Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekbedovertrek.com
-
- Berichten: 12839
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Dekbedovertrek.com
Wederom het voorbeeld dat waarschuwen op internet nergens goed voor is. Mensen kijken immers achteraf pas.
Malafide verkopers stoppen vanzelf als niemand er meer koopt. Maar malafide verkopers zijn niet aangesloten bij een keurmerk.
Ze zijn iig aangesloten bij het thuiswinkelkeurmerk. U kunt daar altijd een klacht indienen.
Malafide verkopers stoppen vanzelf als niemand er meer koopt. Maar malafide verkopers zijn niet aangesloten bij een keurmerk.
Ze zijn iig aangesloten bij het thuiswinkelkeurmerk. U kunt daar altijd een klacht indienen.
Re: Dekbedovertrek.com
De wijze les van dit verhaal is het slim is om voor de koop bij een webshop de recensies even te lezen.Ingrid Piersma schreef:Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid
De ervaring is echter dat niemand dat doet want op diverse fora staan bijdragen als deze, namelijk mensen die achteraf gaan kijken.
En dus kun je ervoor waarschuwen tot je een ons weegt.
-
- Berichten: 32562
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Dekbedovertrek.com
Wie is 'jullie'? Dit is het forum, niet de redactie.Ingrid Piersma schreef:Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid
Maar ik wil je wel een megagoede tip geven: Ga in de opruiming eens bij Hudson's Bay langs. Die hebben kwalitatief hele goede dekbedovertrekken, ik heb er dus onlangs een aantal gekocht van Beddinghouse met 50% korting. Daar kan geen internetshop tegen op. En met een beetje mazzel liggen er nog een aantal, vorige week in ieder geval nog wel.
En nee, ik werk er niet.