 1 essentieel onderdeel, een kastdeel, te ontbreken. Zonder dit onderdeel kun je niet beginnen met opbouwen.
Contact opgenomen met de klantenservice, mevrouw wat vervelend we gaan u dit pakket naleveren (fijn zou je denken) u wordt weer achteraan de wachtlijst gezet en u zult over 2 a 3 weken geleverd krijgen.
Ho stop. Begrijp ik u nu goed? Ik heb al geruime tijd gewacht op mijn kast, jullie maken een fout, en nu moet ik achteraan sluiten? Dit kunt u niet menen. Nu zit ik hier 2 weken lang met een kast waarmee ik niks kan? Oude kast is al weg, immers zou vandaag de nieuwe kast komen.
Ja maar die andere mensen moeten ook 3 weken wachten op hun kast. Ik zeg dat heb ik ook al gedaan! Maar jullie leveren een niet complete kast!
Waardeloos!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze IKEA "service"
Re: Waardeloze IKEA "service"
Vervelend! Is het pakket zelf ophalen geen optie?
Re: Waardeloze IKEA "service"
Bedankt voor het meedenken.
We hebben de Ikea niet in de buurt liggen en daarbij betaal ik natuurlijk geen €60,- verzendkosten om het vervolgens nog zelf te gaan halen.
We hebben de Ikea niet in de buurt liggen en daarbij betaal ik natuurlijk geen €60,- verzendkosten om het vervolgens nog zelf te gaan halen.
Re: Waardeloze IKEA "service"
Nee, dat snap ik. Maar als er een probleem ontstaat, loont het om alle opties te bekijken. Ook voor jou is het immers belangrijk dat het snel opgelost wordt. bovendien is één pakket makkelijker te vervoeren dan 21 pakketten.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Waardeloze IKEA "service"
Gewoon alles terugsturen en ergens anders een (veel duurdere) kast halen. Dat zal ze leren.
Re: Waardeloze IKEA "service"
@renewouters
U vindt dit dus een normale gang van zaken?
U bent blijkbaar niet op de hoogte wat de prijzen voor deze kasten zijn, want dan zou u immers de (briljante) opmerking over de prijs achterwege hebben gelaten.
Bedankt voor deze behulpzame bijdrage
U vindt dit dus een normale gang van zaken?
U bent blijkbaar niet op de hoogte wat de prijzen voor deze kasten zijn, want dan zou u immers de (briljante) opmerking over de prijs achterwege hebben gelaten.
Bedankt voor deze behulpzame bijdrage
Re: Waardeloze IKEA "service"
Bedankt voor jullie reactie.
Komende vrijdag, 20/11, komen ze het deel brengen. Precies 2 weken later dus, gelukkig houden ze zich hier wel aan hun woord
Komende vrijdag, 20/11, komen ze het deel brengen. Precies 2 weken later dus, gelukkig houden ze zich hier wel aan hun woord