LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warenhuis Harman

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Arco28

Warenhuis Harman

Ongelezen bericht door Arco28 »

Hallo gebruikers van dit forum.

Begin mei van dit jaar heb ik bij een webwinkel een autowasborstel gekocht. Deze is, na drie keer gebruiken, nu al stuk. Het betreft een kunststof borstel met een aluminium steel die compleet door midden is gebroken.

De verkoper staat op het standpunt dat ik het product verkeerd heb gebruikt. Ik bestrijd dat ten zeerste.

Na een eerste reactie, waarbij hij aangaf dat vanwege de hoge korting geen spraken kon zijn van retour nemen, heb ik aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben.
Daarna heeft hij mij een volgende mail verkeerd gebruik verweten.

In een email heb ik hem al op zijn verantwoordelijkheid als verkopende partij gewezen. Hij reageert hier echter niet op.

Kunt jullie me adviseren wat nu te doen?

Het betreft Warenhuis Harman in Silvolde die regelmatig spullen aanbiedt via Marktplaats.

facebook.com/WarenhuisHarman/

Een reactie afwachtend.

Met vriendelijke groet,

AR Strijker

crazyme

Re: Warenhuis Harman

Ongelezen bericht door crazyme »

Arco28 schreef:
De verkoper staat op het standpunt dat ik het product verkeerd heb gebruikt. Ik bestrijd dat ten zeerste.
Daar kunnen wij ook niet veel mee. Misschien heeft u het verkeerd gebruikt, misschien ook niet.
Wanneer de klacht binnen 6 maanden na aankoop wordt gemeld, dan zal de verkoper zijn standpunt ook aannemelijk moeten maken.

Gesloten