Omdat wij zelf ook een OpMaat hypotheek hebben en ook nog wat lijfrente-polissen (de multifacetplannen hebben we inmiddeks afgekocht), zijn we ook eens naar bovengenoemde site gesurfd. Leuk, maar de echte informatie krijg je pas na het betalen van zo'n € 30.
Voor ons weer een schoolvoorbeeld van woekeren onder het mom van goede bedoelingen: geen haar beter dan de aanbieders van alle genoemde polissen.
maak het geheel gratis en u had waarschijnlijk helemaal geen brief/hulp. Zouden er uberhaupt geen stichtingen als deze bestaan.
Succes dan maar bij uw dure advocaat of succes met het feit dat u uw bank niet of niet juridisch verstandig kunt beclaimen. Gevolg kosten hoger dan 30, waarschijnlijk 1, 2 of 3 nullen er nog achter.
kritiek op instanties als deze vind ik goed, maar het moet dan wel zinnig en waar zijn.
Vooraleerst loop ik niet te brallen, maar maak ik slechts een opmerking over kosten voorafgaand aan informatie. Bij iedere advocaat (en ik heb inmiddels de nodige ervaring) is ieder intake-gesprek geheel en al gratis !! Vervolgens volgt er een vrijblijvende (!!) prijsopgave en een inschatting van het te behalen resultaat, waarop men ja of nee kan zeggen. Inderdaad geen garantie maar die krijg ik voor mijn € 30 evenmin.