In het bladen zie je verschijnen dat Wehkamp recordomzetten neerzet. Dat is natuurlijk niet moeilijk!!!
Onlangs bestelde ik mij mooie laarsjes. Echter, mijn gewone maat was veel te klein. Dus zoals ik gewend ben bij Wehkamp, vraag ik een omruil. Echter Wehkamp doet hier niet meer aan mee. Je mag terugsturen, maar als je opnieuw een levering wil moet je weerom de superdure transportkosten betalen. Dit was het antwoord dat ik ontving na 2 dagen van de klantenservice. Dus ik antwoord dat ik hier niet mee akkoord ga, en plots geen enkele reactie meer. Er wordt mij gevraagd een review in te sturen over het desbetreffende product, maar deze wordt niet gepubliceerd, vermits ik melding maak dat ik niet akkoord ga met het feit dat je niet meer mag omruilen. En dit is niet de eerste keer dat ik kennis maak met de (vroeger goede) tegenwoordig onvriendelijke klantenservice. De vorige keer had ik net een bestelling gedaan voor de op vakantie vertrokken. Ik wou de nieuwe kledij nog even in de was stoppen, echter de goederen kwamen er niet door (selektvracht). toen ik belde, kreeg ik het antwoord dat ik moest afwachten. Toen ik de dag daarna nog steeds niets had ontvangen en toen terug belde, werd ik afgesnauwd dat ik maar moest wachten en dat ze er wel zouden door komen. Vroeger zouden ze naar Selektvracht hebben gebeld, nu wilden ze me niet helpen. dus op de dag van vertrek, ontvingen we eindelijk de goederen, die ik dan gewoon heb terug gestuurd. Bedankt om een trouwe klant in de kou te zetten!!!
Sorry Wehkamp, maar je bent de bal verkeerd aan het slaan!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Recordomzet Wehkamp
Re: Recordomzet Wehkamp
Hebben ze geadverteerd met dat je recht op omruillen had of staat dat in de algemene voorwaarden?blaica schreef:Je mag terugsturen, maar als je opnieuw een levering wil moet je weerom de superdure transportkosten betalen. Dit was het antwoord dat ik ontving na 2 dagen van de klantenservice. Dus ik antwoord dat ik hier niet mee akkoord ga, en plots geen enkele reactie meer.
-
Beste,
Het is meer een bank dan een winkel
Dit komt omdat je bij Wehkamp op afbetaling kan kopen.In het bladen zie je verschijnen dat Wehkamp recordomzetten neerzet. Dat is natuurlijk niet moeilijk!!!
Het is meer een bank dan een winkel
Vind het maar een raar verhaal Ik heb die ervaring helemaal niet Wehkamp.