De sloffen die ik van mijn vrouw gekregen heb voldoen niet aan mijn verwachtingen. Geen probleem dan gaan ze retour dacht ik. Dit bleek helaas makkelijker gedacht dan gedaan.
1) Het retour formulier van de website (https://goedkope-werkkleding.nl/retouren) ingevuld, de website meld: uw retour aanvraag is ontvangen en wordt verwerkt (helaas geen bevestiging via email).
2) Er kwam geen reactie waarop ik opnieuw een retourverzoek via de website heb ingediend.
3) Opnieuw bleef het stil waarop ik via email een retourverzoek heb ingediend met als bijlage de orderbevestiging.
4) Vervolgens heb ik gebeld, echter na lang wachten 'geen van onze medewerkers is op dit moment bereikbaar, laat een bericht achter na de toon en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op'. Ik heb een bericht ingesproken.
5) Dit hebben zowel mijn vrouw als ik een aantal keren herhaald.
Ons geduld is nu op. Morgen is de 14 dagen retour termijn verstreken. We hebben alles geprobeerd, een aantal keren, via verschillende kanalen echter zonder resultaat. Hieronder de contact gegevens van de website.
Moderator: contactgegevens van het bedrijf verwijderd, al staan deze uiteraard gewoon op de genoemde website^SK
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webwinkel goedkope werkkleding blokkeert retour aanvragen
-
-
Re: Webwinkel goedkope werkkleding blokkeert retour aanvragen
@pietertjetwee.
Nieuwe sloffen die veilig zijn op het werk natuurlijk.
Nieuwe sloffen die veilig zijn op het werk natuurlijk.
Moneyman
vindt dit leuk
hoeveel moeite wil je doen voor een paar sloffen ?
als ik die retourvoorwaarden lees dan zou ik hier al nooit iets bestellen.
Kosten voor retournemen bedragen 15% van het orderbedrag.
Verplicht melden reden retour
Verder staan in de algemene voorwaarden niets vermeld van de regels omtrent retour.
Kosten voor retournemen bedragen 15% van het orderbedrag.
Verplicht melden reden retour
Verder staan in de algemene voorwaarden niets vermeld van de regels omtrent retour.