LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
roos10
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2012 13:45

kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door roos10 »

Kruitvat heeft deze week een leuke L' Oreal actie.
Bij aankoop van twee L'Oreal producten krijg je een Ladies Night Gift Bag cadeau, twv 14.99 euro.
Inhoud van deze gift bag; een paar slofjes, 2 mini proefjes, zakje zelfmaak popcorn en een voucher om een film te huren.
Leuke actie zou je denken, de eerstvolgende videotheek die aan deze actie mee doet is 30 kilometer verderop.
Dwz de film halen 60 km rijden, de film terugbrengen 60 km rijden, dus 120 kilometer rijden om een film te huren.
Nu kun je wel zeggen een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar volgens mij is het de bedoeling dat je een actie hebt die voor een ieder te gebruiken is.
Misschien in de vorm van een bioscoopbon of een voucher voor het online huren van een film.
Ik vindt de hele Gift Bag een aanfluiting en dan te bedenken; twv 14.99 euro.

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

Je hebt iets GRATIS gekregen en zeurt dan over een voucher voor t huren van een video? pffffffff

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door sjoegel »

U bent erg ondankbaar ! Het is een mooi geschenk in deze barre tijden ! Je mag het ook aan mij geven anders....

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door RedShy »

Roos, je krijgt iets GRATIS en dan ga je lopen zeuren? Je bent niet verplicht die Loreal producten te kopen he? Misschien anders de giftbag aan iemand geven die er wel blij mee is?

En hoezo "een actie die voor iedereen te gebruiken is"? De actie is voor jou ook bruikbaar. Je hebt immers je sloffen, poef en popcorn. Die film laat je dan toch lekker zitten ... of niet natuurlijk en je rijdt die kilometers. Dus al met al kun jij gewoon die film huren, als je wilt natuurlijk. En dáár zit het probleem.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tjee Roos waar maak jij je druk om zeg.......pfff
Ohja Kruidvat schrijf je met een D.

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

Weet je mensen willen voor een duppie op de eerste rang zitten.
Ik kom ook regelmatig op proefmonsters en daar is t de laatste tijd ook mis , veel mensen die zeuren dat ze aan een actie mee willen doen maar dat er een facebook account voor nodig is om het te krijgen. Zo werkt het nu eenmaal want die "gratis"producten kosten ook geld om geproduceert te worden. En op deze manier maken ze reclame.
Ik heb zoiets van nou dan doe je toch niet mee en haal je t lekker in de winkel zelf.
Voor niets gaat de zon op.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door RedShy »

Mousy schreef:Weet je mensen willen voor een duppie op de eerste rang zitten.
Ik kom ook regelmatig op proefmonsters en daar is t de laatste tijd ook mis , veel mensen die zeuren dat ze aan een actie mee willen doen maar dat er een facebook account voor nodig is om het te krijgen. Zo werkt het nu eenmaal want die "gratis"producten kosten ook geld om geproduceert te worden. En op deze manier maken ze reclame.
Ik heb zoiets van nou dan doe je toch niet mee en haal je t lekker in de winkel zelf.
Voor niets gaat de zon op.
Helemaal mee eens. "Hebben, hebben, hebben". Bah!

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

Ja ik vind het ook vreselijk, k mag graag rondneuzen op t web naar gratis producten aan sommige dingen heb je nl wel echt iets.
Deze keer kon ik een voucher uitprinten en een parfum sample ophalen bij een parfum zaak, maar ik keek eerst even waar deze zaak zat en die zit 40KM bij mij vandaan dus niet uitgeprint en gewoon links laten liggen. Je bent niet verplicht om er gebruik van te maken dus.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door RedShy »

Mousy schreef:Ja ik vind het ook vreselijk, k mag graag rondneuzen op t web naar gratis producten aan sommige dingen heb je nl wel echt iets.
Deze keer kon ik een voucher uitprinten en een parfum sample ophalen bij een parfum zaak, maar ik keek eerst even waar deze zaak zat en die zit 40KM bij mij vandaan dus niet uitgeprint en gewoon links laten liggen. Je bent niet verplicht om er gebruik van te maken dus.
Ja precies. Een voordeeltje is leuk maar het is nog altijd gratis en je bent niet verplicht gebruik ervan te maken natuurlijk.
Ik woon in Eindhoven. Ik ga toch ook niet naar Groningen voor een gratis flesje Spa?

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

Lol ik moest ff lachen ja mensen willen alles maar hebben en denken verder niet na.
Die kruidvat ook gaat heus niet kijken waar hun klanten wonen i.v.m die voucher die tasjes met spullen zijn gewoon standaard dus kunnen hun er ook weinig aan doen dat de deelnemende videotheek zo ver weg is.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door RedShy »

Mousy schreef:Lol ik moest ff lachen ja mensen willen alles maar hebben en denken verder niet na.
Die kruidvat ook gaat heus niet kijken waar hun klanten wonen i.v.m die voucher die tasjes met spullen zijn gewoon standaard dus kunnen hun er ook weinig aan doen dat de deelnemende videotheek zo ver weg is.
LOL.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Emmy75 »

roos10 schreef:Kruitvat heeft deze week een leuke L' Oreal actie.
Bij aankoop van twee L'Oreal producten krijg je een Ladies Night Gift Bag cadeau, twv 14.99 euro.
Inhoud van deze gift bag; een paar slofjes, 2 mini proefjes, zakje zelfmaak popcorn en een voucher om een film te huren.
Leuke actie zou je denken, de eerstvolgende videotheek die aan deze actie mee doet is 30 kilometer verderop.
Dwz de film halen 60 km rijden, de film terugbrengen 60 km rijden, dus 120 kilometer rijden om een film te huren.
Nu kun je wel zeggen een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar volgens mij is het de bedoeling dat je een actie hebt die voor een ieder te gebruiken is.
Misschien in de vorm van een bioscoopbon of een voucher voor het online huren van een film.
Ik vindt de hele Gift Bag een aanfluiting en dan te bedenken; twv 14.99 euro.
Op de site van het Kruidvat is een lijst te vinden met de deelnemende videotheken. Klanten kunnen dit dus van te voren weten.
U hoeft de giftbag niet aan te nemen, het is niet verplicht dat u het moet meenemen.
U krijgt iets gratis en de fabrikant heeft een actie bedacht - ok weet ook wel dat het is om omzet te stimuleren - welke leuk kan zijn voor een consument maar met zoiets kunnen ze het bijna nooit goed doen. Voor de een deugt de maat van de sloffen niet, de ander is net aan de lijn en zit niet op de popcorn te wachten en weer een ander moet ver reizen naar de videotheek. Dus gewoon inderdaad het gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik heb niets maar dan ook niets met kruidvat of loreal te maken. Ik zou overingens ook bijna 30 km enkele reis bij de dichtsbijzijnde videotheek wonen.

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

Ja die dingen zijn gewoon standaard daar kan t kruidvat niets aan doen. Mooi gezegt Emmy

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door VioletPrue »

roos10 schreef:Misschien in de vorm van een bioscoopbon of een voucher voor het online huren van een film.
Om dan vervolgens gezeur te krijgen van mensen die geen internet hebben, van mensen die het geluid in de bioscoop te hard vinden, van mensen met een beperking die tegen een niet toegankelijke bioscoop aan'rollen' of van mensen die simpelweg geen deelnemende bioscoop in de buurt hebben zitten en dan 60 of 120 kilometer moeten rijden voor een bioscoopbezoek.
You can't please everyone!

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Mousy »

ROFL :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Inderdaad VP, dus doe eventjes mee met Mousy.
:lol: :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door sephora30 »

@redshy,

Ze heeft geen poef gekregen hoor
Zou niet in de bag passen :lol:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Motto/thema van mijn leven: you rock, I roll. :wink:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door Jolijn »

roos10 schreef:Kruitvat heeft deze week een leuke L' Oreal actie.
Bij aankoop van twee L'Oreal producten krijg je een Ladies Night Gift Bag cadeau, twv 14.99 euro.
Inhoud van deze gift bag; een paar slofjes, 2 mini proefjes, zakje zelfmaak popcorn en een voucher om een film te huren.
Leuke actie zou je denken, de eerstvolgende videotheek die aan deze actie mee doet is 30 kilometer verderop.
Dwz de film halen 60 km rijden, de film terugbrengen 60 km rijden, dus 120 kilometer rijden om een film te huren.
Nu kun je wel zeggen een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar volgens mij is het de bedoeling dat je een actie hebt die voor een ieder te gebruiken is.
Misschien in de vorm van een bioscoopbon of een voucher voor het online huren van een film.

Ik vindt de hele Gift Bag een aanfluiting en dan te bedenken; twv 14.99 euro.
Daar heb ik niks aan als ik geen popcorn lust...en de slofjes me niet passen.
:wink:

alfatrion
Berichten: 21938
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: kruitvat L'Oreal actie Ladies Night

Ongelezen bericht door alfatrion »

In de kern gaat hier of het redelijk is dat men naar een videotheek moet gaan die op 30 km afstand ligt om gebruik te kunnen maken van de voucher. Roos heeft hierover haar mening geuit en ik vind het kinderachtig om daar over te zeuren.

Een product is gratis wanneer je het kunt krijgen zonder er iets voor te hoeven doen. Het aanbod van het Kruidvat beantwoord hier niet aan, want er moesten tenminste twee producten besteld worden.
Artikel 6:193g aanhef en onder t BW schreef:De volgende handelspraktijken zijn onder alle omstandigheden misleidend: een product als gratis, voor niets of kosteloos te omschrijven als de consument iets anders moet betalen dan de onvermijdelijke kosten om in te gaan op het aanbod en het product af te halen dan wel dit te laten bezorgen;

Gesloten