Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort trouwen en omdat we graag wilde dat alles perfect zou zijn, hebben we ook kaarten besteld bij een drukker. Zelf drukken vonden we riskant, maar wat hebben we daar spijt van . In eerste instantie toen we de kaarten gingen ophalen leek er niks aan de hand, kaarten zagen er goed uit . De kaarten krijg je opengevouwen aangeleverd, dus ik 's avonds druk aan het vouwen en alle kaarten de dag erna op de post gedaan. So far so good.... Tot ik de eerste reacties kreeg, bleek dat de tekst van de kaart aan beide zijde(!) heeft afgegeven en sommige kaarten zelf totaal onleesbaar zijn geworden erdoor. Erg teleurgesteld belde ik met Drukkerij NEW TIMES uit HAARLEM om te vragen hoe dit kan. Ze gaven direct aan dat ze hier niks aan konden doen en dat het aan tnt post ligt. Ik had de kaarten maar niet met de post moeten versturen. Niet met de post versturen ....? Waarom heb ik dan kaarten gekocht. Op hun site staat dat de klant als VIP behandeld wordt, maar het blijkt dat dit alleen het geval is als je komt betalen... Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met de verklaring, maar graag een goede oplossing zou willen. De toon van de drukker werd hierna zeer onvriendelijk, waarop hij mij duidelijk te kennen gaf dat ik absoluut niet langs hoefde te komen. We zijn uiteraard wel langs gegaan met een voorbeeld, we hebben niet 200 euro betaald voor deze slechte kwaliteit. De drukker wilde ons absoluut niet helpen en stelde zich erg aggressief op. We voelden ons zeer geintimideerd en aangezien ik zwanger ben hebben we besloten om de zaak te verlaten zonder oplossing . Dit gun ik niemand dus vandaar mijn waarschuwing!
Groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing: Drukkerij NEW TIMES - Haarlem
-
Waarschuwing: Drukkerij NEW TIMES - Haarlem
Laatst gewijzigd door zonnebloempje op 17 apr 2009 09:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Waarschuwing: Drukkerij NEW TIMES - Haarlem
Kan het niet laten om even te reageren:
Het ligt niet aan de post zoals de drukker beweerd. Het ligt echter ook niet aan de drukker.
Toen je de kaarten ophaalde waren ze waarschijnlijk net gedrukt. Dan lijkt de inkt op het eerste gezicht, droog maar is het niet! Doordat je direct aan het vouwen bent geslagen heeft de nog niet droge inkt overgezet op de andere zijde van de kaart.
Dat ligt dus niet aan New Times (nee ik werk daar niet), want daar is het drukprocedee precies hetzelfde als bij andere drukkers! Maw als je dit bij een andere drukker had laten drukken had je hetzelfde kunnen overkomen!
De drukkerij had je wel even kunnen waarschuwen dat je die dag nog even voorzichtig moest zijn met vouwen ivm kans op overzetten van de druk......
Het ligt niet aan de post zoals de drukker beweerd. Het ligt echter ook niet aan de drukker.
Toen je de kaarten ophaalde waren ze waarschijnlijk net gedrukt. Dan lijkt de inkt op het eerste gezicht, droog maar is het niet! Doordat je direct aan het vouwen bent geslagen heeft de nog niet droge inkt overgezet op de andere zijde van de kaart.
Dat ligt dus niet aan New Times (nee ik werk daar niet), want daar is het drukprocedee precies hetzelfde als bij andere drukkers! Maw als je dit bij een andere drukker had laten drukken had je hetzelfde kunnen overkomen!
De drukkerij had je wel even kunnen waarschuwen dat je die dag nog even voorzichtig moest zijn met vouwen ivm kans op overzetten van de druk......
-
Re: Waarschuwing: Drukkerij NEW TIMES - Haarlem
Beste Kapitein Haak,
Thanx voor je reactie , hier heb ik zelf ook aan gedacht. Weliswaar toen het kwaad eenmaal geschied was... Daarom heb ik toen onderstaande nagevraagd bij de drukker en hij gaf aan dat ze de kaarten altijd standaard 3 dgn laten drogen voordat ze het product aan de klant meegeven. Volgens de drukker kan het hier dus niet aan liggen (dat de inkt nog niet droog zou zijn).
Mijn inziens lijkt het wel een plausibele verklaring waarom het fout is gegaan... alleen vind ik wel dat een drukker deze instructie moet doorgeven bij het meegeven van de kaarten. Ik ben dan toch de leek en hij als het goed is de professional. Toch bedankt voor de tip.
Groeten
Thanx voor je reactie , hier heb ik zelf ook aan gedacht. Weliswaar toen het kwaad eenmaal geschied was... Daarom heb ik toen onderstaande nagevraagd bij de drukker en hij gaf aan dat ze de kaarten altijd standaard 3 dgn laten drogen voordat ze het product aan de klant meegeven. Volgens de drukker kan het hier dus niet aan liggen (dat de inkt nog niet droog zou zijn).
Mijn inziens lijkt het wel een plausibele verklaring waarom het fout is gegaan... alleen vind ik wel dat een drukker deze instructie moet doorgeven bij het meegeven van de kaarten. Ik ben dan toch de leek en hij als het goed is de professional. Toch bedankt voor de tip.
Groeten