LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
J. Botman
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2011 16:41

Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door J. Botman »

Omdat we maar niets horen van onze 6 weken geleden bestelde koel-vriescombinatie wilden we de Media Markt in Breda bellen. Het lukt ons maar niet om op het tel.nr. 076-5258100 (het telefoonnr. dat op de aanbetalingsbon staat) iemand aan de telefoon te krijgen. Mijn man en ik hebben het op verschillende dagen een half uur lang geprobeerd, na een (lange) tijd muziek krijg je tijd een doorverbindtoon en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Op de mailcontactformulieren wordt (2 weken geleden ingevuld) ook niet gereageerd. Zo sta je als klant toch machteloos. Ik ga geen 40 kilometer rijden omdat iemand het vertikt om de telefoon op te nemen. Wie lukt het om Media Markt Breda aan de telefoon te krijgen?

J. Botman
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2011 16:41

Re: Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door J. Botman »

Ik weet nu hoe je de Media Markt Breda aan de telefoon kunt krijgen. Bellen buiten kantoortijden en dan kan je iets inspreken. In heb ingesproken: BEL MIJ TERUG op tel nr......
Dat deden ze de andere dag. De medewerker meldde dat het klopt dat ze niet bereikbaar zijn. Er zit 1 telefoniste die de stroom telefoontjes niet aan kan.
De tip is dus bellen buiten kantoortijden en inspreken met het verzoek om teruggebeld te worden.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door Rickyman »

Geen 40 km rijden om navraag te doen, wel 40 km rijden om bij de rode duitser te kopen.......

Snap het allemaal niet meer........
En als de telefoniste overladen wordt zet je er toch een 2e bij, of je gaat je service wel serieus nemen dan neemt het antal telefoontjes spoedig af.

Rick

patrizia
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2012 13:58

Re: Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door patrizia »

de klantvriendelijkheid van deze winkel in Breda is zeer ver te zoeken. Medewerkster van den Akker lacht haar klanten graag uit in het bijzijn van andere klanten.

MAXIEM

Re: Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door MAXIEM »

J. Botman

Dit is naar mijn mening standaard beleid bij dit bedrijfje. Bij IT's was het vroeger ook zo, maar die zijn nu failliet. Mogelijk gaat MM dezelfde kant op. Ik hoop dat je geen aanbetaling hebt gedaan.

Maxiem.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Onbereikbaarheid Media Markt Breda

Ongelezen bericht door bianca82 »

maxiem kijk eens naar de datum vermoed dat deze man/vrouw niet echt meer op het forum te vinden is

Gesloten