LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Nedgame is onsympathiek bedrijf dat fouten maakt, daarmee kinderen zakgeld afhandig maakt en dan zegt niet aansprakelijk te zijn.
Dit is het verhaal in het kort.
Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel bij Nedgame.
Nedgame leverde niet.
Gebeld met Nedgame en kreeg te horen dat het pakket naar een niet-bestaand adres was gestuurd.
Nedgame zou ons op de hoogte houden als het pakketje retour zou komen.
Dat deed Nedgame niet.
Weer gebeld en weer aan het lijntje gehouden.
Terwijl we aan de telefoon zaten, werd een medewerker door de baas van Nedgame uit het gesprek gehaald.
Voor Nedgame tellen klanten niet echt, die mogen alleen geld naar Nedgame brengen. En krijgen vervolgens niet geleverd.
Nedgame meldde vervolgens per mail niet aansprakelijk te zijn. Wij zouden het niet-bestaande adres aan Nedgame geleverd.
Mails naar Nedgame gestuurd en geld (50 euro) teruggeeist.
Nedgame weigerde mijn kinderen tegemoet te komen.
Nedgame gemaild dat we mijn ervaring op forums ging melden.
Nedgame dreigde meteen met advocaten.
Nedgame verteld dat alleen de feiten zouden worden gemeld en we nog even zouden wachten tot het geld of het pakketje werd geleverd.
Nedgame loog vervolgens dat we het juiste adres pas later hebben doorgegeven.
Hoewel Nedgame weet dat het om kinderen gaat die nu de dupe worden van een fout door Nedgame, weigert hij elke vorm van tegemoetkoming.
Nedgame is een onsympathiek bedrijf, dat fouten afwentelt op de klant die daarvan de dupe worden.
Tegen Nedgame is inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
Dit is het verhaal in het kort.
Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel bij Nedgame.
Nedgame leverde niet.
Gebeld met Nedgame en kreeg te horen dat het pakket naar een niet-bestaand adres was gestuurd.
Nedgame zou ons op de hoogte houden als het pakketje retour zou komen.
Dat deed Nedgame niet.
Weer gebeld en weer aan het lijntje gehouden.
Terwijl we aan de telefoon zaten, werd een medewerker door de baas van Nedgame uit het gesprek gehaald.
Voor Nedgame tellen klanten niet echt, die mogen alleen geld naar Nedgame brengen. En krijgen vervolgens niet geleverd.
Nedgame meldde vervolgens per mail niet aansprakelijk te zijn. Wij zouden het niet-bestaande adres aan Nedgame geleverd.
Mails naar Nedgame gestuurd en geld (50 euro) teruggeeist.
Nedgame weigerde mijn kinderen tegemoet te komen.
Nedgame gemaild dat we mijn ervaring op forums ging melden.
Nedgame dreigde meteen met advocaten.
Nedgame verteld dat alleen de feiten zouden worden gemeld en we nog even zouden wachten tot het geld of het pakketje werd geleverd.
Nedgame loog vervolgens dat we het juiste adres pas later hebben doorgegeven.
Hoewel Nedgame weet dat het om kinderen gaat die nu de dupe worden van een fout door Nedgame, weigert hij elke vorm van tegemoetkoming.
Nedgame is een onsympathiek bedrijf, dat fouten afwentelt op de klant die daarvan de dupe worden.
Tegen Nedgame is inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
Laatst gewijzigd door father op 12 sep 2012 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Kinderen al spullen van internet laten bestellen vind ik zelffather » 10 sep 2012 19:28
Nedgame is onsympathiek bedrijf dat fouten maakt, daarmee kinderen zakgeld afhandig maakt en dan zegt niet aansprakelijk te zijn.
Dit is het verhaal in het kort.
Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel bij Nedgame.
Nedgame leverde niet.
Gebeld met Nedgame en kreeg te horen dat het pakket naar een niet-bestaand adres was gestuurd.
Nedgame zou ons op de hoogte houden als het pakketje retour zou komen.
Dat deed Nedgame niet.
Weer gebeld en weer aan het lijntje gehouden.
Terwijl we aan de telefoon zaten, werd een medewerker door de baas van Nedgame uit het gesprek gehaald.
Voor Nedgame tellen klanten niet echt, die mogen alleen geld naar Nedgame brengen. En krijgen vervolgens niet geleverd.
Nedgame meldde vervolgens per mail niet aansprakelijk te zijn. Wij zouden het niet-bestaande adres aan Nedgame geleverd.
Mails naar Nedgame gestuurd en geld (50 euro) teruggeeist.
Directeur Thomassen van Nedgame weigerde mijn kinderen tegemoet te komen.
Nedgame gemaild dat we mijn ervaring op forums ging melden.
Thomassen dreigde meteen met advocaten.
Nedgame verteld dat alleen de feiten zouden worden gemeld en we nog even zouden wachten tot het geld of het pakketje werd geleverd.
Thomassen van Nedgame loog vervolgens dat we het juiste adres pas later hebben doorgegeven.
Hoewel Thomassen weet dat het om kinderen gaat die nu de dupe worden van een fout door Nedgame, weigert hij elke vorm van tegemoetkoming.
Nedgame is een onsympathiek bedrijf, dat fouten afwentelt op de klant die daarvan de dupe worden.
Tegen Nedgame is inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
niet een heel goed iets, maar goed ieder het zijne.
Het is niet erg prettig te noemen dat je kinderen het niet
hebben ontvangen maar is het erger omdat het om kinderen gaat ?
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
De bestelling heb ik voor mijn kinderen gedaan. Maar van hun zakgeld. Dat zij nu hun gespaarde zakgeld kwijt zijn en geen games hebben, vind ik extra triest.
Father
Father
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Betaal die kinderen dan toch eerst hun gespaarde zakgeld terug! Los het daarna op met de firma Nedgame. Uw kinderen geven u in goed vertrouwen hun zakgeld, u maakt een deal die niet goed loopt en zegt tegen de kinderen; jammer dan, misschien krijgen jullie je geld nog eens terug?father schreef:De bestelling heb ik voor mijn kinderen gedaan. Maar van hun zakgeld. Dat zij nu hun gespaarde zakgeld kwijt zijn en geen games hebben, vind ik extra triest.
Father
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
U veronderstelt van alles. Vragen stellen levert meer op.
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Nou ja zeg,riddert geeft alleen advies.(om het geld terug te geven aan de kinderen)father schreef:U veronderstelt van alles. Vragen stellen levert meer op.
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
U bent wel gauw op u teentjes getrapt.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Goh, hebben we er wéér zoéén? U diskwalificeert uzelf wel heel erg snel. U plaatst een ietwat onsamenhangend verhaal waaruit van alles op te maken valt behalve dat het bedrijf waar u iets bij besteld heeft moedwillig uw kinderen op de korrel heeft genomen.father schreef:U veronderstelt van alles. Vragen stellen levert meer op.
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
Als u vervolgens de, overigens zeer voor de hand liggende, suggestie wordt geboden dat u de kinderen hun geld teruggeeft en het verder zelf uitvecht, vervalt u onmiddelijk in de beschuldigende vorm. De reguliere forumbezoekers zijn hier al van alles beticht en zouden, als dat alles waar zou zijn, wel 30 fulltime banen hebben.
U bent bespottelijk bezig. Geen antwoord waard, eigenlijk.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Om even bij het begin te beginnen, wie heeft er nu besteld ?Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel bij Nedgame.
De bestelling heb ik voor mijn kinderen gedaan. Maar van hun zakgeld.
Als uw kinderen de bestelling en daarmee de 'onderzoeksplicht' of het een betrouwbaar bedrijf is bij u neerleggen is het m.i. een geschil tussen u en de leverancier. Dat het hier een bestelling voor uw kinderen betreft doet volgens mij niet zoveel ter zake.
Stuur ze een aangetekende brief met daarin een termijn waarin u eea opgelost wil zien.
U hebt vast de bestigingsmail met het ingevoerde afleveradres nog wel.
Wat betreft uw kinderen, tja ik zou het niet op ze afwentelen en dat zeg ik niet als medewerker van dat bedrijf maar als vader.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Waarom toch altijd die vraag : werkt u daar misschien ?father schreef:U veronderstelt van alles. Vragen stellen levert meer op.
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
Wat Riddert schrijft is helemaal niet verkeerd, u maakt hier een topic en
u noemt dat topic : Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Dat u dan als reactie krijgt van goh geef de kids eerst even hun spaargeld
terug en mocht het niet binnen komen dan kunnen ze het alsnog betalen.
Of die firma nu kinderen benadeeld of volwassenen of wie dan ook het blijft
even rot.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Sja u zet zelf het volgende neer.father schreef:U veronderstelt van alles. Vragen stellen levert meer op.
Hoe ik problemen met mijn kinderen oplos, is intern.
Uw verontwaardiging roept vragen op. Werkt u misschien bij deze firma?
dan is het vragen om een reactie zoals die van riddert.father schreef:De bestelling heb ik voor mijn kinderen gedaan. Maar van hun zakgeld. Dat zij nu hun gespaarde zakgeld kwijt zijn en geen games hebben, vind ik extra triest.
Father
Het hele verhaal over dat u het voor / namens uw kinderen besteld van hun zakgeld is gewoon totaal niet relevant. Het geeft een consument niet meer of minder rechten. Dus ik zie niet wat dit moet toevoegen aan het verhaal. Of is het de bedoeling om meer empathie op te wekken of meehuilers te vinden ?
Of u nu wel of niet het zakgeld teruggeeft, u kunt wel meteen van de gelegenheid gebruik maken om de kinderen een waardevolle les te leren nl. dat bestellen en vooruitbetalen op internet ook wel eens mis kan gaan.
Het bedrijf heeft eigenlijk 30 dagen de tijd om tot terugbetaling of levering over te gaan. Hoe is het gekomen dat het bedrijf het verkeerde adres heeft ? Even ervan uitgaande dat u het goed heeft doorgegeven, stuurt u een ingebrekestelling en vordert uw geld terug voor een bepaalde en redelijke datum.
Oja niet zo gepast om meteen de naam van de directeur hier neer te plempen. Hoe zou u het vinden als het bedrijf het zou doen ? En nee ik werk er niet.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
even veiligstellen dan maar, in voorbereiding op....
father schreef:Nedgame is onsympathiek bedrijf dat fouten maakt, daarmee kinderen zakgeld afhandig maakt en dan zegt niet aansprakelijk te zijn.
Dit is het verhaal in het kort.
Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel bij Nedgame.
Nedgame leverde niet.
Gebeld met Nedgame en kreeg te horen dat het pakket naar een niet-bestaand adres was gestuurd.
Nedgame zou ons op de hoogte houden als het pakketje retour zou komen.
Dat deed Nedgame niet.
Weer gebeld en weer aan het lijntje gehouden.
Terwijl we aan de telefoon zaten, werd een medewerker door de baas van Nedgame uit het gesprek gehaald.
Voor Nedgame tellen klanten niet echt, die mogen alleen geld naar Nedgame brengen. En krijgen vervolgens niet geleverd.
Nedgame meldde vervolgens per mail niet aansprakelijk te zijn. Wij zouden het niet-bestaande adres aan Nedgame geleverd.
Mails naar Nedgame gestuurd en geld (50 euro) teruggeeist.
Directeur ********** van Nedgame weigerde mijn kinderen tegemoet te komen.
Nedgame gemaild dat we mijn ervaring op forums ging melden.
********* dreigde meteen met advocaten.
Nedgame verteld dat alleen de feiten zouden worden gemeld en we nog even zouden wachten tot het geld of het pakketje werd geleverd.
*********** van Nedgame loog vervolgens dat we het juiste adres pas later hebben doorgegeven.
Hoewel ************ weet dat het om kinderen gaat die nu de dupe worden van een fout door Nedgame, weigert hij elke vorm van tegemoetkoming.
Nedgame is een onsympathiek bedrijf, dat fouten afwentelt op de klant die daarvan de dupe worden.
Tegen Nedgame is inmiddels aangifte gedaan bij de politie.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Helaas is dit bovenstaande verdraaide waarheid, kind heeft besteld en een totaal afwijkend adres ingevoerd, dit is een volledig automatisch proces. Pakje natuurlijk niet aangekomen hierdoor. Daarna begint deze klant ons te chanteren, ons te beschuldigen van oplichting van kinderen, en ons de schuld te geven van iets wat haar kind zelf verkeerd heeft gedaan. Als een minderjarige iets op internet gaat bestellen dient een ouder er natuurlijk altijd bij te zijn om te kijken of alles wel goed gaat.
'Uit mijn administratie blijkt dat u de 50 euro aan spelletjes voor mijn zoon nog niet heeft teruggestort. Dit omdat u de spelletjes niet heeft geleverd en het naar een verkeerd adres zou hebben gestuurd. U heeft inmiddels al verschillende keren bevestigd dat u over de juiste adresgegevens beschikt.
Hierbij krijgt u nogmaals zeven werkdagen te gelegenheid om de 50 euro terug te storten naar rekeningnummer xxxxxxxx, Bilthoven.
Als dit niet gebeurt, zal ik op diverse fora en andere gevoelige plekken voor Nedgame melding maken van het feit dat u kinderen oplicht. Ik verzeker u dat u dit op meer schade komt te staan dan de 50 euro die u weigert terug te storten. Een slecht imago blijft lang hangen.'
Als het op een nette respectvolle manier zou gaan kun je als bedrijf best eens meer doen voor een klant. Bijvoorbeeld als iets buiten garantie valt. Maar dan is het een kwestie van gunnen. Als een klant netjes het probleem uitlegt ben je als bedrijf best bereid om veel voor een klant te doen. Helaas ging dat hier niet bepaald zo, en wij hadden ook zoiets wij gaan niet zwichten voor valse aantijgingen en chantage:
Uit uw feitelijk onjuiste reactie van 4 september 2012 maak ik op dat u niet voornemens bent mij in deze onverkwikkelijke zaak tegemoet te komen. U kiest er kennelijk voor om voor 50 euro de handelwijze van Nedgame openbaar te laten maken.
Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Uw pech is het dat u, in een tijd waarin bedrijven in een glazen huis moeten opereren, een professional in (online) communicatie treft.
Los daarvan kunt u ook overwegen om een kind niet het slachtoffer te laten zijn van deze situatie, ook al zou u gelijk hebben (wat overigens niet het geval is).
Ik vertrouw erop dat kortzichtigheid plaatsmaakt voor een verstandige en redelijk keuze uwerzijds.
Tja...
'Uit mijn administratie blijkt dat u de 50 euro aan spelletjes voor mijn zoon nog niet heeft teruggestort. Dit omdat u de spelletjes niet heeft geleverd en het naar een verkeerd adres zou hebben gestuurd. U heeft inmiddels al verschillende keren bevestigd dat u over de juiste adresgegevens beschikt.
Hierbij krijgt u nogmaals zeven werkdagen te gelegenheid om de 50 euro terug te storten naar rekeningnummer xxxxxxxx, Bilthoven.
Als dit niet gebeurt, zal ik op diverse fora en andere gevoelige plekken voor Nedgame melding maken van het feit dat u kinderen oplicht. Ik verzeker u dat u dit op meer schade komt te staan dan de 50 euro die u weigert terug te storten. Een slecht imago blijft lang hangen.'
Als het op een nette respectvolle manier zou gaan kun je als bedrijf best eens meer doen voor een klant. Bijvoorbeeld als iets buiten garantie valt. Maar dan is het een kwestie van gunnen. Als een klant netjes het probleem uitlegt ben je als bedrijf best bereid om veel voor een klant te doen. Helaas ging dat hier niet bepaald zo, en wij hadden ook zoiets wij gaan niet zwichten voor valse aantijgingen en chantage:
Uit uw feitelijk onjuiste reactie van 4 september 2012 maak ik op dat u niet voornemens bent mij in deze onverkwikkelijke zaak tegemoet te komen. U kiest er kennelijk voor om voor 50 euro de handelwijze van Nedgame openbaar te laten maken.
Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Uw pech is het dat u, in een tijd waarin bedrijven in een glazen huis moeten opereren, een professional in (online) communicatie treft.
Los daarvan kunt u ook overwegen om een kind niet het slachtoffer te laten zijn van deze situatie, ook al zou u gelijk hebben (wat overigens niet het geval is).
Ik vertrouw erop dat kortzichtigheid plaatsmaakt voor een verstandige en redelijk keuze uwerzijds.
Tja...
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
+ 1 voor Nedgame !
-
- Berichten: 1700
- Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
ik zeg 1-0Nedgame schreef:Helaas is dit bovenstaande verdraaide waarheid, kind heeft besteld en een totaal afwijkend adres ingevoerd, dit is een volledig automatisch proces. Pakje natuurlijk niet aangekomen hierdoor. Daarna begint deze klant ons te chanteren, ons te beschuldigen van oplichting van kinderen, en ons de schuld te geven van iets wat haar kind zelf verkeerd heeft gedaan. Als een minderjarige iets op internet gaat bestellen dient een ouder er natuurlijk altijd bij te zijn om te kijken of alles wel goed gaat.
'Uit mijn administratie blijkt dat u de 50 euro aan spelletjes voor mijn zoon nog niet heeft teruggestort. Dit omdat u de spelletjes niet heeft geleverd en het naar een verkeerd adres zou hebben gestuurd. U heeft inmiddels al verschillende keren bevestigd dat u over de juiste adresgegevens beschikt.
Hierbij krijgt u nogmaals zeven werkdagen te gelegenheid om de 50 euro terug te storten naar rekeningnummer xxxxxxxx, Bilthoven.
Als dit niet gebeurt, zal ik op diverse fora en andere gevoelige plekken voor Nedgame melding maken van het feit dat u kinderen oplicht. Ik verzeker u dat u dit op meer schade komt te staan dan de 50 euro die u weigert terug te storten. Een slecht imago blijft lang hangen.'
Als het op een nette respectvolle manier zou gaan kun je als bedrijf best eens meer doen voor een klant. Bijvoorbeeld als iets buiten garantie valt. Maar dan is het een kwestie van gunnen. Als een klant netjes het probleem uitlegt ben je als bedrijf best bereid om veel voor een klant te doen. Helaas ging dat hier niet bepaald zo, en wij hadden ook zoiets wij gaan niet zwichten voor valse aantijgingen en chantage:
Uit uw feitelijk onjuiste reactie van 4 september 2012 maak ik op dat u niet voornemens bent mij in deze onverkwikkelijke zaak tegemoet te komen. U kiest er kennelijk voor om voor 50 euro de handelwijze van Nedgame openbaar te laten maken.
Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Uw pech is het dat u, in een tijd waarin bedrijven in een glazen huis moeten opereren, een professional in (online) communicatie treft.
Los daarvan kunt u ook overwegen om een kind niet het slachtoffer te laten zijn van deze situatie, ook al zou u gelijk hebben (wat overigens niet het geval is).
Ik vertrouw erop dat kortzichtigheid plaatsmaakt voor een verstandige en redelijk keuze uwerzijds.
Tja...
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Even buiten het "welles-nietes" blijven.Helaas is dit bovenstaande verdraaide waarheid, kind heeft besteld en een totaal afwijkend adres ingevoerd, dit is een volledig automatisch proces.
Of er een kind of een volwassene besteld heeft is voor Nedgame aan de andere kant natuurlijk moeilijk na te gaan.
Overigens is TS daar ook dubbel in,
De bestelling heb ik voor mijn kinderen gedaan.
Maakt ook verder niet zoveel uit. In een eerdere reactie heb ik gewezen/gevraagd om de orderbevestiging die TS ongetwijfeld gehad zou moeten hebben, dat geeft uitsluitsel over het bezorgadres.Mijn kinderen bestelden van hun zakgeld een spel
TS heeft daar tot nu toe niet echt op gereageerd.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
TS is dus inderdaad een schurk. Vraag voor mij is nog of dit niet heel erg op een strafbaar feit begint te lijken namelijk gewoon afpersing? Kan me echter voorstellen dat een bedrijf wel andere dingen aan z'n hoofd heeft dan dit soort malloten aan te klagen.Nedgame schreef: Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Uw pech is het dat u, in een tijd waarin bedrijven in een glazen huis moeten opereren, een professional in (online) communicatie treft.
Ik kan helemaal met u meegaan dat er met zo'n persoon niet te praten valt, u kunt alleen maar verliezen. Een "professional in (online) communicatie"? Laat me alsjeblieft niet lachen! Van dit glazen huis heeft Nedgame wat mij betreft niets te vrezen! Het lijkt me dat uw naam geheel gezuiverd is bij deze.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Een 'professional in communicatie'? Die niet eens weet dat 'maakt kinderen de dupe' volkomen verkeerd Nederlands is? Het moet zijn: 'Kinderen zijn de dupe van...' of 'Bedrijf laat zorgt dat kinderen de dupe worden... ' of iets dergelijks.
Moest ik even kwijt
Moest ik even kwijt
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Als Nedgame kan bewijzen dat ts (of het kind daarvan) een verkeerd adres heeft ingevuld staat Nedgame gewoon in zijn recht om te wachten tot en of het spel nog bij hun terugkomt.
Komt het spel niet meer terug bij Nedgame dan heeft ts pech.
Het is dan aan Nedgame om coulance toe te passen maar als ik zo de taal van ts lees zou ik lekker zeggen toedeledoki, eigen schuld dikke bult!
Komt het spel niet meer terug bij Nedgame dan heeft ts pech.
Het is dan aan Nedgame om coulance toe te passen maar als ik zo de taal van ts lees zou ik lekker zeggen toedeledoki, eigen schuld dikke bult!
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
wat er bij TS precies fout is gegaan weet ik niet, misschien heeft TS inderdaad een fout adres ingevoerd, misschien heeft Nedgame nagelaten. Reactie van TS naar nedgame is inderdaad niet echt de meest nette reactie die je kunt geven.
Echter, wij hebben wel goede ervaring met nedgame. Mijn zonen gamen graag, en hebben vaker bij nedgame spellen gekocht. Het is eenmaal voorgekomen dat een spel stuk was (deed het simpelweg niet). Dat is toen keurig zoals het hoort opgelost (spel terug gestuurd, nieuw spel gekregen dat het wel deed)
De reden waarom ik dit graag even wilde melden is omdat we vaker op dit forum internetshops zien die gewoon nooit leveren (oplichters dus) Bij Nedgame is dat dus niet onze ervaring.
Isabel
Echter, wij hebben wel goede ervaring met nedgame. Mijn zonen gamen graag, en hebben vaker bij nedgame spellen gekocht. Het is eenmaal voorgekomen dat een spel stuk was (deed het simpelweg niet). Dat is toen keurig zoals het hoort opgelost (spel terug gestuurd, nieuw spel gekregen dat het wel deed)
De reden waarom ik dit graag even wilde melden is omdat we vaker op dit forum internetshops zien die gewoon nooit leveren (oplichters dus) Bij Nedgame is dat dus niet onze ervaring.
Isabel