Ik heb in 2008 mijn Spaar-Aktief Beleggingsplan van de Goudse verzekeringen (voorheen Tiel-Utrecht) opgezegt.
Dit omdat mijn inleg elke keer weer hoger was dan de jaarlijkse waarde en dit alleen maar afliep.
Mijn vraag is of dit beleggingsplan onder de woekerpolissen valt en zoja, heb ik nog recht op compensatie aangezien ik deze al heb opgezegd?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaar-Aktief Beleggingsplan van de Goudse verzekeringen
-
Re: Spaar-Aktief Beleggingsplan van de Goudse verzekeringen
Wat is de start datum? Want de Wabeke norm houdt in dat het product langer dan 5 jaar moet lopen......
Even uitzoeken dus........En dan een klacht op stellen bij de aanbieder en dan hoger op en dan naar het Kifid voor volledige compensatie!!!!
Ook ik zit nu in het traject KIFID, met mijn 4 woekerpolissen.....De klachten zijn inmiddels wel ontvankelijk genoemd. Maar verder nog niks.......
Even uitzoeken dus........En dan een klacht op stellen bij de aanbieder en dan hoger op en dan naar het Kifid voor volledige compensatie!!!!
Ook ik zit nu in het traject KIFID, met mijn 4 woekerpolissen.....De klachten zijn inmiddels wel ontvankelijk genoemd. Maar verder nog niks.......
-
Ik ben in mei 1997 begonnen.
30gulden per maand tot in 2008.........reken maar uit.
Het bedrag dat ik kreeg na beeindiging was 259euro.........
Veel geld gewoon weggegooit dus......
30gulden per maand tot in 2008.........reken maar uit.
Het bedrag dat ik kreeg na beeindiging was 259euro.........
Veel geld gewoon weggegooit dus......
meelaansyl
Je kunt dit (gratis?) navragen bij:
https://www.woekerpolisstoppen.nl/woeke ... tAoddASgiw
Sukses, Maxiem.
Je kunt dit (gratis?) navragen bij:
https://www.woekerpolisstoppen.nl/woeke ... tAoddASgiw
Sukses, Maxiem.