LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Op 1 februari heb ik online bij Leenbakker een bank besteld en betaald. Ik probeer nu al ruim 4 weken de bestelling te wijzigen (inmiddels wil ik hem annuleren), maar vanwege drukte op de klantenservice wordt de verbinding telkens verbroken Ook op mijn mails, berichten via het contactformulier en Messenger wordt niet gereageerd
Dit moet toch niet kunnen?
Tips gevraagd
Dit moet toch niet kunnen?
Tips gevraagd
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Lastig situatie.
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Voor de rest hangt af wat er precies af is gesproken.
Bestelling veranderen kan bijna nooit. Bedrijf besteld het product gelijk bij de fabriek.
Levertijd van bank is altijd enkele weken. Wat is hierover precies afgesproken? Vaak kan je 6 tot 12 weken erop wachten.
Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Voor de rest hangt af wat er precies af is gesproken.
Bestelling veranderen kan bijna nooit. Bedrijf besteld het product gelijk bij de fabriek.
Levertijd van bank is altijd enkele weken. Wat is hierover precies afgesproken? Vaak kan je 6 tot 12 weken erop wachten.
Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Andere tip: afspraak maken in een filiaal en daar je probleem voorleggen, vragen om te annuleren. Tenzij het een maatwerk-bestelling is, die moet je afwachten en afnemen.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Bedrijf is bereikbaar ,alleen door drukte , lees klanten voor u , nemen ze telefoon niet snel genoeg op. Jammer bel je later nog een keer.Seinhuis schreef: ↑05 mar 2021 10:47Lastig situatie.
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Voor de rest hangt af wat er precies af is gesproken.
Bestelling veranderen kan bijna nooit. Bedrijf besteld het product gelijk bij de fabriek.
Levertijd van bank is altijd enkele weken. Wat is hierover precies afgesproken? Vaak kan je 6 tot 12 weken erop wachten.
Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.Seinhuis schreef: ↑05 mar 2021 10:47Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Corona, drukte bij webshops, je hebt toch wel een krant gelezen de afgelopen periode ?
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat je na 4 weken constant proberen niemand te pakken krijgt.
TS kan altijd nog een afspraak plannen in de winkel
gosewijn
vindt dit leuk
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Als iedere klant iets bestelt en dan wilt wijzigen of bijvoorbeeld simpel een vraag over de bestelling heeft en dan vele malen gaat bellen en/of mailen, tja dan kan het lang duren voor je antwoord hebt.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Als je bewijs hebt van het feit dat je de overeenkomst hebt herroepen op basis van het herroepingsrecht dan kun je met de armen over elkaar gaan zitten.
TS heeft een herroepingsrecht.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
TS zei niet bereikbaar, daar ging ik vanuit. Ik ga (meestal) vanuit dat TS de waarheid spreken. Anders is het heel moeilijk (onmogelijk) om goed advies te geven.crazyme schreef: ↑05 mar 2021 13:49Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.Seinhuis schreef: ↑05 mar 2021 10:47Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
In de wacht staan gebeurt bij elk webshop. Dat is heel normaal.
Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.
Dus jij neemt klakkeloos aan dat een bedrijf als leenbakker de telefoon niet meer opneemt en geen mail meer beantwoord ?Seinhuis schreef: ↑05 mar 2021 22:02TS zei niet bereikbaar, daar ging ik vanuit. Ik ga (meestal) vanuit dat TS de waarheid spreken. Anders is het heel moeilijk (onmogelijk) om goed advies te geven.crazyme schreef: ↑05 mar 2021 13:49Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.Seinhuis schreef: ↑05 mar 2021 10:47Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
In de wacht staan gebeurt bij elk webshop. Dat is heel normaal.
Alleen omdat ts dit zegt ?
Met al het fake news in de wereld maak ik mij zorgen. Ontwikkel aub uw bullshitradar.
NeoDutchio
vindt dit leuk