LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afkopen aov of ww verzekering

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
mariah

afkopen aov of ww verzekering

Ongelezen bericht door mariah »

hoi

ik heb 2 aov en een orv ,de aov zijn al betaald met koopsommen en de orv maandelijks,
denk erover om alles af te kopen en eerst de afkoopwaarde op te vragen
KAN IK HET GELD VAN DE KOOPSOMMEN DIE IK TERUGKRIJG ,GELIJK MIJN HYPOTHEEK MEE BETALEN OF OP DE SPAARREKENING ZETTEN,VOOR DE HYPOTHEEK!
DE ORV BETAAL IK MAANDELIJKS EN ER BLIJKT VAN MIJN BETAALDE GELD DE HELFT AAN KOSTEN AF TE GAAN !
DUS TOCH ALLEMAAL NIET ZO SLIM!

Chanmaster

Re: afkopen aov of ww verzekering

Ongelezen bericht door Chanmaster »

In denk dat U nu doelt op de verzekeringen waartoe u verplicht werd deze af te sluiten. Deze verplichting blijft onverminderd van kracht!

mariah

volgens mij is die wel degelijk af te kopen hoor !
wat bedoel je met verplicht ,er is me toen gezegd uit voorzorg deze verzekering af te sluiten ivm hypotheek!

was niks verplicht maar was veiliger !!!!
maar als ik deze reacties nu allemaal lees,heb ik heir geeen vertrouwen meer in

Ook_Handelaar

Ongelezen bericht door Ook_Handelaar »

DE ORV BETAAL IK MAANDELIJKS EN ER BLIJKT VAN MIJN BETAALDE GELD DE HELFT AAN KOSTEN AF TE GAAN !
DUS TOCH ALLEMAAL NIET ZO SLIM!
Inderdaad niet zo slim. Een ORV ( overlijdensrisicoverzekering ) gaan geen kosten vanaf. U bouwt niks op, u betaalt slechts premie, het is een gewone verzekering; Het is geen beleggingspolis met een uitkering per einddatum. Er is ook geen opgebouwde waarde om af te kopen.

Net als de opstalverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering, er wordt niks opgebouwd, slechts een risico gedekt. Als u uw opstalverzekering opzegt krijgt u ook niks uitgekeerd.

U heeft de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt.

mariah

hallo
dit is een vermogensplan ,een gedeelte orv en een beleggings opbouw plan samen 1 kapitaalverzekring
bij overlijden deel kwijtgescholden van het huis ,of na looptijd en gedeelte opgebouwd om het huis af te betalen!

Ook_Handelaar

Steeds meer onbegrijpelijke wartaal op steeds meer draadjes.

Kunt u duidelijk en zonder omwegen aangeven over welk product van welke maatschappij het gaat, en wanneer afgesloten?

mariah

het gaat om cardif vermogens plan afgesloten op 1-11-2004 looptijd 25 jaar

Ook_Handelaar

Klinkt niet best, over Cardif is al meer geschreven op dit forum. Gebruik even de zoekfunctie. Zoeksleutel = cardif. Niet schrikken!

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Geen wartaal, geen twijfels mensen. Zolang u de hypotheek nog heeft is het verstandiger geen risico te nemen. Dit is mijn eerste advies in deze. Stel u staakt deze verzekeringen en komt morgen te overlijden. Wat dan? U neemt geen deel meer aan een proces of wat dan ook omdat de wet niet inzake overledenen mag vonnissen. Wilt u de gevolgen overdenken? Dank u.

Gesloten