LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fotoalbum.nl: reageert niet op mijn mails en telefoontjes

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Lex1948

Fotoalbum.nl: reageert niet op mijn mails en telefoontjes

Ongelezen bericht door Lex1948 »

Ik heb bij Fotoalbum.nl een fotoalbum besteld en gekregen. Het fotoalbum was afgedrukt met verkeerde kaders om de foto's. Inmiddels heb ik een keer of vijf een mailtje hierover geschreven en 8 keer telefonisch contact gehad met de receptie vaan Fotoalbum.nl. Steeds wordt beloofd dat ik teruggebeld zou worden voor een inhoudelijke reactie. Ik ben echter nog NOOIT teruggebeld. Fotoalbum reageert gewoon niet.
Conclusie: Fotoalbum.nl is [ongefundeerde bewering verwijderd door Moderatie] dat zijn afspraken (terugbellen) niet nakomt. Van de op hun website beloofde service komt ook niets terecht. Op klachtenkompas van de consumentenbond zijn ook al bijna 150 klachten over dit bedrijf bekend.
Tijd oor Radar om daar eens aandacht aan te besteden.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 apr 2017 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

NeoDutchio

Re: Fotoalbum.nl: reageert niet op mijn mails en telefoontjes

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als hier al 150 klachten over bekend zijn, waarom überhaupt daar een album bestellen dan? Ik snap niet waarom mensen altijd pas achteraf gaan nakijken bij wat voor een bedrijf ze iets besteld hebben.

En als u graag wilt dat u Radar voor uw karretje gaat spannen, dan kunt u het beste contact opnemen met Radar. U bent nu op het forum.

Gesloten