Het artikel zelf komt van vakblad Assurantie Magazine: Kifid wacht tevergeefs op antwoord van overleden woekerpolisklant22 nov 2017, ClaimConcept schreef:Kifid, Dit.Kan.Echt.Niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kifid kan worden opgeheven
-
Re: Kifid kan worden opgeheven
Deze link verwijst naar mijn bericht bij RADAR onder het hoofdonderwerp Hypotheek:
Het in een topic dumpen van pagina's tekst is nou niet hét medicijn tegen die bloedarmoede. Als je iets wilt bereiken met je verhaal, zal je er echt iets aantrekkelijkers van moeten maken. Dit leest niemand.hakra schreef:@Henk Toeter
ik verwacht helemaal niks. Verwachtingen leiden doorgaans tot teleurstellingen. Forum lijdt sowieso aan (al dan niet ernstige) bloedarmoede.
Je weet dat je wel eerst op de link moet klikken?hakra schreef:@Claim Concept
Dit Kan Echt Niet. De link ontbreekt.
-
Das Kapital: Het Kifid heeft best wel een groot probleem23 nov 2017, ClaimConcept schreef:Deze link verwijst naar mijn bericht bij RADAR onder het hoofdonderwerp Hypotheek:Het artikel zelf komt van vakblad Assurantie Magazine: Kifid wacht tevergeefs op antwoord van overleden woekerpolisklant22 nov 2017, ClaimConcept schreef:Kifid, Dit.Kan.Echt.Niet.
Op de website van InFinance was deze week te lezen dat de SEO een onderzoek gaat instellen naar de vaak gestelde partijdigheid t.g.v. de financiele sector binnen het KIFID..
Criticasters van het KIFID: laat SEO je slechte ervaringen weten !!!!!!!!!!!!
Criticasters van het KIFID: laat SEO je slechte ervaringen weten !!!!!!!!!!!!
-
Ik begrijp dat SEO ook kwaliteit, transparantie en kosten van klachtafhandeling door KiFiD gaat onderzoeken.
-
Eerder is Pro Facto al een onderzoek begonnen, in opdracht van KiFiD, dus wellicht minder onafhankelijk...Joepie Joepie schreef: ↑20 mei 2020 15:44Ik begrijp dat SEO ook kwaliteit, transparantie en kosten van klachtafhandeling door KiFiD gaat onderzoeken.