LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FotoKlein: zeer slecht personeel!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mjgerse

FotoKlein: zeer slecht personeel!

Ongelezen bericht door mjgerse »

Mijn bestelde televisie was niet op voorraad. Alleen het show(met een prijskaartje erbij van €775, terwijl diezelfde tv in hun eigen webshop en ik andere winkels maar ong. €470 kost!). Kreeg een 'gelijkwaardig' product mee, volgens verkoper was die net zo goed en had hij evenveel aansluitingen, bij thuiskomst kwam ik erachter dat dit niet waar was. Kwartier in de wacht gestaan aan de telefoon, waarna ze probeerden mij over te halen om de tv te ruilen voor een andere tv die tot mijn verbazing wel kleiner was. Uiteindelijk hebben ze de tv die ik in eerste instantie wilde opgehaald bij ander filiaal. Bij het omruilen wilden ze nog eigenlijk dat ik geld zou bijleggen. De aanbieding van 2 maanden gratis verzekering heb ik niet gekregen. Daarnaast kreeg ik nog het aanbod om ook van energieleverancier te veranderen en daarmee €100 korting te krijgen. Personeel vertelde dat ik gratis mijn oude contract kon opzeggen omdat ik zou verhuizen. Bij thuiskomst uitzoeken blijkt dit helemaal niet waar! Nu moet ik dus maar weer extra bellen om dat weer af te zeggen, en de kosten terug te betalen. Ofterwijl ze verkopen weer dingen waar ze helemaal geen verstand van hebben!

crazyme

Re: FotoKlein: zeer slecht personeel!

Ongelezen bericht door crazyme »

mjgerse schreef:Mijn bestelde televisie was niet op voorraad. Alleen het show(met een prijskaartje erbij van €775, terwijl diezelfde tv in hun eigen webshop en ik andere winkels maar ong. €470 kost!). Kreeg een 'gelijkwaardig' product mee, volgens verkoper was die net zo goed en had hij evenveel aansluitingen, bij thuiskomst kwam ik erachter dat dit niet waar was. Kwartier in de wacht gestaan aan de telefoon, waarna ze probeerden mij over te halen om de tv te ruilen voor een andere tv die tot mijn verbazing wel kleiner was. Uiteindelijk hebben ze de tv die ik in eerste instantie wilde opgehaald bij ander filiaal. Bij het omruilen wilden ze nog eigenlijk dat ik geld zou bijleggen. De aanbieding van 2 maanden gratis verzekering heb ik niet gekregen. Daarnaast kreeg ik nog het aanbod om ook van energieleverancier te veranderen en daarmee €100 korting te krijgen. Personeel vertelde dat ik gratis mijn oude contract kon opzeggen omdat ik zou verhuizen. Bij thuiskomst uitzoeken blijkt dit helemaal niet waar! Nu moet ik dus maar weer extra bellen om dat weer af te zeggen, en de kosten terug te betalen. Ofterwijl ze verkopen weer dingen waar ze helemaal geen verstand van hebben!
Of u koopt zaken zonder op te letten.

U legt wel heel gemakkelijk de schuld bij een ander zeg.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

je krijgt een gelijkwaardig product mee??? jij ben toch degene die besluit om iets anders te kopen als wat je aanvankelijk in gedachte was. zo'n verkoper probeert alleen alternatieven te bieden als het model dat je wil hebben niet voorradig is.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

mjgerse schreef:Mijn bestelde televisie was niet op voorraad.
Dus wachten tot deze wel geleverd kan worden of geld terug. Lijkt me simpel.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je koopt een tv zonder te kijken wat je koopt, en je sluit ook nog zomaar (terwijl je daar helemaal niet voor ging) een ander energiecontract af?

Misschien wordt het de hoogste tijd voor een brevet van consumentenbekwaamheid voordat mensen zelfstandig mogen gaan winkelen....

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

+1.

Inmiddels ben ik allang overtuigd van het feit dat 50% van nederland niet in staat is zelfstandig beslissingen te nemen.
Prijs me zeer gelukkig dat mijn ouders mij nog hebben geleerd om gewoon NEE te zeggen als ik iets niet wil, en dat ze mij hebben geleerd dat je hersens ook kan gebruiken...Paps en mams...bedankt!

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

dhc schreef:+1.

Inmiddels ben ik allang overtuigd van het feit dat 50% van nederland niet in staat is zelfstandig beslissingen te nemen.
Het vervelendste is nog wel dat deze mensen gewoon stemrecht hebben. In een democratie is dit niet zo handig. Nu is daar wel een oplossing voor, maar dat heeft niets met dit onderwerp te maken.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Onder curatele zou ik adviseren.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

GJvdZ schreef:Je koopt een tv zonder te kijken wat je koopt, en je sluit ook nog zomaar (terwijl je daar helemaal niet voor ging) een ander energiecontract af?

Misschien wordt het de hoogste tijd voor een brevet van consumentenbekwaamheid voordat mensen zelfstandig mogen gaan winkelen....
Zou wel heel wat nutteloze (maar soms wel leuke) topics schelen

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Foto Klein staat erom bekend dat ze doen alsof ze breed assortiment hebben maar in werkelijkheid is er nooit wat op voorraad en proberen ze je dan een ander te laten kopen. En over de energiekorting, kom op zeg, verdiep je eerst ergens in.

47712

Ongelezen bericht door 47712 »

aerox schreef:Foto Klein staat erom bekend dat ze doen alsof ze breed assortiment hebben maar in werkelijkheid is er nooit wat op voorraad en proberen ze je dan een ander te laten kopen. En over de energiekorting, kom op zeg, verdiep je eerst ergens in.
Daarom heten ze ook Foto Klein waarschijnlijk.

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Leuk gevonden maar het is ook de achternaam van de oprichter:P

Gesloten