December 1994 heb ik een koersplan bij AEGON afgesloten voor 15 jaar. Elke maand een bedrag van fl. 50,00 (Euro 22,69) sparen. Bij een gemiddeld rendement van 10% werd een bedrag van fl. 20.100,00 in het vooruitzicht gesteld. Op het laatst verkregen overzicht stond per 1.1.2008 een waarde uit van Euro 4.222,00 Dit bedrag was per 31.12.2008 verminderd tot een bedrag van Euro 3.796,00 ondanks mijn maandelijkse stortingen van Euro 22,69. Op 18 mei jl. aan Aegon een brief geschreven dat ik voornemens ben om mij aan te sluiten bij " Stichting Koersplandewegkwijt". Aegon antwoord met een brief waarein zij stelt zich niet te kunnen vinden in mijn gestelde vorderingen die eventueel door genoemde stichting gedaan zouden kunnen worden.
Wie kan mij adviseren wat ik moet doen? Is aanmelden bij Woekerpolis à 75,00 Euro kosten een optie.
Ik zie graag adviezen cq. reacties tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ella
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEGON Kapitaalverzekering KOERSPLAN
-
Re: AEGON Kapitaalverzekering KOERSPLAN
Beste Ella,
Zo'n brief van Aegon zal vermoedelijk een standaardbrief zijn, waarvan Aegon er vermoelijk tientallen per dag verzendt aan klagende Koersplan-deelnemers. Ik zou me inderdaad bij de Stichting Koersplan de Weg Kwijt aansluiten en verder veel geduld moeten hebben. Reken er maar vast op dat Koersplan de weg kwijt de strijd met Aegon tot en met de Hoge Raad zal moeten uitvechten. Reken op nog 5, 6 jaar te gaan.
Zo'n brief van Aegon zal vermoedelijk een standaardbrief zijn, waarvan Aegon er vermoelijk tientallen per dag verzendt aan klagende Koersplan-deelnemers. Ik zou me inderdaad bij de Stichting Koersplan de Weg Kwijt aansluiten en verder veel geduld moeten hebben. Reken er maar vast op dat Koersplan de weg kwijt de strijd met Aegon tot en met de Hoge Raad zal moeten uitvechten. Reken op nog 5, 6 jaar te gaan.
Beste Ella,
Ook ik heb in 1995 3 koersplannen afgesloten bij Aegon voor studie van mijn kinderen, met nu ongeveer zo,n zelfde resultaat als bij u.
Ik heb me voor 20euro aangesloten bij de Stichting Verliespolis.nl
Ook ik heb in 1995 3 koersplannen afgesloten bij Aegon voor studie van mijn kinderen, met nu ongeveer zo,n zelfde resultaat als bij u.
Ik heb me voor 20euro aangesloten bij de Stichting Verliespolis.nl
Hallo
Degenen die gedupeerd zijn door de woekerpolis "koersplan"kunnen zich het beste aansluiten bij de stichting "koersplan de weg kwijt".
Zie www.koersplandewegkwijt.nl .
Deze stichting heeft toch al gezorgd voor interessante uitspraken van een rechtbank. In deze uitspraak gaat de kostencompensatie nogal wat verder dan die van de stichtingen woekerpolisclaim en verliespolis.
Met vr. groet, A.Wever
Degenen die gedupeerd zijn door de woekerpolis "koersplan"kunnen zich het beste aansluiten bij de stichting "koersplan de weg kwijt".
Zie www.koersplandewegkwijt.nl .
Deze stichting heeft toch al gezorgd voor interessante uitspraken van een rechtbank. In deze uitspraak gaat de kostencompensatie nogal wat verder dan die van de stichtingen woekerpolisclaim en verliespolis.
Met vr. groet, A.Wever