LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stuitingsbrief via st. woekerpolisclaim?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
flabbergasted

stuitingsbrief via st. woekerpolisclaim?

Ongelezen bericht door flabbergasted »

Hallo allemaal,

Ik heb net de bevestigingsmail van st. Woekerpolisclaim ontvangen, maar ik zie alleen een model klachtenbrief, geen model stuitingsbrief waarmee ik mijn situatie kan stuiten (en daar zat ik met smart op te wachten):

Een die kan dienen voor het Waerdye Hypotheek Plan, met daarin verweven:

* een beleggingsverzekering "waerdye levensverzekering" (kostenoverzicht net van gekregen)-> premie betaal ik, voor mijzelf (vrouw)
* een levensverzekering (met "verz. kap. bij overlijden"; bij leven is het "een bedrag, opgebouwd uit opbrengsten uit belegging vd reserve met recht op rentepart.") zonder jaarlijkse overzichten -> premie door mijn man, voor hemzelf
* een levensverzekering (met "verz. kap bij overlijden en leven op einddatum, plus renteparticipatie", waarvan we elk jaar een brief krijgen) ->premie door mijn man, voor hemzelf
* levensverzekering (met "verz. kap. bij overlijden"; bij leven is het "een bedrag, opgebouwd uit opbrengsen uit belegging vd reserve met recht op rentepart." zonder jaarlijkse overzichten)->premies door mijn man, voor mij

Ik wil graag de stuitingsbrief sturen, maar:
- moeten we alle polissen per stuk noemen (allemaal van 1999, Stad-Rotterdam, nu Fortis ASR)
- moeten we allebei tekenen?

wie kan me helpen hier helderheid in te krijgen?

alvast erg bedankt!

peewee

Re: stuitingsbrief via st. woekerpolisclaim?

Ongelezen bericht door peewee »

Volgens mij is de klachtbrief op de site van woekerpolisclaim tevens een stuitingsbrief. Twee vliegen in één klap.

Wanneer er contracten op namen van meerdere personen staan, dan dient de brief ook door de meerdere personen te worden ondertekend.
Das logisch. Zo niet (contract staat op naam van een persoon) dan uiteraard niet.

flabbergasted

Re: stuitingsbrief via st. woekerpolisclaim?

Ongelezen bericht door flabbergasted »

Bedankt Peewee,

ik noem alle polissen,
ook dat ze allemaal deel uitmaken van 1 hypotheek van ons samen,
verander overal de 'ikvorm' in de brief in 'wijvorm' en we tekenen allebei,

mooi klusje voor het weekend.... :cry:

Gesloten