LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tuinset Royal Patio Toscane Blokker incompleet
Tuinset Royal Patio Toscane Blokker incompleet
Zo wat een gedoe met Blokker over een tuinset zeg.. Zaterdag 31 maart een tuinset besteld, bij de Blokker want daar kon ik de set op afspraak laten leveren. Helaas kreeg ik die optie niet en was er dus geen mogelijkheid om een afspraak te maken. Heb hier meteen de klantenservice een bericht over gestuurd. Toen zag ik de volgende ochtend op de website van de blokker dat de set in de aanbieding is en dat hij 50 euro goedkoper aangeboden werd. Oké oké kan gebeuren jammer maar helaas. Antwoord bleef lang uit van de klantenservice maar ook hier dacht ik 'ahg druk met de paasdagen enzo'. Uiteindelijk tweede paasdag een appje van Blokker. Of ik een voorkeursdag had voor de levering dan kon ze dit door geven. Dus ik de voorkeur opgeven, krijg ik geen antwoord meer.. Krijg ik 's avonds een bericht van post nl dat ze dinsdag (volgende ochtend dus) tussen 08:00 en 21:00 langskomen. Dat was niet de afspraak!! Blokker was helaas al niet meer te bereiken en de volgende ochtend kreeg ik het excuus dat het drukke paasdagen waren en dat de set hoe dan ook dinsdag geleverd zou worden. De chauffeur was al onderweg. Nou dan maar thuis wachten. De set kwam aan in de namiddag om 16:00 uur. Ik denk nou hup in elkaar dat ding. Bij de tweede schroef was het al foute boel... Geen beste kwaliteit en de schroef zat niet goed in de stoel vast. Ik had er zo de schijt in na al dat gedoe ik heb zelf schroeven gekocht bij de Gamma en die er in gezet. Bij de eerste stoel ging dat goed. De tweede stoel had verkeerd voorgeboorde gaten en bij de bank ontbraken er zelfs gaten. Maar goed ik denk die bank moet toch in elkaar dus ook dit maar zelf opgelost. Kom ik onder in de doos terecht voor het laatste onderdeel, het tafeltje. Nou nu komt het hoor! Ontbreken er twee poten en alle schroeven. De volgende dag de Blokker gebeld. Willen ze dat ik de set retour stuur want de poten en schroeven zijn niet los leverbaar!!! Nou dat gaat hem dus echt niet worden want die hele set zit al in elkaar met bloed zweet en tranen van deze ongelofelijke slechte klusser. Het gaat om de lounge set Royal Patio Toscane. Ik moet nu een mail afwachten van de klantenservice. Wat een ontzettend gedoe voor een tuinset. Tot nu toe ben ik echt heel ontevreden over de service van Blokker en ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Iemand nog tips over wat te doen en waar ik recht op heb?
Re: Tuinset Royal Patio Toscane Blokker incompleet
Haal het even los,
uw eerste klacht slaat natuurlijk nergens op, u besteld zaterdag iets online.
Logisch, dat is het weekend en dus krijgt u niet direct een reactie, ook op de 2 zondagen (pasen) hoeft u geen snelle reactie te verwachten.
verwonderlijk dat het dan al dinsdag geleverd wordt: dat is toch mooi?
U hoeft niet thuis te blijven: als u er niet was had u gewoon zelf met PostNL een vervolg afspraak kunnen maken.
Uw tweede klacht; u zag meteen dat het niet compleet was, dan had u toen al even alles moeten controleren of het compleet is en
dan direct als blokker kunnen informeren, dan was het omruilen geen probleem.
U kiest er nu zelf voor eerst de helft in elkaar te zetten.
uw eerste klacht slaat natuurlijk nergens op, u besteld zaterdag iets online.
Logisch, dat is het weekend en dus krijgt u niet direct een reactie, ook op de 2 zondagen (pasen) hoeft u geen snelle reactie te verwachten.
verwonderlijk dat het dan al dinsdag geleverd wordt: dat is toch mooi?
U hoeft niet thuis te blijven: als u er niet was had u gewoon zelf met PostNL een vervolg afspraak kunnen maken.
Uw tweede klacht; u zag meteen dat het niet compleet was, dan had u toen al even alles moeten controleren of het compleet is en
dan direct als blokker kunnen informeren, dan was het omruilen geen probleem.
U kiest er nu zelf voor eerst de helft in elkaar te zetten.
Dus u vindt uzelf een ongelofelijke slechte klusser en toch gaat u zelf schroeven erin draaien die eigenlijk niet passen en zelf gaten boren?Tessa.vdv schreef:Zo wat een gedoe met Blokker over een tuinset zeg.. Zaterdag 31 maart een tuinset besteld, bij de Blokker want daar kon ik de set op afspraak laten leveren. Helaas kreeg ik die optie niet en was er dus geen mogelijkheid om een afspraak te maken. Heb hier meteen de klantenservice een bericht over gestuurd. Toen zag ik de volgende ochtend op de website van de blokker dat de set in de aanbieding is en dat hij 50 euro goedkoper aangeboden werd. Oké oké kan gebeuren jammer maar helaas. Antwoord bleef lang uit van de klantenservice maar ook hier dacht ik 'ahg druk met de paasdagen enzo'. Uiteindelijk tweede paasdag een appje van Blokker. Of ik een voorkeursdag had voor de levering dan kon ze dit door geven. Dus ik de voorkeur opgeven, krijg ik geen antwoord meer.. Krijg ik 's avonds een bericht van post nl dat ze dinsdag (volgende ochtend dus) tussen 08:00 en 21:00 langskomen. Dat was niet de afspraak!! Blokker was helaas al niet meer te bereiken en de volgende ochtend kreeg ik het excuus dat het drukke paasdagen waren en dat de set hoe dan ook dinsdag geleverd zou worden. De chauffeur was al onderweg. Nou dan maar thuis wachten. De set kwam aan in de namiddag om 16:00 uur. Ik denk nou hup in elkaar dat ding. Bij de tweede schroef was het al foute boel... Geen beste kwaliteit en de schroef zat niet goed in de stoel vast. Ik had er zo de schijt in na al dat gedoe ik heb zelf schroeven gekocht bij de Gamma en die er in gezet. Bij de eerste stoel ging dat goed. De tweede stoel had verkeerd voorgeboorde gaten en bij de bank ontbraken er zelfs gaten. Maar goed ik denk die bank moet toch in elkaar dus ook dit maar zelf opgelost. Kom ik onder in de doos terecht voor het laatste onderdeel, het tafeltje. Nou nu komt het hoor! Ontbreken er twee poten en alle schroeven. De volgende dag de Blokker gebeld. Willen ze dat ik de set retour stuur want de poten en schroeven zijn niet los leverbaar!!! Nou dat gaat hem dus echt niet worden want die hele set zit al in elkaar met bloed zweet en tranen van deze ongelofelijke slechte klusser. Het gaat om de lounge set Royal Patio Toscane. Ik moet nu een mail afwachten van de klantenservice. Wat een ontzettend gedoe voor een tuinset. Tot nu toe ben ik echt heel ontevreden over de service van Blokker en ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Iemand nog tips over wat te doen en waar ik recht op heb?
Als ik dit had gezien bij mijn tuinset, had ik alles terug gestopt in de doos en retour gezonden. Maar ja, dat zal nu wel moeilijk worden nu u zelf eraan geklust heeft.
nooit iets bij de Ikea gekocht zeker?? eerst alles uitpakken en dan pas in elkaar zetten.
-
Weet U zeker dat U het niet verkeerd ik elkaar heeft gezet?? U zult niet de eerste zijn. Google maar eens op "Ikea fail" en U weet precies wat ik bedoel.
-
Ik denk dat als je de set terugstuurt je een nieuw probleem hebt als de set beschadigd is door je eigen geklus, hiermee vervalt de garantie.Tessa.vdv schreef:Zo wat een gedoe met Blokker over een tuinset zeg.. Zaterdag 31 maart een tuinset besteld, bij de Blokker want daar kon ik de set op afspraak laten leveren. Helaas kreeg ik die optie niet en was er dus geen mogelijkheid om een afspraak te maken. Heb hier meteen de klantenservice een bericht over gestuurd. Toen zag ik de volgende ochtend op de website van de blokker dat de set in de aanbieding is en dat hij 50 euro goedkoper aangeboden werd. Oké oké kan gebeuren jammer maar helaas. Antwoord bleef lang uit van de klantenservice maar ook hier dacht ik 'ahg druk met de paasdagen enzo'. Uiteindelijk tweede paasdag een appje van Blokker. Of ik een voorkeursdag had voor de levering dan kon ze dit door geven. Dus ik de voorkeur opgeven, krijg ik geen antwoord meer.. Krijg ik 's avonds een bericht van post nl dat ze dinsdag (volgende ochtend dus) tussen 08:00 en 21:00 langskomen. Dat was niet de afspraak!! Blokker was helaas al niet meer te bereiken en de volgende ochtend kreeg ik het excuus dat het drukke paasdagen waren en dat de set hoe dan ook dinsdag geleverd zou worden. De chauffeur was al onderweg. Nou dan maar thuis wachten. De set kwam aan in de namiddag om 16:00 uur. Ik denk nou hup in elkaar dat ding. Bij de tweede schroef was het al foute boel... Geen beste kwaliteit en de schroef zat niet goed in de stoel vast. Ik had er zo de schijt in na al dat gedoe ik heb zelf schroeven gekocht bij de Gamma en die er in gezet. Bij de eerste stoel ging dat goed. De tweede stoel had verkeerd voorgeboorde gaten en bij de bank ontbraken er zelfs gaten. Maar goed ik denk die bank moet toch in elkaar dus ook dit maar zelf opgelost. Kom ik onder in de doos terecht voor het laatste onderdeel, het tafeltje. Nou nu komt het hoor! Ontbreken er twee poten en alle schroeven. De volgende dag de Blokker gebeld. Willen ze dat ik de set retour stuur want de poten en schroeven zijn niet los leverbaar!!! Nou dat gaat hem dus echt niet worden want die hele set zit al in elkaar met bloed zweet en tranen van deze ongelofelijke slechte klusser. Het gaat om de lounge set Royal Patio Toscane. Ik moet nu een mail afwachten van de klantenservice. Wat een ontzettend gedoe voor een tuinset. Tot nu toe ben ik echt heel ontevreden over de service van Blokker en ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Iemand nog tips over wat te doen en waar ik recht op heb?