LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp en e-readers (niet doen!!)

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Winterman

Re: Wehkamp en e-readers (niet doen!!)

Ongelezen bericht door Winterman »

53o schreef:dan betaal je teveel op ooghoogte in de Appie en stukken minder in de toko.
Vond ik ook, maar toen kwam de Smaakpolitie langs bij mijn favorite toko. Nu betaal ik liever iets meer in de Appie.

marijkekanters

Ongelezen bericht door marijkekanters »

Een happy end.....
Na veel vijfen en zessen, veel tijd moeten besteden aan telefoon en mail is er eindelijk een excuus gekomen van Wehkamp.nl en krijg ik na bijna 6 weken mijn geld terug.
Nogmaals, erg jammer dat het op deze wijze heeft moeten gaan.
Ik heb er toch een nare smaak aan over gehouden !!

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Een happy end.....
Na veel vijfen en zessen, veel tijd moeten besteden aan telefoon en mail is er eindelijk een excuus gekomen van Wehkamp.nl en krijg ik na bijna 6 weken mijn geld terug.
Nogmaals, erg jammer dat het op deze wijze heeft moeten gaan.
Ik heb er toch een nare smaak aan over gehouden !!
Goed nieuws, al vind ik het wel netjes dat ze jou geld terug hebben gegeven ipv kiezen voor omruiling etc.

Maar stap aub de volgende keer voor electronica of een fysieke winkel binnen of koop het bij een internet winkel met een hele goede reputatie (als die bestaan).

Gesloten