LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woekerpolis al in 2003 beeindigd, hoe nu verder?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
appie1

Woekerpolis al in 2003 beeindigd, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door appie1 »

Ik heb mijn bedrijfseffect spaarplan van Nat. Nederlanden, waarvan de premie werd gestort in een beleggingsverzekering in 2003 al beeindigd.
Reden destijds was eveneens de enorme kostenstuctuur, die ik destijds na lang zeuren kreeg toegestuurd.
Weet iemand of ik nu met de actie van woekerpolisclaim mee kan doen? Ik hoor namelijk niets meer over polissen die al beeindigd/afgekocht zijn in het verleden. Mijn polis heeft gelopen van 1997 t/m januari 2003.
Voor de zekerheid heb ik NN een aangetekende brief gestuurd, echter van NN niets gehoord.

peewee

Re: Woekerpolis al in 2003 beeindigd, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door peewee »

Op zich is het feit dat polis reeds is beeindigd geen probleem.

Wat mogelijk wel een probleem kan zijn dat JOUW individuele claim mogelijk inmiddels is verjaard. OOk dat is echter onzeker. In 1997 heeft de Hoge Raad bepaald dat door de start van een collectieve rechtszaak ook verjaring wordt gestuit voor alle belanghebbenden voor wie in rechte worden opgetreden. Er vanuit gaande dat de Hoge Raad, anno 2008 nog hetzelfde oordeel is toegedaan als in 1997, dan is je claim nog niet verjaard. De rechtszaak die de Stichting Woekerpolisclaim samen met de Vereniging Consument & Geldzaken voert tegen Nationale-Nederlanden is een collectieve rechtszaak.

Wel zou ik -voor zover je dit nog niet deed- me als de wiede weerga aansluiten bij Woekerpolisclaim en de stuitingsbrief die op de website staat (alleen voor geregistreerden !) verzenden aan Nat. Nederlanden.

succes

appie1

Re: Woekerpolis al in 2003 beeindigd, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door appie1 »

Ik heb me medio maart aangemeld bij woerkerpolisclaim en Nationale Nederlanden een stuitingsbrief gestuurd en wel aangetekend.Ik heb van NN tot op heden daarop geen reactie gehad.

Gesloten