LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 apr 2008 22:01
Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Ben lid geworden van WoekerPolisClaim.
Heb nu een modelbrief gebruikt om aan Aegon te sturen.
Heb nu al 3x gevraagd aan Woekerpolis of het adres van Aegon wel klopt, maar ik krijg totaal GEEN reactie van Woekerpolis.
Is deze 30 EUR dan ook nog weggegooid geld.???
Ik baal als een stekker.
Het adres van Aegon in hun modelbrief wijkt af van het adres op de website, WIE HELPT mij aan het juiste adres ??
Ik heb een Aegon FundPensioen en wil Aegon dus de modelbrief sturen.
In de modelbrief staat Postbus5, op de website Postbus 202 in Den Haag. Is die Postbus 202 het juiste adres??
Heb nu een modelbrief gebruikt om aan Aegon te sturen.
Heb nu al 3x gevraagd aan Woekerpolis of het adres van Aegon wel klopt, maar ik krijg totaal GEEN reactie van Woekerpolis.
Is deze 30 EUR dan ook nog weggegooid geld.???
Ik baal als een stekker.
Het adres van Aegon in hun modelbrief wijkt af van het adres op de website, WIE HELPT mij aan het juiste adres ??
Ik heb een Aegon FundPensioen en wil Aegon dus de modelbrief sturen.
In de modelbrief staat Postbus5, op de website Postbus 202 in Den Haag. Is die Postbus 202 het juiste adres??
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
202 is goede postbusnummer.
Of gewoon antwoordnr.
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 13041 2501 VC 's Gravenhage
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 1296 2501 XJ 's Gravenhage
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 39 2501 XB 's Gravenhage
Aegon (Nederland) Antwoordnummer 116 1300 VC Almere
Aegon Bank Antwoordnummer 6322 8900 VC Leeuwarden
AEGON Bank Afd. Klantenservice Antwoordnummer 2641 3430 VD Nieuwegein
Aegon Bank N.V. Antwoordnummer 6334 8900 VC Leeuwarden
Aegon Bank N.V. Antwoordnummer 6400 8900 VC Leeuwarden
AEGON Financeel Compleet Barneveld Antwoordnummer 1238 3770 WB BARNEVELD
AEGON Financeel Compleet Boxtel Antwoordnummer 16015 5280 VJ BOXTEL
AEGON Financieel Compleet Den Haag Antwoordnummer 13015 2501 VC Den Haag
AEGON Levensverzekeringen N.V. Antwoordnummer 1879 2509 VE Den Haag
Of gewoon antwoordnr.
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 13041 2501 VC 's Gravenhage
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 1296 2501 XJ 's Gravenhage
Aegon ('s Gravenhage) Antwoordnummer 39 2501 XB 's Gravenhage
Aegon (Nederland) Antwoordnummer 116 1300 VC Almere
Aegon Bank Antwoordnummer 6322 8900 VC Leeuwarden
AEGON Bank Afd. Klantenservice Antwoordnummer 2641 3430 VD Nieuwegein
Aegon Bank N.V. Antwoordnummer 6334 8900 VC Leeuwarden
Aegon Bank N.V. Antwoordnummer 6400 8900 VC Leeuwarden
AEGON Financeel Compleet Barneveld Antwoordnummer 1238 3770 WB BARNEVELD
AEGON Financeel Compleet Boxtel Antwoordnummer 16015 5280 VJ BOXTEL
AEGON Financieel Compleet Den Haag Antwoordnummer 13015 2501 VC Den Haag
AEGON Levensverzekeringen N.V. Antwoordnummer 1879 2509 VE Den Haag
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 apr 2008 22:01
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Hallo,
Wat ik begrepen heb dien je de brief aangetekend te versturen, daarom dien je een gewoon adres te hanteren en geen postbusnr of antwoordnr.
De adres gegevens van Aegon staan op onderstaande site
http://www.aegon.nl/overaegon/adressenenroute/255049
Kijk even op je polisblad of daar de plaatsnaam Leeuwarden of Den Haag opstaat, daar stuur je hem dan naar toe.
Zo heb ik het ook gedaan en een ontvangstbevestiging van hen ontvangen.
Wat ik begrepen heb dien je de brief aangetekend te versturen, daarom dien je een gewoon adres te hanteren en geen postbusnr of antwoordnr.
De adres gegevens van Aegon staan op onderstaande site
http://www.aegon.nl/overaegon/adressenenroute/255049
Kijk even op je polisblad of daar de plaatsnaam Leeuwarden of Den Haag opstaat, daar stuur je hem dan naar toe.
Zo heb ik het ook gedaan en een ontvangstbevestiging van hen ontvangen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 apr 2008 22:01
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Ik had van de week het polisblad al bekeken en daar stond keurig het (postbus)adres. Is nu aangetkend naar het Postbus adres gestuurd. Ik hoop dat dat goed gaat dan. In ieder geval bedankt voor je tip
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Het maakt volgens mij niet uit of je het naar een postbus of adres stuurt, omdat je het aangetekend en MET bewijs van ontvangst verstuurd neem ik aan.
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Het is een zeer wijdverbreid misverstand te denken dat er geen aangetekende post verzonden kan worden naar een Postbus adres.
Is geen enkel probleem !
Is geen enkel probleem !
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 21 apr 2007 17:59
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Mooi ben jij. Dus je post eerst negatieve berichten over een woekerpolisclaim en vervolgens kom je er achter dat het adres gewoon
- in je polisblad staat
- op hun website staat
- bij de kamer van koophandel voor komt
Wat xzij doen is gewoon kamer van koophandel adressen nemen, las ik. Dit is ook het meest betrouwbaar, want bedrijven zijn wettelijk verplicht hier hun gegevens juist achter te laten.
Voortaan beter dus eerst lezen en uitzoeken in plaats van meteen beginnen met onterechten negatieve reclame maken op een belangenorganisatie.
Misschien rechtvaardig je excuses aan te bieden of je bericht aan te passen.
Verder vind ik het nog steeds opmerkelijk dat mensen denken een soort 24/7/365 support te krijgen bij belangenclubs.
Een simpel rekensommetje leert dat je 30 euro snel failliet bent als je aan individuele (polis)ondersteuning begint.
- in je polisblad staat
- op hun website staat
- bij de kamer van koophandel voor komt
Wat xzij doen is gewoon kamer van koophandel adressen nemen, las ik. Dit is ook het meest betrouwbaar, want bedrijven zijn wettelijk verplicht hier hun gegevens juist achter te laten.
Voortaan beter dus eerst lezen en uitzoeken in plaats van meteen beginnen met onterechten negatieve reclame maken op een belangenorganisatie.
Misschien rechtvaardig je excuses aan te bieden of je bericht aan te passen.
Verder vind ik het nog steeds opmerkelijk dat mensen denken een soort 24/7/365 support te krijgen bij belangenclubs.
Een simpel rekensommetje leert dat je 30 euro snel failliet bent als je aan individuele (polis)ondersteuning begint.
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 21 apr 2007 17:59
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
trouwens, die verzekeraars gebruiken wel veel (postbus)adressen, dit is bijna net zo transparant als hun verzekeringsprodukten:-)
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 apr 2008 22:01
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
NOU ZEG !! Zeker vervelende !!
Ik ben net lid geworden van deze club en verwacht nog wel iets voor mijn dertig EURO!! Minimaal een antwoord op mijn vragen die ik stel via de mail!!
Denk er even om AUB !!!!
Ik ben net lid geworden van deze club en verwacht nog wel iets voor mijn dertig EURO!! Minimaal een antwoord op mijn vragen die ik stel via de mail!!
Denk er even om AUB !!!!
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Wat vervelend dat je slechte ervaringen hebt met de Stichting. Ik ben zelf onlangs lid geworden en tot nu toe ben ik wel tevreden. Ik kon heel snel al inloggen en toen ik per email een vraag stelde kreeg ik de dag erna antwoord. Ik hoop dat deze club iets voor ons kan betekenen.
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Wat een farce, ik kom niet eens bij de modelbrieven.
Ik heb mij aangemeld bij Stichting Woekerpolis Claim en de bijdrage betaald maar als ik nu op hun website inlog krijg ik alleen maar de volgende melding bij alle menu opties die ik aanklik:
Ik heb mij aangemeld bij Stichting Woekerpolis Claim en de bijdrage betaald maar als ik nu op hun website inlog krijg ik alleen maar de volgende melding bij alle menu opties die ik aanklik:
Deze pagina is op dit moment helaas niet beschikbaar in verband met grote drukte op de website. Zodra de bezoekersaantallen zijn gedaald is deze pagina automatisch weer beschikbaar voor u.
Onze excuses voor het ongemak.
Re: Slechte ervaring met WoekerPolisClaim zelf !
Toch even een correctie op een blijkbaar vermeend verwachtingspatroon
De Stichting Woekerpolisclaim is een Stichting. Van een stichting kun je GEEN LID worden. De wet kent zelfs een ledenverbod voor stichtingen. Alleen van een VERENIGING kun je lid worden. Bij een stichting ben je donateur.
De Stichting Woekerpolisclaim zegt zich sterk te maken voor beleggingspolisgedupeerden. Volgens mij is dat ook precies wat deze stichting doet. Ze is, blijkens de uitzending van Tros Radar van gisteren, btrokken bij overleg met verzekeraars en deze stichting procedeert tegen verzekeraars. Voor het COLLECTIEF van de aangesloten gedupeerden.
Verwacht niet van zo'n stichting dat ze je INDIVIDUEEL aan het handje gaan nemen. Dat zou ook niet kunnen. Begrijpt volgens mij ook ieder logisch denkend mens. Iedere dienstverlenende organisaties zal voor individuele dienstverlening minstens 100 euro per manuur moeten rekenen. Dan kom je met je 30 eurootjes niet zo heel erg ver.
Wellicht is het de woekerpolisgedupeerden ontgaan, maar we hebben na 2002 in ons land ook een aandelenlease-affaire gehad. Tienduizenden aandelenleae-gedupeerden wachten ANNO 2008 in die affaire nog steeds op een schade-uitkering. Alleen de volhouders ontvangen een echt serieus te nemen schadevergoeding. De rest is afgeserveerd met een fooitje. Dit zal (vermoed ik) in de woekerpolis-affaire precies zo gaan.
De Stichting Woekerpolisclaim is een Stichting. Van een stichting kun je GEEN LID worden. De wet kent zelfs een ledenverbod voor stichtingen. Alleen van een VERENIGING kun je lid worden. Bij een stichting ben je donateur.
De Stichting Woekerpolisclaim zegt zich sterk te maken voor beleggingspolisgedupeerden. Volgens mij is dat ook precies wat deze stichting doet. Ze is, blijkens de uitzending van Tros Radar van gisteren, btrokken bij overleg met verzekeraars en deze stichting procedeert tegen verzekeraars. Voor het COLLECTIEF van de aangesloten gedupeerden.
Verwacht niet van zo'n stichting dat ze je INDIVIDUEEL aan het handje gaan nemen. Dat zou ook niet kunnen. Begrijpt volgens mij ook ieder logisch denkend mens. Iedere dienstverlenende organisaties zal voor individuele dienstverlening minstens 100 euro per manuur moeten rekenen. Dan kom je met je 30 eurootjes niet zo heel erg ver.
Wellicht is het de woekerpolisgedupeerden ontgaan, maar we hebben na 2002 in ons land ook een aandelenlease-affaire gehad. Tienduizenden aandelenleae-gedupeerden wachten ANNO 2008 in die affaire nog steeds op een schade-uitkering. Alleen de volhouders ontvangen een echt serieus te nemen schadevergoeding. De rest is afgeserveerd met een fooitje. Dit zal (vermoed ik) in de woekerpolis-affaire precies zo gaan.