LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt zeer slechte klantenservice
-
Mediamarkt zeer slechte klantenservice
Nieuwe nokia telefoon gekocht In 4 maanden al 4x kapot. Wil nu gewoon een nieuw toestel of geld terug maar dat kon niet. Ben hem nu 3 maanden kwijt. Ik dacht dat ik een nieuw toestel had gekocht maar heb er meer problemen mee dan met een 2e hands. In de voorwaarde staat dat je een nieuw product moet krijgen of reparatie maar dat dat geen overlast mag geven, nou kan je vertellen dat 3 maanden zonder telefoon best lastig is. Ze hebben zelfs de politie gebeld. Ben een meisje van 156m. De politie vond het ook lachwekkend. Heb niemand bedreigd en niemand aangeraakt wilde alleen pas weggaan als ik een deugelijk product kreeg waar ik voor betaald had. Weet wat de politie kost op een zondag?! Lekker 200% wat wij met zijn alle weer aan moeten mee betalen. Samen met de politie proberen een klacht in te dienen maar dat ging niet want ze wisten niet waar ik die klacht in kon dienen!!! Raar of zouden ze al aanvoelen dat ze fout zaten? De politie zei zelf toen hij weer weg ging zo nou ga ik weer boeven vangen, want daar word ik voor betaald!
Re: Mediamarkt zeer slechte klantenservice
Hartelijk dank voor jou bijdrage.
Nu weet ik wat ik daar ga doen, wel kijken en nooit meer iets kopen.
Leuk voor het uitzoeken en dan voordeliger online bestellen want daar is Media Markt en Saturn uitstekend voor...
Begrijpt U nu waarom ik voor dit soort apparaten deze bij een Turkse winkel haalde, want die repareren nog veel zelf.
Mijn Telefoon is dus na defect binnen 40 minuten en gratis kopje thee hersteld en dat is bij de meeste andere wel anders.
Wel op een rustige ochtend komen want anders hebben ze het te druk met verkoop maar als het rustige dinsdag ochtend is kun je er vaak op wachten.
Dus zoek eens een kleine winkel die geen dure TV reclame nodig heeft met betere service.
Nu weet ik wat ik daar ga doen, wel kijken en nooit meer iets kopen.
Leuk voor het uitzoeken en dan voordeliger online bestellen want daar is Media Markt en Saturn uitstekend voor...
Begrijpt U nu waarom ik voor dit soort apparaten deze bij een Turkse winkel haalde, want die repareren nog veel zelf.
Mijn Telefoon is dus na defect binnen 40 minuten en gratis kopje thee hersteld en dat is bij de meeste andere wel anders.
Wel op een rustige ochtend komen want anders hebben ze het te druk met verkoop maar als het rustige dinsdag ochtend is kun je er vaak op wachten.
Dus zoek eens een kleine winkel die geen dure TV reclame nodig heeft met betere service.
Nou snap ik er niks meer van, in een ander topic beweert u dat post.nl uw nokia heeft bespoten met gelige stinkvloeistof.... Probeert u ons sprookjes te Vertellen?
Hoeveel Nokia`s heb je wel niet???
Denk dat het gele goedje haar hersenpan heeft aangetast
Denk dat het gele goedje haar hersenpan heeft aangetast
Even veiligstellen.diaantje42 schreef:Nieuwe nokia telefoon gekocht In 4 maanden al 4x kapot. Wil nu gewoon een nieuw toestel of geld terug maar dat kon niet. Ben hem nu 3 maanden kwijt. Ik dacht dat ik een nieuw toestel had gekocht maar heb er meer problemen mee dan met een 2e hands. In de voorwaarde staat dat je een nieuw product moet krijgen of reparatie maar dat dat geen overlast mag geven, nou kan je vertellen dat 3 maanden zonder telefoon best lastig is. Ze hebben zelfs de politie gebeld. Ben een meisje van 156m. De politie vond het ook lachwekkend. Heb niemand bedreigd en niemand aangeraakt wilde alleen pas weggaan als ik een deugelijk product kreeg waar ik voor betaald had. Weet wat de politie kost op een zondag?! Lekker 200% wat wij met zijn alle weer aan moeten mee betalen. Samen met de politie proberen een klacht in te dienen maar dat ging niet want ze wisten niet waar ik die klacht in kon dienen!!! Raar of zouden ze al aanvoelen dat ze fout zaten? De politie zei zelf toen hij weer weg ging zo nou ga ik weer boeven vangen, want daar word ik voor betaald!
TS heeft voor haar lengte wel een hele grote duim waar ze verhalen uit kan zuigen
Gezien de kreet ik ben een meisje van 1,56cm ook nog een kind denk ik,vandaar duim zuigen.
Is het geen schoolvakantie op dit moment?
gr Henk
Gezien de kreet ik ben een meisje van 1,56cm ook nog een kind denk ik,vandaar duim zuigen.
Is het geen schoolvakantie op dit moment?
gr Henk