LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACTIE: STUUR EEN HUISSLEUTEL NAAR DSB....!!!!

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
pimslim

ACTIE: STUUR EEN HUISSLEUTEL NAAR DSB....!!!!

Ongelezen bericht door pimslim »

.

Sollidariteit aan AL die gezinnen (er is nu al spraken van 600 echte probleemgevallen),.(Zelf denk ik dat dit getal veel hoger is). daarvan zullen straks velen hun sleutel kwijt zijn.. (lees: "hun huis verliezen").. Nu die sleutels sturen, allen (symboslisch) moet de curatoren helpen met de gedachte dat deze gezinnen met hun kinderen, en alle andere gedupeerde klanten... een goede tegenmoetkoming verdienen.. Kerst is voor iedereen feest.. Echter niet voor de probleemgevallen..en al die andere klanten die hebben door de DSB geen kerst.. !!

Voor hun, voor jezelf.. voor ons allen is het slagen van een gezamelijke actie vanuit alle gedupeerde van groots belang.. We moeten van laten ons horen in Wognum.. Massaal.. !!! DAT KAN DUS NU...

Stuur een sleutel in een gewone of kerst envlelope, met of zonder creatief briefje (zonder afzender) of in de machtingingsenvelope.

DSB Bank NV
andtwoordnummer 2511 < ER HOEFT GEEN POSTZEGEL OP... = andwoordnummer = graties..
1620 XG Wognum

stofzuigertje

Re: ACTIE: STUUR EEN HUISSLEUTEL NAAR DSB....!!!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn 30 jaar vast voor 4% is niets mis mee, maar de curator weigerde de wettelijk toegestane verrekening met de spaartegoeden uit te voeren.

Ik heb ook nog geen bericht gehad op de 3x geweigerde geld van Oktober die ik ooit probeerde over te maken.
Als DNB de stekker eruit trekt zodat ik niet kan betalen mag ik de wettelijke regeling gebruiken en voorlopig de hypotheek bedragen verrekenen met de tegoeden van andere rekeningen die ik daarom niet ga opvragen....

Dus in Maart 2010 de rest betalen mag dus!
Ik houd mij aan de wet, de curatoren niet!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben je wel goed bij je hoofd dat iedereen een huissleutel naar DSB moet sturen.

Als je een huurwoning hebt moet je al verplicht een correct aantal sleutels inleveren als je de woning verlaat, dus die sleutel moet je dan weer bij laten maken.

Daarbij: Gegarandeerd dat een hele hoop mensen hun adres meevoegen met het verzoek de sleutel weer terug te sturen. En dan weet je het wel. Ben jij soms toevallig postbode in Wognum? Als je nou vroeg of iedereen een kartonnen exemplaar wil opsturen...

En trouwens: iedereen is al verplicht solidair, want die 100.000 gegarandeerde euro's per persoon wordt door de andere banken betaald, oftewel, door alle andere Nederlanders.

Oftewel: degenen die minder dan 100.000 euro tegoed hebben van DSB krijgen alles terug, terwijl degenen die niet bij de DSB bankierden via hun bank mogen bloeden om dat garantiestelsel te kunnen betalen.

Over solidair gesproken.

Ik vind het wel mooi genoeg zo.

Rense

Ongelezen bericht door Rense »

Niet slim Pim,

Je huissleutel opsturen heeft al niet zo veel zin, tenzij je de curatoren tegen de haren wilt instrijken.

De sleutel opsturen naar een antwoordnummer is nog onverstandiger.

Iedere opgestuurde sleutel kost dan dus circa € 1,00. Dit gaat ten koste van de failliete boedel. Dus door je sleutel op te sturen dupeer je jezelf. Lijkt me niet de bedoeling toch....

Groet,

Gesloten