Onze hypotheek adviseur heeft destijds zijn zaken overgedragen aan anderen.
De nieuwe tussen persoon heeft mij keurig een bericht gestuurd.
Echter ik heb deze nog niet nodig gehad totdat ik vorige week een vraag had.
Mijn nieuwe tussenpersoon waar ik notabene een brief,visite kaartjes en dergelijke van heb ontvangen geeft aan dat wij niet tot zijn klantenkring behoren.
Dan ben ik stomverbaasd.
Ik heb vervolgens de levensverzekerings maatschappij gebeld met de vraag wie onze huidige tussenpersoon is.
Wat blijkt onze hypotheek adviseur van destijds is nu nog steeds met een deel van zijn klanten onze tussenpersoon.
Echter onder een geheel andere naam.
Dat geeft lucht, eenmaal na een zeer moeizaam contact een dame aan de lijn te hebben gekregen blijkt ons gehele dossier weg te zijn.
Avero Achmea werkt alleen met tussenpersonen.
Daar wil ik dus ook mijn vragen kwijt daar krijgt de tussen persoon toch via de hypotheek geld voor.
De Avero Achmea regeling geeft aan dat er maximum aan kosten van 2,35% berekend mag worden bij een koopsom van > 20.000 euro.
https://beleggingsverzekeringen.averoac ... a-regeling
Echter zij geven ook het volgende aan :
Lager kostenpercentage voor hybride levensverzekeringen De maximale kosten voor het spaardeel hebben we daarbij verlaagd naar 1,25% per jaar.
Daar zit dus ook mijn vraag ik ga uit van de 1,25% ... eenmalige koopsom in het spaargedeelte van de hybride verzekering.
Vragen
Is dat correct aangezien dit jaar het overzicht verstuurd wordt?
Kan ik mijn tussen persoon aansprakelijk stellen als mijn dossier kwijt is?
Wat is het grootste nadeel als mijn dossier kwijt is?
Ik heb uiteraard alle stukken inclusief folders ect keurig in mijn dossier map
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat nu,dossier kwijt + onduidelijkheid
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 13 jan 2011 16:58
Re: Wat nu,dossier kwijt + onduidelijkheid
U bent nog wel erg achter met zoeken, Searcher. Maar als uw dossier zoek is wordt uw archief wel leidend voor uw klacht aan Verzekeraar! Vergeet bemiddeling door adviseur maat stel de klacht ook naar hem op. Als die niet meer aansprakelijk kan zijn wordt verzekeraar dat eens te meer.
Het gerucht gaat dat bij meeste verzekeraars de polisadministratie in een rampzalige staat verkeert.
Verdiep u in de klachtroutes; succes.
Het gerucht gaat dat bij meeste verzekeraars de polisadministratie in een rampzalige staat verkeert.
Verdiep u in de klachtroutes; succes.
Re: Wat nu,dossier kwijt + onduidelijkheid
Pardoncrommentuyn schreef:U bent nog wel erg achter met zoeken, Searcher.
-
- Berichten: 1220
- Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30
Re: Wat nu,dossier kwijt + onduidelijkheid
@ Searcher,
Dit was de essentie: "Verdiep u in de klachtroutes; succes".
PS Lees alle recente subfora met berichten in de afgelopen maand.
Dit was de essentie: "Verdiep u in de klachtroutes; succes".
PS Lees alle recente subfora met berichten in de afgelopen maand.