LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abc spaarplan, variabel investeringsplan

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
mar-lyn

abc spaarplan, variabel investeringsplan

Ongelezen bericht door mar-lyn »

OPROEP:

Geachte mensen,

Graag wil ik u iets onder de aandacht brengen.
Ik ben bij de Arag verzekerd voor de modules abc maar niet voor D, die nodig is om een rechtzaak tegen een woekerpolis te beginnen.

Nu heb ik doorgevraagd bij de Arag of zij op een of andere manier toch iets voor mij kunnen betekenen.

Zij hebben mij door verwezen naar ARAG Legal services. Met een verzekering bij de Arag kun je hier tegen een verlaagd bedrag een advocaat in de arm nemen. Tegen € 125, - per uur.
Maar zij zijn ook bereid om voor mensen met identieke producten een speciale prijs afspraak te maken. Dan kunnen we het gezamenlijk laten aanpakken.
Ik ben best bereid om wat te betalen maar kan me de hoofdprijs niet veroorloven.
Een mogelijkheid is ook om een screening te laten uitvoeren waarbij zij kijken of het een haalbare zaak is.
Er bestaat dan ook de mogelijkheid om het door hun in behandeling te laten nemen.

Dus ik ben op zoek naar mensen met een zelfde Variabel Investeringsplan en of een ABC spaarplan. deze heb ik op pdf maar kan ik hier niet toevoegen. Indien u contact met mij opneemt, kan ik deze naar u toesturen om het te vergelijken.

Ik ben te bereiken op marjolijn apestaartje duinenzee punt eu.

Ik kijk uit naar uw reacties en hoop hiermee anderen op een idee te kunnen brengen. Ik ben van mening dat je echt een goede advokaat nodig hebt want als je zelf actie wilt ondernemen moet je van heel goede huizen komen om ASR aan te kunnen pakken. Ik ben zelf niet bij machte om het uit te zoeken.

Daarnaast meldt u, u ook aan bij de stichting consumentenclaim. Indien u dat nog niet heeft gedaan. Dat is gratis en zij zoeken specifiek mensen met een ASR woekerpolis of ASR ABC spaarplan. Het ABC spaarplan is een vergelijkbaar product als Koersplan waarvan de rechtzaak dus is gewonnen.

Ik heb de vrijheid genomen om diverse mensen aan te schrijven. Indien u hier niet blij mee bent, hoop ik dat u dit mailtje als niet verzonden wilt beschouwen.

Hartelijke groeten,
Marjolijn van Santen

mar-lyn

Re: abc spaarplan, variabel investeringsplan

Ongelezen bericht door mar-lyn »

€ 125, - per uur is excl btw

jammer

Re: abc spaarplan, variabel investeringsplan

Ongelezen bericht door jammer »

Bij het kopje verzekeringen, staat er ook een forum over de abc plannen. Nogmaals veel succes en sterkte.

En ik heb voor je de abc plannen weer boven aangezet, in dit forum.

Gesloten