LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kijkshop en service
Re: Kijkshop en service
Ach weet je alle winkels moeten alles doen wat de consument wil en die op hun wenken bedienen. Hebben we binnen een jaar niets meer te klagen want dan zijn ze allemaal op de fles. Een beetje redelijkheid van consumenten zijde is wel op zijn plaats, voorwaarden worden niet voor niets gemaakt, consument/verkoper zijn daar aan gehouden. En staat daar in geen 14/16 dagen omruil garantie dan is die garantie er ook niet. En geld terug is een service geen recht.
Re: Kijkshop en service
En deze hele discusie gaat erover dat TS de service van de Kijkshop niet echt geweldig vindt.ronald g schreef:Ach weet je alle winkels moeten alles doen wat de consument wil en die op hun wenken bedienen. Hebben we binnen een jaar niets meer te klagen want dan zijn ze allemaal op de fles. Een beetje redelijkheid van consumenten zijde is wel op zijn plaats, voorwaarden worden niet voor niets gemaakt, consument/verkoper zijn daar aan gehouden. En staat daar in geen 14/16 dagen omruil garantie dan is die garantie er ook niet. En geld terug is een service geen recht.
Ook zullen er echt geen winkeliers op de fles gaan indien ze zo coulant zouden zijn om een apparaat dat na twee weken defect is gaat omruilen. De kwaliteit en kwaliteitscontrole van producenten is tegenwoordig zo hoog dat er bijna geen uitval meer is in de eerste weken.
Re: Kijkshop en service
wat je VINDT mag je houden... volgens mij is er genoeg aandacht besteedt aan deze personlijke mening.
is ts al eens verhaal wezen halen in de winkel bij de bedrijfsleider op een resepectvolle manier dan?
is ts al eens verhaal wezen halen in de winkel bij de bedrijfsleider op een resepectvolle manier dan?
Re: Kijkshop en service
Moet toch nog ff reageren,mihoen schreef:wat je VINDT mag je houden... volgens mij is er genoeg aandacht besteedt aan deze personlijke mening.
is ts al eens verhaal wezen halen in de winkel bij de bedrijfsleider op een resepectvolle manier dan?
Waar lees je dan dat er iemand geen respect heeft gehad????? Weet je wat geen respect is? Met een dochter naar de bedrijfsleider gaan en vriendelijk vragen of hij uitleg over de garantievoorwaarden kan geven. Vervolgens krijg je een boekje in je handen gedrukt met de mededeling dat hij verder geen tijd voor je heeft! Dat is dan de service van de Kijkshop!Dan roep je het over jezelf heen dat je negatieve aandacht krijgt. Ander winkeliers pakken dit handiger aan en houden zo hun klanten. Wisenger heeft de boodschap goed begrepen. Zo veel apparatuur gaat niet direct kapot! een consument zou eigenlijk beter wettelijk beschermd moeten worden. Andere forumdeelnemers willen blijkbaar geen bescherming? Blijft natuurlijk je eigen keus. Van mijn kant wel bedankt dat jullie helpen om dit onderwerp lekker lang in de lucht te houden. Nu al meer dan 1000 keer bekeken en dat was de bedoeling. Op naar de 2000?
Re: Kijkshop en service
@Robertr, weet je wel hoeveel leden dit forum heeft? moet je niet verbaasd zijn als het zo vaak bekeken wordt
Re: Kijkshop en service
Totaal aantal leden 123518 waarvan volgens mij meer dan de helft bestaat
uit aliassen
uit aliassen
Re: Kijkshop en service
@robertr
zoals ik al heb gezegd ben ik niet tegen je mening over het feit dat de kijkshop slechte service heeft geleverd, en qua service kan het ook beter. En ik denk ook dat de meeste forummers zich hier wel in kunnen vinden. Wat natuurlijk ook telt is het wettelijke aspect. Je hebt er geen recht op, maar dat verschil is wat de meeste mensen ook hebben gezegd.
zoals ik al heb gezegd ben ik niet tegen je mening over het feit dat de kijkshop slechte service heeft geleverd, en qua service kan het ook beter. En ik denk ook dat de meeste forummers zich hier wel in kunnen vinden. Wat natuurlijk ook telt is het wettelijke aspect. Je hebt er geen recht op, maar dat verschil is wat de meeste mensen ook hebben gezegd.
Re: Kijkshop en service
Nu moet je natuurlijk niet overdrijven, wat dat betreft kan ik mij moeilijk voorstellen dat jij 'netjes' die bedrijfsleider te woord heb gestaan, als ik mag zien hoe jij hier staat te ventileren op een klachtenforum.robertr schreef:Moet toch nog ff reageren,mihoen schreef:wat je VINDT mag je houden... volgens mij is er genoeg aandacht besteedt aan deze personlijke mening.
is ts al eens verhaal wezen halen in de winkel bij de bedrijfsleider op een resepectvolle manier dan?
Waar lees je dan dat er iemand geen respect heeft gehad????? Weet je wat geen respect is? Met een dochter naar de bedrijfsleider gaan en vriendelijk vragen of hij uitleg over de garantievoorwaarden kan geven. Vervolgens krijg je een boekje in je handen gedrukt met de mededeling dat hij verder geen tijd voor je heeft! Dat is dan de service van de Kijkshop!Dan roep je het over jezelf heen dat je negatieve aandacht krijgt. Ander winkeliers pakken dit handiger aan en houden zo hun klanten. Wisenger heeft de boodschap goed begrepen. Zo veel apparatuur gaat niet direct kapot! een consument zou eigenlijk beter wettelijk beschermd moeten worden. Andere forumdeelnemers willen blijkbaar geen bescherming? Blijft natuurlijk je eigen keus. Van mijn kant wel bedankt dat jullie helpen om dit onderwerp lekker lang in de lucht te houden. Nu al meer dan 1000 keer bekeken en dat was de bedoeling. Op naar de 2000?
De Consument wordt al genoeg beschermt tegen verschillende gevallen, wat jij wilt is gewoon geld terug wanneer een product defect raakt, ik denk dat je zelf ook wel, als je een beetje nadenkt, dit niet altijd mogelijk is.
Je kunt niet verwachten dat omdat je een paar euro's over de toonbank smijt je alles maar krijgt wat je verwacht.
De kijkshop heeft in dit geval niets verkeerds gedaan, dat het misschien anders kan? -- Tuurlijk, maar mensen maken er een gewoonte van om winkels of personeel zwart te maken op het internet, omdat de klant zijn zin niet krijgt.
Het is natuurlijk mede door deze instelling dat winkels zich harder gaan opstellen, iedere consument wilt zijn recht hebben, en vaak zelfs meer dan recht, want dan wordt het wel op 'service' gegooit, of 'het gaat om het principe', je moet er natuurlijk niet van op kijken als een winkel de makkelijkste of goedkoopste manier kiest voor herstelling of garantie afwikkeling.
Re: Kijkshop en service
Wat een domme reactie, de winkels worden harder omdat de consumenten steeds meer willen. Jij moet zelf een winkelier zijn? Aktie = Reactie. Nogmaals, goede winkeliers hebben op dit forum niets te zoeken. Op dit forum reageer je op een aktie van een winkel. De winkel reageert niet op de klant! Daarom is het een consumentensite! Van de Kijkshop nog steeds niets gehoord. Inmiddels is de mobiel al langer in reparatie, dan dat hij gebruikt is? Maar ja, dat vindt jij normaal?
(en nog bedankt voor je reactie, zo blijft het onderwerp in de lucht)
(en nog bedankt voor je reactie, zo blijft het onderwerp in de lucht)
Re: Kijkshop en service
TS maakt de Kijkshop helemaal niet zwart, TS meldt gewoon dat een telefoon die na twee weken er mee ophield, niet door de Kijkshop werd vervangen maar opgestuurd werd ter reparatie. Hierbij werd aangegeven dat de reparatie wel vier weken in beslag kan nemen.De kijkshop heeft in dit geval niets verkeerds gedaan, dat het misschien anders kan? -- Tuurlijk, maar mensen maken er een gewoonte van om winkels of personeel zwart te maken op het internet, omdat de klant zijn zin niet krijgt.
TS ervaart dit als slechte service en vergelijkt dit met een andere ervaring die TS onlangs met Block had waarbij zijn inziens wel een goede service werd verleent.
Dit lijkt mij gewoon een nette opsomming van de ervaringen met de Kijkshop en Block van TS.
Re: Kijkshop en service
TS ken wel niet blij zijn met de behandeling , maar bij de kijkshop staat duidelijk aangegeven dat je bij mobiels niet ken ruilen dus zo vreemd is het ook weer niet.
Re: Kijkshop en service
Dat je een goed werkend toestel niet mag ruilen bij Kijkshop, prima. TS wil echter na twee weken een defect toestel omwisselen voor een werkend exemplaar.
Dat Kijkshop dit niet wil doen, ook prima, echter TS mag dan toch wel klagen dat hij dit slechte service vindt ?
Dat Kijkshop dit niet wil doen, ook prima, echter TS mag dan toch wel klagen dat hij dit slechte service vindt ?
Re: Kijkshop en service
wiseger schreef:
Dat Kijkshop dit niet wil doen, ook prima, echter TS mag dan toch wel klagen dat hij dit slechte service vindt ?
van mij wel maar TS ken er slecht tegen dat niet iedereen zijn mening deelt
Re: Kijkshop en service
Op dit forum klagen mensen, wanneer een bedrijf 'geen service' heeft.robertr schreef:Wat een domme reactie, de winkels worden harder omdat de consumenten steeds meer willen. Jij moet zelf een winkelier zijn? Aktie = Reactie. Nogmaals, goede winkeliers hebben op dit forum niets te zoeken. Op dit forum reageer je op een aktie van een winkel. De winkel reageert niet op de klant! Daarom is het een consumentensite! Van de Kijkshop nog steeds niets gehoord. Inmiddels is de mobiel al langer in reparatie, dan dat hij gebruikt is? Maar ja, dat vindt jij normaal?
(en nog bedankt voor je reactie, zo blijft het onderwerp in de lucht)
Ik denk dat de meeste mensen wel winkelier zijn, dat laat niet weg dat ik klanten geen gelijk geef wanneer dat toepasselijk is.
En ja, bedrijven reageren wel degelijk, klanten zijn veel beter geïnformeerd en zullen veel vaker dingen eisen, in precipe spreek je jezelf tegen, je geeft aan dat mijn actie dom is, maar je geeft wel de term actie=reactie. Raar.
Re: Kijkshop en service
Van de Kijkshop nog steeds niets gehoord!DvOff schreef:Op dit forum klagen mensen, wanneer een bedrijf 'geen service' heeft.robertr schreef:Wat een domme reactie, de winkels worden harder omdat de consumenten steeds meer willen. Jij moet zelf een winkelier zijn? Aktie = Reactie. Nogmaals, goede winkeliers hebben op dit forum niets te zoeken. Op dit forum reageer je op een aktie van een winkel. De winkel reageert niet op de klant! Daarom is het een consumentensite! Van de Kijkshop nog steeds niets gehoord. Inmiddels is de mobiel al langer in reparatie, dan dat hij gebruikt is? Maar ja, dat vindt jij normaal?
(en nog bedankt voor je reactie, zo blijft het onderwerp in de lucht)
Ik denk dat de meeste mensen wel winkelier zijn, dat laat niet weg dat ik klanten geen gelijk geef wanneer dat toepasselijk is.
En ja, bedrijven reageren wel degelijk, klanten zijn veel beter geïnformeerd en zullen veel vaker dingen eisen, in precipe spreek je jezelf tegen, je geeft aan dat mijn actie dom is, maar je geeft wel de term actie=reactie. Raar.
Re: Kijkshop en service
wie zegt dat de kijkshop mensen meelezen?
Re: Kijkshop en service
na oxxio essent en een aantal andere energietenten ineens ''de kijkshopmedewerker''...
dan kunnen we nog veel meer aanmeldingen zien in ene van bedrijven. gezellig
dan kunnen we nog veel meer aanmeldingen zien in ene van bedrijven. gezellig
Re: Kijkshop en service
ik werk niet bij de kijkshop hoormihoen schreef:na oxxio essent en een aantal andere energietenten ineens ''de kijkshopmedewerker''...
dan kunnen we nog veel meer aanmeldingen zien in ene van bedrijven. gezellig
Re: Kijkshop en service
als bij naam ''de kijkshopmedewerker'' had gestaan, dan konden we niet weten dat jij het was. ach, en al zou je bij de kijkshop werken, daar hoeft niemand zich voor te schamen, ook niet als je bij ikea, gamma, kwantum of de kruidvat werkttiptoo schreef:ik werk niet bij de kijkshop hoormihoen schreef:na oxxio essent en een aantal andere energietenten ineens ''de kijkshopmedewerker''...
dan kunnen we nog veel meer aanmeldingen zien in ene van bedrijven. gezellig
Re: Kijkshop en service
Het is opgelost! De mobiel bleek defect geleverd en drie weken later hebben wij een nieuwe gekregen. (nou ja, gekregen, hij was al vier weken terug betaald)