LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kijkshop en samsung/ niet kopen
kijkshop en samsung/ niet kopen
Mijn zoon kreeg voor zijn verjaardag een samsung chat 335. Heel blij was hij ermee. Het toestel is gekocht bij de kijkshop. Nog geen maand later was ie stuk. Het toestel gaf een verticaal gekleurde streep over het beeld. Het toestel is ivm garantie terug gebracht naar de kijkshop en vervolgens opgestuurd naar hun reperateur. Pas na een maand (en 2 telefoontjes) kregen we bericht via de kijkshop. Het 1 maand oude toestel vertoonde val/stootschade en viel niet onder de garantie. We konden het toestel ongerepareerd terug krijgen , kosten € 35.00 (waar ons ook niets over was vermeld in de winkel, maar dit bleek je te kunnen lezen op hun site!?!?) of gerepareerd, kosten € 95.00 (nieuwprijs mobiel € 60.00). Ik heb gevraagd om bewijs en kreeg foto's toegestuurd waarop een (gedeeltelijk)wit scherm te zien was. Dit was niet de toestand waarin het mobieltje is verstuurd. Tevens vermelde de filiaalhouder van de kijkshop ook nogeens dat hij dit wel vantevoren had kunnen zeggen en hij zelfs dit mobieltje zo nooit had verstuurd!! Over dit alles heb ik contact opgenomen met Samsung, maar ook hier viel men terug op de mening/foto's van de reperateur. Het mobieltje is niet gevallen en werd tevens vervoerd in een beschermhoes. Kortom; slechte service door de Kijkshop en door Samsung. Ik zal dan ook zeker niets meer kopen bij de kijkshop en ook geen mobieltjes van Samsung aanschaffen.
Re: kijkshop en samsung/ niet kopen
Misschien hier jouw klacht deponeren:
Artikel 14 - Klachtenregeling
Kijkshop
Bron:Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org . De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.
Artikel 14 - Klachtenregeling
Kijkshop
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: kijkshop en samsung/ niet kopen
Helemaal mee eens, en antwoord van de kijkshop. Ik heb het nooit gekregen.Ik zal dan ook zeker niets meer kopen bij de kijkshop en ook geen mobieltjes van Samsung aanschaffen.
Ter Lering en vermaak :
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 04&t=97936
en Nevermind, het gaat niet over een webwinkel..
Re: kijkshop en samsung/ niet kopen
TS , triest voor je zoon, hier een samsung gebruiker die te vreden is, ook van de kijkshop.