Na het bestellen van witgoed (eerste week van april), is er niet de volgende dag geleverd zoals geadverteerd wordt.
Helaas moest ik zelf contact opnemen om te vragen wanneer er wel geleverd zou worden, dit bleek 2 weken te duren.
Wederom na 2 weken geen levering en ook dit keer moest ik er zelf achteraan.
Nu zou er in de 2de week van mei geleverd moeten worden, maar tot op heden is er nog geen levering.
Op Facebook en Whatsapp krijg ik geen contact meer en er wordt niet meer gereageerd op mijn email.
Wat kan ik naast het sturen van een aangetekende brief nog doen?
Wat zou dan de volgende stap kunnen zijn? kantonrechter?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Whinkel.nl: levering en reactie blijven uit
Re: Whinkel.nl: levering en reactie blijven uit
De kantonrechter zou inderdaad kunnen. U kunt ze schriftelijk een laatste termijn kunnen geven om te leveren en na het verstrijken van die termijn naar de rechter stappen om levering af te dwingen. Persoonlijk zou ik die kant niet op gaan, maar ze een termijn geven om alsnog te leveren en daarna de koop te ontbinden. Dan hebben ze nog tijd om terug te storten, maar als dat niet gebeurt, geldt wederom een gang naar de kantonrechter.Fredd schreef:Na het bestellen van witgoed (eerste week van april), is er niet de volgende dag geleverd zoals geadverteerd wordt.
Helaas moest ik zelf contact opnemen om te vragen wanneer er wel geleverd zou worden, dit bleek 2 weken te duren.
Wederom na 2 weken geen levering en ook dit keer moest ik er zelf achteraan.
Nu zou er in de 2de week van mei geleverd moeten worden, maar tot op heden is er nog geen levering.
Op Facebook en Whatsapp krijg ik geen contact meer en er wordt niet meer gereageerd op mijn email.
Wat kan ik naast het sturen van een aangetekende brief nog doen?
Wat zou dan de volgende stap kunnen zijn? kantonrechter?