Ik heb een ABC spaarplan van Fortis die 2 jaar gelden al uitbetaald heeft. Ik heb daar voor moeten tekenen en heb erop geschreven dat ik het onder protest deed en niet afzag van enige compensatie naar aanleiding van de woekerpolis affaire. Dat werd toen aanbevolen door verschillende organisaties.
Nu is er eindelijk een akkord. Weet iemand of dit ook geld voor dit soort polissen?
Ik ben wel lid van woeker polis claim, maar daar hoor je niets van als je vragen steld op dit gebied.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "oude" woekerpolis
Re: "oude" woekerpolis
Degenen waarvan de polis is beeindigd en uitgekeerd is hebben formeel recht op compensatie als die polis daarvoor in aanmerking komt.
Zij krijgen echter geen automatisch bericht hierover zoals de houders van lopende polissen, maar moeten zelf contact opnemen met de verzekeraar en aangeven dat ze gecompenseerd willen worden.
Volgens het AFM-onderzoek hebben de meeste varianten van het ABC-spaarplan een lager kostenpercentage als het maximumpercentage volgens de schikking en zal er dus meestal niets gecompenseerd worden.
Succes en met vr. goet, A.Wever
Zij krijgen echter geen automatisch bericht hierover zoals de houders van lopende polissen, maar moeten zelf contact opnemen met de verzekeraar en aangeven dat ze gecompenseerd willen worden.
Volgens het AFM-onderzoek hebben de meeste varianten van het ABC-spaarplan een lager kostenpercentage als het maximumpercentage volgens de schikking en zal er dus meestal niets gecompenseerd worden.
Succes en met vr. goet, A.Wever