LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stuiting - Enkele onduidelijkheden

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: Stuiting - Enkele onduidelijkheden

Ongelezen bericht door four-eyes »

Heb voor alle zekerheid maar de stuitingsbrief naar Spaarbeleg/Koersplan gestuurd. Kreeg een brief terug van 5 kantjes dat ik het allemaal niet goed begrepen had en dat wat zij deden echt deugde. Tja ...
Ik hoor maar niks over die rechtszaak die in januari heeft plaatsgevonden. Of ligt dat aan mij?

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Stuiting - Enkele onduidelijkheden

Ongelezen bericht door peewee »

ik hoor maar niks over die rechtszaak die in januar heeft plaatsgevonden. Of ligt dat aan mij ?
Ik denk inderdaad het laatste. Wat in januari plaatvond waren de slotpleidooien. De rechtszaak van de stichting Koersplandewegkwijt was al in oktober 2005 begonnen. Zo'n rechtszaak duurt in ons land altijd circa anderhalf tot twee jaar. Nadat de slotpleidooien hebben plaatsgevonden duurt het meestal nog een maand of twee, drie of vier, voordat de Rechtbank daadwerkelijk vonnis wijst. Reken er overigens op dat Spaarbeleg/Aegon tegen een veroordelend vonnis direct in hoger beroep zal gaan bij het Gerehtshof. De hele rechtsstrijd kan nopg wel een paar jaartjes duren. Bedenk, wat in het vat zit, verzuurt niet.

Gesloten