LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webwinkel ledschoenenkoning.nl
-
- Contacteer:
Webwinkel ledschoenenkoning.nl
Is er iets bekend over de webwinkel ledschoenenkoning.nl?
Heb het idee,dat dit een oplichter is.
Ik heb een bestelling gedaan,betaald,maar hoor of zie niets...geen bestelbevestiging..niets.
Ik heb een bestelling gedaan,betaald,maar hoor of zie niets...geen bestelbevestiging..niets.
-
Re: Webwinkel ledschoenenkoning.nl
Ik ga alle schoenentopics mijden ... je wordt er helemaal tureluurs van, maar sommige klanten nooit!
Zonder te kijken. Website uit China. Algemene voorwaarden kloppen niet.
Hoop dat je gekocht hebt met creditkaart.
En zoals H.Klein al schrijft, we worden een beetje tureluurs van die zgn Schoenen sites en in China kunnen ze hun lol niet op.
Kijk dus evt even verder rond op Radar.
Hoop dat je gekocht hebt met creditkaart.
En zoals H.Klein al schrijft, we worden een beetje tureluurs van die zgn Schoenen sites en in China kunnen ze hun lol niet op.
Kijk dus evt even verder rond op Radar.
-
Ik denk, dat u op de website niet heeft gezien, dat ze op vakantie zijn/waren:
Citaat: IVM VAKANTIE ZIJN WIJ T/M 24 JULI TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR
De schoenen worden direct uit China geleverd ... hopelijk is het een ècht merk, zodat er behalve inklaring niet óók nog een boete op plagiaat van de schoenen aan vast zit.
Citaat: Bij LED Schoenen Koning ligt de aandacht op het goedkoop aanbieden van Led schoenen. Om de prijs zo laag mogelijk te houden hebben wij er voor gekozen de bestellingen direct vanaf onze vestiging in China te laten versturen. Op deze manier onstaan er geen extra kosten voor opslag en handelingen in Nederland.
Citaat: IVM VAKANTIE ZIJN WIJ T/M 24 JULI TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR
De schoenen worden direct uit China geleverd ... hopelijk is het een ècht merk, zodat er behalve inklaring niet óók nog een boete op plagiaat van de schoenen aan vast zit.
Citaat: Bij LED Schoenen Koning ligt de aandacht op het goedkoop aanbieden van Led schoenen. Om de prijs zo laag mogelijk te houden hebben wij er voor gekozen de bestellingen direct vanaf onze vestiging in China te laten versturen. Op deze manier onstaan er geen extra kosten voor opslag en handelingen in Nederland.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 25 jul 2017 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Tot en met gisteren ja. Ik bel vandaag en nu t/m morgen 26/7 vakantie. Ik vertrouw het voor geen meter!
Dit bedrijf is een onderdeel van VA Climate, dat lijken mij geen oplichters:els.van-katwijk schreef:Is er iets bekend over de webwinkel ledschoenenkoning.nl?
http://www.va-climate.nl/
De Algemene Voorwaarden zijn van de Stichting Webshop Keurmerk.
-
Bij de eerste check (doet men beter vooraf) op een Klachtensite is het (helaas) al meteen BINGO:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/l ... b75792c0fc
-
Ik wens u véél succes. 我祝你好运
-
- Contacteer:
Ze zijn onderhand terug van vakantie en geen gehoor,geen bestelbevestiging!
Is een onderdeel van VA Climate,maar die weten niets van ledschoenenkoning af,terwijl het ook zo bij de kamer van koophandel geregistreerd staat.
Wie zegt mij dan,dat VA Climate een bonafide bedrijf is?
Volgens mij ben ik opgelicht!!!
Is een onderdeel van VA Climate,maar die weten niets van ledschoenenkoning af,terwijl het ook zo bij de kamer van koophandel geregistreerd staat.
Wie zegt mij dan,dat VA Climate een bonafide bedrijf is?
Volgens mij ben ik opgelicht!!!
Nee hoor, u heeft uzelf voor de gek gehouden en dat mag best.els.van-katwijk schreef:Volgens mij ben ik opgelicht!!!
VA Climate is werkzaam in een compleet andere branche. Gaat er nog steeds geen (LED-)lampje branden.
-
Ze zijn niet actief op klachtkompas.nl dus het zegt weinig, 1 klacht is ook opgelost gemeld door de klager die 3 weken later zijn bestelling heeft ontvangen. De algemene voorwaarden kloppen gewoon en bedrijf is in Nederland gevestigd dus geen website door Chinese gemaakt maar een Nederlandse website die Chinese schoenen verkoopt en ja daar is de levertijd erg lang van.hänschen klein schreef:Bij de eerste check (doet men beter vooraf) op een Klachtensite is het (helaas) al meteen BINGO: