LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Www.wswland.nl
-
- Contacteer:
Www.wswland.nl
Ik kocht online bij www.wswland.nl 2 paar schoenen. Nu blijkt dit een bedrijf in hong kong te zijn wat niet vermeld staat op de site. Het pakket bevind zich nu bij de douane. Verzending zou gratis zijn, maar ik vrees voor 70% extra kosten, ik voel mij maw bedrogen.
Iemand nog ervaringen met deze site en wat kan ik hier tegen doen?
-
Re: Www.wswland.nl
U voelt zich bedrogen? Geen contact gegevens, geen KVK bekend, voorwaarden ineens in het Engels, copyright 2017. En dan ben ik alleen maar op hun site geweest. Ik hoef dan niet eens meer naar scamadviser te gaan om te weten dat het Chinese rommel is.straetemans.nathalie schreef:Ik kocht online bij http://www.wswland.nl 2 paar schoenen. Nu blijkt dit een bedrijf in hong kong te zijn wat niet vermeld staat op de site. Het pakket bevind zich nu bij de douane. Verzending zou gratis zijn, maar ik vrees voor 70% extra kosten, ik voel mij maw bedrogen.
U heeft zichzelf bedrogen en kunt niets doen.
-
Er staat nergens op de site dat ze in Nederland zijn gevestigd. Er staan meerdere topic op dit forum van vergelijkbare sites, deze partij wisselt regelmatig van domein. Nog redelijk netjes dat je überhaupt iets toegestuurd krijgt.straetemans.nathalie schreef:Ik kocht online bij http://www.wswland.nl 2 paar schoenen. Nu blijkt dit een bedrijf in hong kong te zijn wat niet vermeld staat op de site. Het pakket bevind zich nu bij de douane. Verzending zou gratis zijn, maar ik vrees voor 70% extra kosten, ik voel mij maw bedrogen.
Lang leve internet . gewoon in de stenen winkel kopen . Kijk ook eens op de verpakking waar het gemaakt is , juist ...............................
Heb voor mijn hobby een top USA jasje gekocht , gemaakt in China. Perfecte kwaliteit , kost een beetje maar dan heb je wel wat. Komen ook goede spullen vandaan.
Heb voor mijn hobby een top USA jasje gekocht , gemaakt in China. Perfecte kwaliteit , kost een beetje maar dan heb je wel wat. Komen ook goede spullen vandaan.
Tja, er staat ook nergens vermeld dat ze in nederland gevestigd zijn. Sterker nog, er staat nergens met wie je überhaupt zaken doet. Er staan ook geen algemene voorwaarden. De informatie die er staat, is uitsluitend in het engels.straetemans.nathalie schreef:Nu blijkt dit een bedrijf in hong kong te zijn wat niet vermeld staat op de site.
Er zijn duizenden van dit soort sites in omloop met een .nl extensie. Wat u zou kunnen doen is in het pakketje kijken of u sowieso ontvangen hebt wat u besteld hebt en/of het namaakproducten betreft. Meestal zijn beide van toepassing.
U kunt contact opnemen met de credit card maatschappij of Pay Pal om in dat geval de betaling te betwisten. De procedure kunt u bij hen nakijken.
Er is een kans om uw geld terug te krijgen weet ik uit eigen ervaring. Succes.
U kunt contact opnemen met de credit card maatschappij of Pay Pal om in dat geval de betaling te betwisten. De procedure kunt u bij hen nakijken.
En wie gaat dan uiteindelijk het betwiste bedrag wat Pay Pal of Creditkaartmaatschappij terugbetaald aan klant wel betalen ? Of gaan ze dit terugvorderen in China en waar dan ook ter wereld bij coompleet dustere oplichters.
Verder denk ik dat er ook een forse verantwoordelijkheid ligt bij de koper op dit soort duistere sites.
Verder denk ik dat er ook een forse verantwoordelijkheid ligt bij de koper op dit soort duistere sites.
-
Gelukkig worden creditcards maatschappijen steeds kritischer met terugbetaling. Als je had kunnen weten dat de site niet betrouwbaar is (extreem lage prijzen, geen KVK/contact gegevens en een naam van de shop die niet overeen komt wat wat er verkocht wordt) wordt er niet meer uitbetaald.Klaas Jan schreef:Er zijn duizenden van dit soort sites in omloop met een .nl extensie. Wat u zou kunnen doen is in het pakketje kijken of u sowieso ontvangen hebt wat u besteld hebt en/of het namaakproducten betreft. Meestal zijn beide van toepassing.