Gedupeerd door Boschbedding
-
Re: Gedupeerd door Boschbedding
Haha mooi. Zelf 4,5 maand wachten met reageren, en dan na net een halve dag reactie verwachten...

-
Ja toch? Gewoon een beetje opschieten.
Een jaar geleden heb ik een bed bij Bosh Bedding besteld. Inmiddels heb ik meerdere e-mails en telefoontjes gepleegd, en ben ik al drie foute leveringen verder, maar helaas nog steeds niet het juiste bed. Het blijkt dat deze winkel op een onprofessionele wijze laat zien dat er geen bereidheid is om de situatie op te lossen of eigen fouten toe te geven.
Ik denk niet dat veel mensen zoveel geduld zouden hebben en een jaar lang in deze klantonvriendelijke discussie zouden blijven zitten. Mijn geduld is echter op. Ik heb geprobeerd mee te denken en geduld te tonen, maar nu zie ik geen andere optie dan persoonlijk naar Vianen te reizen om een einde te maken aan deze teleurstellende en onvriendelijke service en een persoonlijk gesprek aan te gaan!
Ik denk niet dat veel mensen zoveel geduld zouden hebben en een jaar lang in deze klantonvriendelijke discussie zouden blijven zitten. Mijn geduld is echter op. Ik heb geprobeerd mee te denken en geduld te tonen, maar nu zie ik geen andere optie dan persoonlijk naar Vianen te reizen om een einde te maken aan deze teleurstellende en onvriendelijke service en een persoonlijk gesprek aan te gaan!