LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Ik heb op vrijdag 13 november een telefoon besteld op de site van Mediamarkt, een paar dagen daarvoor heb ik 3 andere bestellingen geplaatst. De volgende dag stond de postbode van PostNL (Europost) voor de deur met al mijn bestellingen op een stapel. De bezorger zei helemaal niets en liep naar z'n bus. Hij pakte het pakketje van mijn buren en bezorgde dat bij de buren. Ondertussen keek ik naar de pakketten die voor mijn deur stonden. Ik zag dat er een pakketje deels open was, toen ik er in keek zag ik dat het leeg was. Mijn telefoon zat er niet in. De bezorger stond nog in mijn straat. Ik riep de bezorger en gaf aan dat het pakketje leeg is. Hij kon mij verder niet helpen, daardoor heb ik het pakketje niet aangenomen.
Ik heb direct naar Mediamarkt gebeld. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling niet wil annuleren, maar dat ik het in de winkel wil afhalen. Mij werd er belooft dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen. Ik kreeg een mail waarin staat: "Om je zo goed mogelijk te helpen moet ik eerst het een en ander uitzoeken en ga ik navraag doen bij de vervoerder."
Verder heb ik niets meer gehoord, daarom heb ik nogmaals contact met Mediamarkt opgenomen via Twitter. Ze zouden contact met mij opnemen, dat is nog steeds niet gebeurt. Ik heb ze weer een bericht gestuurd, ik krijg geen reactie meer.
Ik kan er toch niets aan doen dat een bezorger van PostNL de telefoon uit de doos heeft gehaald?
Ik wil dat dit z.s.m wordt opgelost. Vandaag besteld? Morgen in huis! Niet dus!
Wat kan ik het beste doen? Hebben jullie tips voor mij?
Foto van het pakketje: https://ibb.co/QX7SqZr
Update Moderator: topicstarter geeft aan dat het probleem is opgelost dus we sluiten dit topic.
Ik heb direct naar Mediamarkt gebeld. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling niet wil annuleren, maar dat ik het in de winkel wil afhalen. Mij werd er belooft dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen. Ik kreeg een mail waarin staat: "Om je zo goed mogelijk te helpen moet ik eerst het een en ander uitzoeken en ga ik navraag doen bij de vervoerder."
Verder heb ik niets meer gehoord, daarom heb ik nogmaals contact met Mediamarkt opgenomen via Twitter. Ze zouden contact met mij opnemen, dat is nog steeds niet gebeurt. Ik heb ze weer een bericht gestuurd, ik krijg geen reactie meer.
Ik kan er toch niets aan doen dat een bezorger van PostNL de telefoon uit de doos heeft gehaald?
Ik wil dat dit z.s.m wordt opgelost. Vandaag besteld? Morgen in huis! Niet dus!
Wat kan ik het beste doen? Hebben jullie tips voor mij?
Foto van het pakketje: https://ibb.co/QX7SqZr
Update Moderator: topicstarter geeft aan dat het probleem is opgelost dus we sluiten dit topic.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Schiet niet te snel in de conclusies, dat werkt alleen maar tegen je. Je weet niet waar het fout is gegaan. Het pakket kan ook ergens in het traject beschadigd zijn geraakt, waardoor de telefoon (een redelijk klein item) eruit gevallen is.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Als het goed is staat in de track&trace ook het gewicht van het pakje aan de hand daarvan kunt u zien of de telefoon nog in de doos zat tijdens het sorteren en dus zien of hij voor of na het sorteren is verdwenen.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Gezien de schade aan de doos kan het probleem in het hele traject van vervoer zijn ontstaan.
Het is heel goed mogelijk dat uw telefoon er ergens uit is gevallen en die kan zelfs ergens onder een lopende bandsysteem liggen in de sorteerruimte of achterin de bezorgauto. Deze zal eruit gevallen zijn, niet uitgehaald. Als de bezorger de telefoon uit de doos wilde hebben denk ik niet dat hij zoveel schade aan de buitenverpakking had gemaakt.
Dit lijkt me wel een probleem voor de Media Markt, aangezien het product u nooit heeft bereikt.
Het is heel goed mogelijk dat uw telefoon er ergens uit is gevallen en die kan zelfs ergens onder een lopende bandsysteem liggen in de sorteerruimte of achterin de bezorgauto. Deze zal eruit gevallen zijn, niet uitgehaald. Als de bezorger de telefoon uit de doos wilde hebben denk ik niet dat hij zoveel schade aan de buitenverpakking had gemaakt.
Dit lijkt me wel een probleem voor de Media Markt, aangezien het product u nooit heeft bereikt.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Een telefoon zit in een doos verpakt en tussen van die luchtkussens in de media markt doos ziet er toch uit dat dit opzettelijk was de vraag is alleen waar in het traject daarom wees ik op het gewicht dan weet je of hij er nog in zat tijdens het sorteren.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Het gewicht nagaan van de verpakking is wel een goed idee maar zal voor TS, volgens mij, geen belangrijke informatie zijn.
De bestelling heeft TS, overduidelijk, niet bereikt.
Ik weet dan niet of het uitmaakt waar dit probleem ontstaan is..
De bestelling heeft TS, overduidelijk, niet bereikt.
Ik weet dan niet of het uitmaakt waar dit probleem ontstaan is..
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Als de doos te licht was bij sorteren kan het ook zijn dat de inpakker de telefoon niet heeft ingepakt maar is vergeten en dan kan je media markt daar op wijzen ik lees vaker dat ze erg moeilijk doen bij dit soort zaken sta je toch weer wat sterker.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Ik kan het gewicht voor / na het sorteren niet zien. Onder het kopje gegevens zie ik maar één gewicht staan.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Dat is dan toch het gewicht tijdens het sorteren.
hebra98
vindt dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
U bent zo scherp geweest om niet te tekenen omdat u zag dat het niet goed was. Daarmee heeft u voor u zelf een groot probleem voorkomen. De rest zal wel goed komen toch?
moederslink
vindt dit leuk
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Het gaat om het gewicht in de track&trace dat is vastgesteld door postnl als dat te licht is zat hij er tijdens het sorteren wanneer ze ook wegen al niet meer in.
hebra98
vindt dit leuk
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
UPDATE:
"Je hebt contact met ons opgenomen, omdat je een lege doos hebt ontvangen.
Goed nieuws, het nieuwe product is onderweg! De vervoerder zal binnen 2 werkdagen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Zodra de afspraak is ingepland, ontvang je een e-mail van onze vervoerder met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je gemakkelijk je bestelling volgen tot bij jou aan de deur."
Ik hoop dat het niet weer fout gaat
"Je hebt contact met ons opgenomen, omdat je een lege doos hebt ontvangen.
Goed nieuws, het nieuwe product is onderweg! De vervoerder zal binnen 2 werkdagen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Zodra de afspraak is ingepland, ontvang je een e-mail van onze vervoerder met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je gemakkelijk je bestelling volgen tot bij jou aan de deur."
Ik hoop dat het niet weer fout gaat
Moneyman
, Dorfje
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Waarschijnlijk opgelost dus gelukkig maar.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
UPDATE:
MEDIAMARKT HEEFT HEM OPNIEUW OPGESTUURD, IK HEB HEM VANDAAG ONTVANGEN. BEDANKT!
MEDIAMARKT HEEFT HEM OPNIEUW OPGESTUURD, IK HEB HEM VANDAAG ONTVANGEN. BEDANKT!
Erthanax
, Bob Schurkjens
, moederslink
en hebra98
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
**Dan was u hier wél te vlot mee met deze aanmerking/ beschuldiging , want dat is nog steeds niet zeker , maar een rare kapotte doos kreeg u wél **
Snel en soepel, binnen 7 dagen
besteld, opgelost en ontvangen. Netjes vd MM !
Meiklokje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Dus toch wel goede service enkel was u erg ongeduldig nadat de mediamarkt slachtoffer is geworden van diefstal. Excuses richting de mediamarkt voor uw voorbarige en overtrokken verhaal zouden u wel sieren.
P.S. Vergeet ook niet de excuses richting de postbode die u van diefstal beschuldigde.
D34M0N
vindt dit leuk
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Even de titel van dit topic veranderen in goede service van MM.
Re: Slechte service van Mediamarkt - Update: probleem door MediaMarkt opgelost
Een goede service van MediaMarkt zou natuurlijk zijn om gewoon te reageren op communicatie. Als ze dit niet doen is dat natuurlijk slechte service.
Met een goede reactie op de berichten en communicatie van TS, was deze natuurlijk hier niet terecht gekomen, toch TS?
En iemand gerust stellen of niet is onderdeel van een service die je moet verlenen.
Met een goede reactie op de berichten en communicatie van TS, was deze natuurlijk hier niet terecht gekomen, toch TS?
En iemand gerust stellen of niet is onderdeel van een service die je moet verlenen.
Meiklokje
vindt dit leuk