Klagen bij de geschillenclub kan leiden tot een oplossing van de klacht.16again schreef: ↑18 nov 2023 12:24Als TS alleen maar laat doorschemeren, dit daar voor te leggen, dan krabbelt de winkel al terug.Erthanax schreef: ↑18 nov 2023 11:12Geschillen in o.a. de meubelbranche worden behandeld door https://www.uitgesprokenzaak.nl/
Terwijl klachten bij consuwijzer mogelijk aanleiding vormen dat de winkel wel de voorwaarden gaat naleven.
Melden bij de ACM is weliswaar nuttig, maar heeft voor de melder nooit een direct waarneembaar resultaat. Soms, maanden later, een klein berichtje in de media dat een bedrijf een tikje op de vingers heeft gekregen. De ACM lost geen concrete individuele klachten op, anders dan uw oorspronkelijke reactie leek te suggereren:
Omdat de ACM geen individuele klachten behandelt, leek het mij nuttig om te verwijzen naar de geschillenclub voor de meubelbranche. Daar heeft TS op dit moment vrijwel zeker meer aan dan aan de ACM.16again schreef: ↑17 nov 2023 19:55Natuurlijk niet, CBW is vooral een vereniging voor en door de aangesloten winkels.
Hier kun je een klacht indienen over de handelswiijze:
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-meldi ... onsuwijzer