LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aevitae en Internet Explorer

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Henk1315

Aevitae en Internet Explorer

Ongelezen bericht door Henk1315 »

Het is weken geleden dat ik Aevitae erop attent maakte dat hun website niet werkt.
Een gescande rekening declareren werkt niet op de "normale" manier en heel veel onderdelen zijn niet te benaderen. Je kunt niet switchen tussen jezelf en je vrouw, niet tussen jaartallen, documenten zijn niet of nauwelijks te benaderen enz, enz. Inloggen was een (nu verholpen) probleem.
Na bellen en nogmaals bellen werd ik afgesnauwd. Moet je maar een andere browser nemen...en ze doen er verder niks aan. Hun ICT afdeling is totaal ongeschikt voor dit bedrijf.
Ik ben meer dan 30 jaar klant bij hun en alleen al door dit geschil ga ik overstappen naar een andere zorgverzekering. Alleen nog even kijken welke.....
Henk R.

henk51

Re: Aevitae en Internet Explorer

Ongelezen bericht door henk51 »

Na bellen en nogmaals bellen werd ik afgesnauwd. Moet je maar een andere browser nemen...en ze doen er verder niks aan. Hun ICT afdeling is totaal ongeschikt voor dit bedrijf.
U doet zelf ook niets behalve klagen, gebruik eens een andere browser zoals geadviseerd zal je zien dat alles weer werkt.
Internet Explorer is gewoon een slecht product vooral in windows 8,ook ik gebruik vaak een andere browser omdat Internet Explorer het vertikt om alles van een website weertegeven vooral invul schermen.
Alles is zo goed beveiligd in Explorer omdat van alles uit staat, als je de beveiliging minder maakt en pop ups toestaat wil internet Explorer wel redelijk werken.Dus eigenlijk ligt de bal bij uzelf, door de door u gebruikte instellingen werkt de site van de zorgverzekering niet. Daar kan hun ICT afdeling niets aan doen.

gr Henk

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Wat is Aevitae voor een raar bedrijf? Het is een gevolgmachtigde van een zorrverzekeraar en als ik een polisaanvraag doe kan ik alleen VGZ natura kiezen. Is dat normaal?
http://www.aevitae.com

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom zouden ze meer dan alleen VGZ moeten leveren? Aevitae is een bedrijf dat van oorsprong handelt met bedrijven voor allerhande collectiviteitspakketten.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik verwerk regelmatig declaratie via de Aevitae website en heb nooit problemen ondervonden die TS meldt. Wellicht weer een gevalletje balk en splinter.

Gesloten