2. Hebben een slechte bezorgservice (hebben maar 1 bezorgdienst) die heel veel geld vraagt om je meubels te bezorgen.
3. Respectloos aan de tel. Flut telefoniste! Zowel bij seats and sofas als bij bewust transport. Respect in alle vormen is ver te zoeken!
4. Valse beloftes. Er word constant gezegd dat ze terugbellen maar dat doen ze niet. Je moet dus zelf achter je zaken aanlopen. Stressverwekkend!
5. Bewust transport word door s & s aangeraden. Niet doen!! Staat bekend om een heleboel gezeik!
6. Wachttijd klopt vaak niet!
7. Er word niet zorgvuldig gewerkt waardoor ik de verkeerde bank geleverd kreeg na peperdure bezorgkosten..
8. Prijs is niet wat je denkt (reclames) eenmaal in de winkel zie je dat de reclames de dunste stof promoten (wat dus snel stuk gaat)..iets wat de meeste mensen niet willen ..voor duurzaam gebruik wil je iets wat lang meegaat.
9. Mooie bankstellen maar al dat gedoe eromheen zorgt voor veel stress.
10. Bij een kapotte of beschadigd meubel zijn de kosten (transport) voor de klant. Hierin komen ze klanten helemaal niet tegemoet. Reparaties stellen niks voor. Er wordt amper iets aan gedaan.
11. Ze stellen klanten gerust door excuses te maken en beloven op dat moment van alles. Ze staan al jaren slecht in recensies en na al die jaren van feedback leren ze er nog niet van pfff..
12. Zou ik seats and sofas aanbevelen aan anderen: NEE!! Absoluut NIET!
Tot slot kijk even verder er zijn vast meer winkels die dezelfde banken of meubels aanbieden.
Mocht je toch met s&s in zee gaan wees je bewust van alle negatieve reviews.
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)